onko skorpparit pinnallisia ulkonäön suhteen?
jostain lukenut/kuullut..mut kaikissa merkeissähän sitä löytyy(=kaikissa ihmisissä)
onko totta?
6
1681
Vastaukset
- sanoa, että
nuorempana olin ja nykyään en yhtään, mutta toisaalta toihan taitaa olla aika yleinen piirre kaikille meille jossakin määrin.
- --anne
ei pidä paikkansa! ei ainakaa tämän piikitteliän paikalla..
- ...pitää!!
Skorpparit kaikkein ilkeimpiä kaikista merkeistä!!!
- skor
Itse olen skorppari nainen ja voin sanoa että kyllähän se ulkonäkö säväyttää, mutta itse ainakin koen loppujen lopuksi kiinnittävän eniten huomioita siihen miten toinen ihminen kohtelee minua ja muita.
- kypsä aikuinen
tuntemalleni skopulle ulkonäkö on kaikki kaikessa, rannalle jää toinen jos ei ole maailman paras ulkonäkö. Katsoisi nyt edes peiliin.
- on on on
kypsä aikuinen kirjoitti:
tuntemalleni skopulle ulkonäkö on kaikki kaikessa, rannalle jää toinen jos ei ole maailman paras ulkonäkö. Katsoisi nyt edes peiliin.
kyllä skorpionit on niin itsekkäitä ihmisiä kuin vain voi olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694911Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893384- 423278
- 492582
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971620
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 121227
- 701027
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441025