Ootteko kaikki nörttejä?

tumpelo

Mitäs te ihmiset teette, kun tulee tietsikan kanssa tenkkapoo vastaan? Osaatteko itse räpälätä kuntoon vai onko teitillä joku kelle soitatte heti?

Noitten printterien ja valokuvauskoneitten kanssa menee sekasin kaikki ja jumiin.

18

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klik klik

      25v tietokoneiden parissa, kai sitä sitten on jonkin sortin nörtti. Minkä nuorena oppii....

      • Voitit :(

        Vasta 23 vuotta olen leikkinyt näillä (kotona).


    • enkelitrio

      Soitan siskon pojalle...
      Ja aina olen apua saanut ja poika vatsan täyteen ruokaa.Näin meillä.

      • tekee myös ruokapalkalla. Asentaa mun uuden koneen ja kaikki tarvittavat ohjelmat alle puolen tunnin. Kuulemma vaikka silmät ummessa tai toinen käsi sidottuna selän taa.

        T.
        Paloma


      • w--
        Paloma.se.co kirjoitti:

        tekee myös ruokapalkalla. Asentaa mun uuden koneen ja kaikki tarvittavat ohjelmat alle puolen tunnin. Kuulemma vaikka silmät ummessa tai toinen käsi sidottuna selän taa.

        T.
        Paloma

        "Asentaa mun uuden koneen ja kaikki tarvittavat ohjelmat alle puolen tunnin."


        aina liioittelet, ei kukaan tuosta alle puolen tunnin selviä.
        -----------
        emme mekään, vaikkaka on saatu päivitäiset asiat ja
        yli milli euroja jo säästöön.


    • Mutsi vaan

      Kaksi datanomiksi lukenutta lasta, joten itse en uskalla räplätä juuri mitään!

    • ihmettelen,

      kun ihmiset sanoo, että windows kaatuu ja ohjelmat sekoilee - ei mun koneessa vaan..
      Joskus harvoin oon joutunut resetoimaan/boottaamaan, siinä kaikki. Mun kannettava toimii aina, paitsi silloin kun virtanappula hajos. Mut se on ihan eri luokan vika. Kone on käynyt kaks kertaa Saksassa takuuhuollossa. Kai se tykkää matkustelusta, kerran vuodessa. ;-)

    • Loistava.polku

      vaikka en olekaan nörtti.

    • ..kotona. Joskus se ei osaa, ja silloin tarttee soittaa aina jonnekin.

    • Pirre*

      tenkkapoot ratkeaa ihan ite räpläilemällä, niinkuin esim. rinnakkaislaitteitten asennukset.

      P.s. anteeksi mutta mitä tarkoitat noilla jumimisilla? :)

      • tumpelo

        .. tavallaan. Printterin pitäisi kaikkien merkkien mukaan printata, mutta mitään ei tule.

        Aikaisemmassa koneessa koko järjestelmä kaatui printatessa ja lopulta sitä ei enää saanut auki ollenkaan. Sinne jäi kaikki tiedostot.

        ps sulla sitten riittää hymyjä joka viestiin.


    • circulosmeos

      ja oikoo mutkat tarvittaessa, jos ehtii... Kas kun suutarin lapsilla ei ole kenkiä täälläkään...;)

      • circulosmeos

        ja on sitä tulllut opituksi itsekin jotain, kun kävin ahkerasti työnantajan kustantamilla kursseilla...


    • Minä yritän pärjätä itse tietsikkani kanssa, ja välillä menee hermot. Nytkin taistelin kauan, että sain kuvani galleriaan. Kun en meinannut osata, vika löytyi sitten, kun pienensin kokoa.

      Ja sitä Photoshop Elements 5 olen yrittänyt taas ladata koekäyttöön. Osasin sen laittaa jo kerran, kun löysin sellaisen kuukauden kokeiluohjelman. Mutta sitten meni kuukausi täyteen ja nyt yritin uutta toisella osoitteella. Jotain nyt menee pieleen, en ole sitä saanut nyt auki.

      Siis minä olen toisinaan tosi näppärä tietsikan kanssa, mutta sitten on kummallisia päiviä, kun tuntuu, etten osaa sitä minkä olin jo ennen osannut. Minä kyselen netistä apua, ja olen sitä keskustelupalstoilla saanutkin.

      Hui kauhistus, mikähän vamma lienee tullut, heti kun täytti 50v, niin heti se dementia hyökkäsi!

      • a.mazon

        Just noin on minullakin!
        Tosinä päivinä kaikki onnistaa ja toisinaan tuntuu että alkeetkin tökkii. Itku meinaa tulla.

        Oisko niin että kokeiluohjelmasta on jäänyt osia tietokoneellesi ja senvuoksi et ole "uusi" asiakas.


      • on sen verran

        kieroja, että vaikka sen poistaa, niin koneeseen jää silti "jäljet" kokeiluajan päättymisestä eli uudestaan ei saman ohjelman kokeiluversiota saa toimimaan samassa koneessa. Tosin taitavalta tuon "jäljen" poistokin onnistuu ;)


      • kiitokset molemmille neuvoista, varmaan jotai tuommosta.


    • mikhaildenisov

      aion kohta kameran kytkeä tähän!!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe