on tää

loorti taas

sitte kova ku se kopsaa ja kopsaa.ei sil oo mithään ommaa.
tyyli kopsattu gwarilta ja musikki alise koopperilta.
iha belle koko loorti.

9

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordifanittaja

Se on Lordi, EI Loorti.
      Lisäksi LORDI ei kopio kenekään tyyliä, eikä musiikkia.
      He tekevät aivan omaa musaa.
      Et ole tainnut kuunnella Lordin musiikkia, tai edes tiedä millainen bändi Lordi oikeasti on.
      HAH!

• se oo

eurovisio voittaja joka kopio alise koopperin poisoni hä?

• Tämähän tämä
        se oo kirjoitti:

eurovisio voittaja joka kopio alise koopperin poisoni hä?

Kopioi on turhan raju sana tässä vaiheessa. Voi Lasse-kulta voisitko mennä itse edes kuuntelemaan "Poison"in. Toki HRH:ssa on vaikutteita Poisonista, mutta kopioinnista on turha edes mainita puolella sanalla. Joten Lasse-kulta mene äitin luo puhumaan kuinka huono Lordi on, täällä sinua ei kuuntele kukaan.

• täällä
        Tämähän tämä kirjoitti:

Kopioi on turhan raju sana tässä vaiheessa. Voi Lasse-kulta voisitko mennä itse edes kuuntelemaan "Poison"in. Toki HRH:ssa on vaikutteita Poisonista, mutta kopioinnista on turha edes mainita puolella sanalla. Joten Lasse-kulta mene äitin luo puhumaan kuinka huono Lordi on, täällä sinua ei kuuntele kukaan.

ainakin sinä!

• Tämähän tämä
        täällä kirjoitti:

ainakin sinä!

Menikö äiti töihin kun Lasse-kulta jäi yksin tietokoneelle? Yks asia selväksi, mä luin sun täysin mielikuvituksettoman ja paskan viestin kerran läpi. Ei tarkota että kuuntelen sua, menikö perille? Vai pitääkö taas oikein syli-istunnan kautta kaikki sulle selvittää? Vedä etukäteen Lasse-kulta.

• ooo muute
        Tämähän tämä kirjoitti:

Menikö äiti töihin kun Lasse-kulta jäi yksin tietokoneelle? Yks asia selväksi, mä luin sun täysin mielikuvituksettoman ja paskan viestin kerran läpi. Ei tarkota että kuuntelen sua, menikö perille? Vai pitääkö taas oikein syli-istunnan kautta kaikki sulle selvittää? Vedä etukäteen Lasse-kulta.

mikää lasse.enkä oo sun kultas.
        ooksä joku saatana pedofiilis joka tääl metsästää pikkupoikii.haluaisit varmaa kuvii siitä ku vedän etukäteen?

• Tämähän tämä
        ooo muute kirjoitti:

mikää lasse.enkä oo sun kultas.
        ooksä joku saatana pedofiilis joka tääl metsästää pikkupoikii.haluaisit varmaa kuvii siitä ku vedän etukäteen?

Suomen tulevaisuus! Edelliseen viestiin minulla ei ole mitään sanottavaa niin hirveätä paskaa se oli.

• itte sitte
        Tämähän tämä kirjoitti:

Suomen tulevaisuus! Edelliseen viestiin minulla ei ole mitään sanottavaa niin hirveätä paskaa se oli.

pedofiilis?

• Tämähän tämä
        itte sitte kirjoitti:

pedofiilis?

Kun haukut minua pedofiiliksi et todista mitään muuta kuin sen, että olet pieni kakara. Vedä alahuulesi pään ympäri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe