hei, olen töissä mielenterveyskuntoutujien päiväkeskuksella ja sinne tuli mielenkiintoinen sähköpostiviesti..
Siinä pyydettiin ottamaan yhteyttä, sillä mtv3 aloittaa ohjelman kuvaukset ensi kuussa, kyseessä on suomalainen versio Dr Philistä, siinä psykiatri ottaa vuorotellen vastaan asiakkaita yleisön edessä..
Keskustelu aiheina ovat perhe, parisuhde, mielenterveys, masennus jne...
Taidampa itse hakea kyseiseen ohjelmaan.. hmm.. haittaakohan paniikkihäiriöni lavaesiintymistäni.. heh
Saa nähdä onnistuuko ohjelma suomalaisen "puhumattoman" kansan avulla.. Itse kyllä olen ulospäin suuntautunut, eikä mielenterveysongelmani julkistaminen tuottaisi harmia...
dr phil suomeen
12
898
Vastaukset
- olisit voinut
laittaa esim. Dr.Phl:n suom.versio tms.
- kleopatra84
voi anteeksi, olen niiiin pahoillani että otsikko johti sinut harhaan, miten ikinä voisin hyvittää asian?? :D :D :D
Etkö muuta viestiä keksinyt? :D - mies vaan
kleopatra84 kirjoitti:
voi anteeksi, olen niiiin pahoillani että otsikko johti sinut harhaan, miten ikinä voisin hyvittää asian?? :D :D :D
Etkö muuta viestiä keksinyt? :Dhei,'
en ole kuullutkaan tuosta mitä sanoit. milloin ja millä nimellä jos tiedät se tulee ulos tv:stä. toivottavasti on yhtä hyvä kun dr. phill.
ehdottomasti haet sinne . paniikkihäiriö ei ole este ja osallistumalla voitat sen.
tsemppiä. - jamespontikka
Niinpä olet oikeassa!!!
Olen kova Dr.Phil fani, kiinnostaisi tietää että minkälainen psykologian tohtori tms, tulee hostaamaan tuota ohjelmaa. Varmasti pitää olla suorasanainen ja hyvä esiintyjä. Ei se yksin ratko niitä ongelmia ,vaan siinä on monen psykologin yhteisaivoriihi.
- mejuu
"Olen kova Dr.Phil fani",täällä toinen fani :)
Tosi hyvä juttu jos yrittävät Suomessakin samantyyppistä ohjelmaa ,kyllä näitä tarvitaan kaiken muun hömpän keskelle.
Philin ohjelmassa on tosi paljon asiaa ,pyrin katsomaan aina kun on mahdollista .
Tällä viikolla oli hyvä aihe lasten lääkityksestä ,se oli jotain hirveetä määriä mitä lapsille nykyisin määrätään rauhaoittavia lääkkeitä ja ihan turhaan.Tosin en tiedä tapahtuuko Suomessa samoin kuin tuolla suuressa maailmassa,- esille yksikään
varsinainen rauhoittava lääke. Aamuisin poika otti piristävää, illalla rauhoittavaa, tässä tapauksessa Zyprexaa joka on psykoosilääke (ensisijaisesti, toki indikaatioita on muitakin).
Ohjelmassa ei käsitelty varsinaisia rauhoittavia lääkkeitä laisinkaan...
- tools
mikä tuotantoyhtiö?
- kyyländer
lääkefirma?
menisi suuren yleisön eteen juttelemaan ongelmistani,menisin ihan paniikkiin,on jo ihan liian "kamalaa" puhua yhdelle henkilölle omista ongelmista.
- toiset tykkää, toiset ei
Ei...Ei...EEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!EI SUOMALAISTA DR.PILIÄ!!!KAMALA OHJELMA!!!!APUAAA!!!
- fghjkl
:DDD Voi pyhä sylvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963