on tää

loorti taas

sitte kova ku se kopsaa ja kopsaa.ei sil oo mithään ommaa.
tyyli kopsattu gwarilta ja musikki alise koopperilta.
iha belle koko loorti.

9

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordifanittaja

Se on Lordi, EI Loorti.
      Lisäksi LORDI ei kopio kenekään tyyliä, eikä musiikkia.
      He tekevät aivan omaa musaa.
      Et ole tainnut kuunnella Lordin musiikkia, tai edes tiedä millainen bändi Lordi oikeasti on.
      HAH!

• se oo

eurovisio voittaja joka kopio alise koopperin poisoni hä?

• Tämähän tämä
        se oo kirjoitti:

eurovisio voittaja joka kopio alise koopperin poisoni hä?

Kopioi on turhan raju sana tässä vaiheessa. Voi Lasse-kulta voisitko mennä itse edes kuuntelemaan "Poison"in. Toki HRH:ssa on vaikutteita Poisonista, mutta kopioinnista on turha edes mainita puolella sanalla. Joten Lasse-kulta mene äitin luo puhumaan kuinka huono Lordi on, täällä sinua ei kuuntele kukaan.

• täällä
        Tämähän tämä kirjoitti:

Kopioi on turhan raju sana tässä vaiheessa. Voi Lasse-kulta voisitko mennä itse edes kuuntelemaan "Poison"in. Toki HRH:ssa on vaikutteita Poisonista, mutta kopioinnista on turha edes mainita puolella sanalla. Joten Lasse-kulta mene äitin luo puhumaan kuinka huono Lordi on, täällä sinua ei kuuntele kukaan.

ainakin sinä!

• Tämähän tämä
        täällä kirjoitti:

ainakin sinä!

Menikö äiti töihin kun Lasse-kulta jäi yksin tietokoneelle? Yks asia selväksi, mä luin sun täysin mielikuvituksettoman ja paskan viestin kerran läpi. Ei tarkota että kuuntelen sua, menikö perille? Vai pitääkö taas oikein syli-istunnan kautta kaikki sulle selvittää? Vedä etukäteen Lasse-kulta.

• ooo muute
        Tämähän tämä kirjoitti:

Menikö äiti töihin kun Lasse-kulta jäi yksin tietokoneelle? Yks asia selväksi, mä luin sun täysin mielikuvituksettoman ja paskan viestin kerran läpi. Ei tarkota että kuuntelen sua, menikö perille? Vai pitääkö taas oikein syli-istunnan kautta kaikki sulle selvittää? Vedä etukäteen Lasse-kulta.

mikää lasse.enkä oo sun kultas.
        ooksä joku saatana pedofiilis joka tääl metsästää pikkupoikii.haluaisit varmaa kuvii siitä ku vedän etukäteen?

• Tämähän tämä
        ooo muute kirjoitti:

mikää lasse.enkä oo sun kultas.
        ooksä joku saatana pedofiilis joka tääl metsästää pikkupoikii.haluaisit varmaa kuvii siitä ku vedän etukäteen?

Suomen tulevaisuus! Edelliseen viestiin minulla ei ole mitään sanottavaa niin hirveätä paskaa se oli.

• itte sitte
        Tämähän tämä kirjoitti:

Suomen tulevaisuus! Edelliseen viestiin minulla ei ole mitään sanottavaa niin hirveätä paskaa se oli.

pedofiilis?

• Tämähän tämä
        itte sitte kirjoitti:

pedofiilis?

Kun haukut minua pedofiiliksi et todista mitään muuta kuin sen, että olet pieni kakara. Vedä alahuulesi pään ympäri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      227
      17975
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10272
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      308
      6710
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4489
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3567
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      74
      3194
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      112
      2895
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2380
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1557
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1386
    Aihe