Arvostetuimmat merkit USA:ssa

Kia vs Chevrolet

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?article=111138&print=true

Saksalaismerkit ovat keulilla USA:n arvostus -rankingissa. Huvittavaa on myös se, että Chevrolet on hävinnyt niinkin hienoille merkeille kuten Suzuki, Kia tai Nissan! Eli Yhdysvalloissa Kia on arvostetumpi merkki kuin Chevrolet!

Esimerkiksi vuonna 2002 ei Amerikkalaisia merkkejä ollut yhtään 15 parhaimman joukossa. Häntäpään sijat 25-30 ovat täynnä Amerikkalaisia merkkejä.

Se siitä Chevroletin arvostuksesta ja legendaarisuudesta. Ei sitä Amerikkalaista ''insinööritaitoa'' arvosteta missään päin maailmaa. Ei edes heidän kotimantereellaan. Euroopasta puhumattakaan.

Porsche vei taas Corvettea. MOT MOT MOT USA!

5

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkimus

      Mini on siis parempi kuin Porsche?

    • vs. Porsche

      Samoin Huyndai on reippaasti parempi auto kuin Porsche.

    • vuotta vanha

      tutkimus?

      • porche pick-up=)

        jenkkien myydyimmät mallit olleet kauan jo pick-up malleja.ford,chevy,dodge...eipä niitä täällä köyhillä näe.luxusvarusteilla ja litroja löytyy bensana tai dieselinä niinkuin tehoa,kokoa ja näköä.samaten aivan turha tuoda jenkkitilastoja tänne vertailuun.japskiautoista lähtien monet huippuvarustein,mallistojen parhailla ja isoimmilla koneilla eikä täällä ees myynnissä...sama juttu noitten porche höpinöiden kanssa.eipä vanhalla 944 tms ,lähes museoikäsellä harrastepelillä ajelevalla paljon varaa röyhistellä.noita vanhoja porcheja laivattu mm.suomeen paljon jenkeistä.kun eivät siellä juurikaan maksa mitään eivätkä haluttujakaan.kalliita ja hankalia korjattaviakin (ellei vaihdettu chevy tekniikkaa kuten esim.useissa ferrareissa...ja toimii vihdoinkin vaikka muuten kyseenalaista..).erikoimallit toki erikseen,merkki kuin merkki.


    • todella syvällä

      pohjamudissa, sillä:

      "In a May 2006 survey, Porsche was awarded first place as the most prestigious automobile brand by Luxury Institute, New York; it questioned more than 500 households with a gross annual income of at least US $200,000 and a net worth of at least US $720,000."

      Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe