Miksi Paavo Väyrynen on taas hallituksessa? Vaikka hänellä on vankka kannatus, hän kuitenkin jäi kiinni jouonittelusta vieraan vallan kanssa Suomen presidentinvaalissa. Vaikka perustuslakivaliokunta ei hänen tekoaan tuomittavaksi katsonut, niin kyllähän siinä maanpetoksen ainesta oli, ellei hän sitten huijannut venäläisiä.
Olli S.
http://www.angelfire.com/journal2/o_santavuori
Väyrynen
6
641
Vastaukset 6
- oivahärkönen
... on hakenut poliittista tai taloudellista tukea ulkomailtakin vaalitaisteluun, jota voi myös juonitteluksi sanoa. Väyrynen neuvoi venäläisiä antamaan näyttäviä kaupallisia etuja Suomelle tukeakseen Ahti Karjalaisen pyrkyä presidentiksi. Karjalainenhan oli neuvostokaupan tukimies mm. toimien kauan suomalain-neuvostoliittolaisen kauppakomission Suomen osapuolen puheenjohtajana.
Eipä tuollaisesta tuesta olisi haittaa Suomelle ollut. Eri asia on, olisiko Karjalaisesta ollut haittaa presidenttinä. Silloin puolue-elimet kuitenkin valitsivat Virolaisen kepun ehdokkaaksi. Koivistosta kuitenkin tuli presidentti Kekkkosen jälkeen..Väyrysen ja NL:n lähettilään keskustelussa oli arvelluttavaa se, että he suunnittelivat yhdessä toimenpiteitä, joiden avulla juuri Karjalaisesta saataisiin tehtyä presidentti.
Jos muut tekevät samoja virheitä kun itse, on silti itse tehnyt virheitä.- huru _ukko
Olli.S kirjoitti:
Väyrysen ja NL:n lähettilään keskustelussa oli arvelluttavaa se, että he suunnittelivat yhdessä toimenpiteitä, joiden avulla juuri Karjalaisesta saataisiin tehtyä presidentti.
Jos muut tekevät samoja virheitä kun itse, on silti itse tehnyt virheitä.vain jo hiljaa, sinun ikäisiäsi vanhojen aikojen eläjiä ei enää suomessa ole paljon, paavo on hyvä ministeri sinulle kiusaksi, joten saat olla vain kadehtijan osassa.
- 60 vuotta
huru _ukko kirjoitti:
vain jo hiljaa, sinun ikäisiäsi vanhojen aikojen eläjiä ei enää suomessa ole paljon, paavo on hyvä ministeri sinulle kiusaksi, joten saat olla vain kadehtijan osassa.
paljon? Entä nämä 75-80, jotka täällä mellastavat yleensä?
- että tuonikäinenkin jo
60 vuotta kirjoitti:
paljon? Entä nämä 75-80, jotka täällä mellastavat yleensä?
elää nykyaikana noin vanhanaikaisten asiolden ympärillä.
- oivahärkönen
Olli.S kirjoitti:
Väyrysen ja NL:n lähettilään keskustelussa oli arvelluttavaa se, että he suunnittelivat yhdessä toimenpiteitä, joiden avulla juuri Karjalaisesta saataisiin tehtyä presidentti.
Jos muut tekevät samoja virheitä kun itse, on silti itse tehnyt virheitä.... presidentiksi Karjalaisen. Myös N-liitolle Karjalainen oli mieluinen presidentti. Ei siinä ollut mitään kummallista, jos Väyrynen ja suurlähettiläs suunnittelivat yhdessä sellaisia Suomelle positiivisia tekoja, jotka olisivat edistäneet Karjalaisen kampanjaa.
Vielä tänä päivänäkin suurvallat edistävät ainakin kulisseissa itselleen mieluista poliittista kehitystä ainakin etupiiriinsä kuuluvissa maissa. Mehän kuuluimme silloin N-liiton läänityksiin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471013
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112950Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49547- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33491- 63463
- 22417
- 13401
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt157375