Moi kaikki.Kävin luokan kaa retkellä puotimuseossa,jossa oli leluja.Nähtyäni star wars-lelut,ihastuin niihin täysin.Haluisin tietää löytyykö niitä enää mistään????
tiiättekö löytyykö mistään vielä star wars leluja???
4
2004
Vastaukset
- Veteranfan
Luultavasti näit siellä puodissa Alkuperäisiä Star Wars hahmoja joita ei varmaan saa semmoisenaan mistään,kyseessä on 1980 luvun alkupuolella julkaistut ensimmäiset figuurit Suomessa.Ne ovat keräily kamaa,jenkeissä maksavat hulppeita hintoja.
Mutta löytyy uusien elokuvien- ja nyt 30-vuotis juhla vuonna ilmestyneitä aivan makeen näköisiä keräily figuureja,jotka ovat aidomman näköisiä kuin ne vanhat hahmot.BR-lelut liike ja jotkut marketit myyvät joitakin keräily sarjoja,niitä on jo yli 500 eilaista hahmoa.- jaws of terror
Niin,ne oli kyllä aika vanhan näkösii.Kiitos tiedoista:)
- Anonyymi
Minulta löytyy vuoden 95 falconi ja hahmoja
- Anonyymi
Ihan perussittarista saa uusia star wars hahmoja mut ovat aika kalliita jos monta ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238