kiitolinjalla pitäisi lähettää iso paketti

kiitölinja

ei löytyny parempaa paikkaa tälle aiheelle...
eli pitäisi lähettää kiitolinjalla tollane n. 100kg painava skootteri ja laatikollinen osia mukaan, mitä tollanen tulisi maksamaan? ei löytynyt kiitolinjan sivuilta mitään hinnastoa?

17

13302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viet vaan nyytin

sinne Matkahuoltoon, kyllä ne hoitaa asian.

• kiitölinja

ois ollu vaa kiva tietää mitä tollanen suunnilleen tulee maksamaan? 50€ vai 100€ vai enemmän?
        KIITOOOS!

• kallista
        kiitölinja kirjoitti:

ois ollu vaa kiva tietää mitä tollanen suunnilleen tulee maksamaan? 50€ vai 100€ vai enemmän?
        KIITOOOS!

touhua se. pirun kallista.

• kallista
        kallista kirjoitti:

touhua se. pirun kallista.

Itse sain tavaraa paljon halvemmalla kun pyysin lähettäjää viemään paikalliselle terminaalille ja pyytämään ajojärjesteiää täyttämään rahtikirjan... tosin se ei ollu kiitolinja. mutta kummiskin

• iso kuljetusliike

pitää sivuillaan rahtilaskurin, käy sieltä katsomassa suuntaa hinnalle. Eiköhän Kiitolinjalla hinnat ole suurinpiirtein samat. http://www.tranpoint.fi

• rahdituspaino

pomppaa Transpointilla ainakin 300 kiloon

• vakuuttaa

Kiitolinjan kuljetukset ei sitten ole täysarvovakuutettuja. Eli sun täytyy ottaa Skootterille lisävakuutus, jos et pelaa pienellä riskillä. Matkahuolto taitaa olla ainut, joka vastaa kuljettamistaan tavaroista täydestä arvosta. Tämä vain siksi, ettei tule sitten kallis yllätys.

• ajaa itse

Tulee halvemmaksi ajaa se itse, pyydä kaveriasi tulemaan toisella skootterilla perässä, jolloin pääset hänen kyydissään poiskin. Tulee hauska reissu ja näet siinä samalla sen muksusikin.

• edelleen

Kannattasko soittaa suoraan sinne kiitolinjaan ja kysyä myynnistä. Vaikuttaa oleellisesti, mihin tuo 100kg on menossa, sitä et maininnut.

• kiitölinja

eli kyseessä on noin 700km matka(Turku-Oulu)
        tulisiko se sitten halvemmaksi laittaa matkahuollon kautta menemään? ainaki turvallisempi?

• kertoo
        kiitölinja kirjoitti:

tulisiko se sitten halvemmaksi laittaa matkahuollon kautta menemään? ainaki turvallisempi?

et helpoin tapa päästä ruumiista eroon on laittaa se menemään kiitolinjalla turusta tampereelle...

• tpjakari
        kertoo kirjoitti:

et helpoin tapa päästä ruumiista eroon on laittaa se menemään kiitolinjalla turusta tampereelle...

Mää kuulin, että helpointa ois pakata se puulaatikkoon ja viedä Transpointin terminaalille.

• laittaisin
        kiitölinja kirjoitti:

Itse lähettäisin Matkahuollolla. Hinta ei ainakaan korkeampi ole ja silloin olisi nuo vakuutusasiatkin kerralla kunnossa.

• Ihan vinkiksi vaan
        laittaisin kirjoitti:

Itse lähettäisin Matkahuollolla. Hinta ei ainakaan korkeampi ole ja silloin olisi nuo vakuutusasiatkin kerralla kunnossa.

Koska kyseessä on skootteri, niin voipi olla ettei tuo Matkahuolto ota sitä bussin kyytiin. Ja ettei niillä vaan olis joku rajakin mitä kolli saa painaa, mut lähinnä se skootteri on sen verran iso ettei ihan jokaiseen Express-bussiin mahdu.

Kysy myös Kaukokiidosta ja Rekkaterminaalista, voi olla halvempi kuin Kiitolinja. Kiitolinjahan ei taida yksityisten lähettäjien lähetyksiä kuljettaa?

Vinkkinä joku totesikin et ku vie itse terminaaliin ja noutaa sieltä, niin hinta on jonkin verran edullisempi.

• kuskas

mönkijöitä reilut puolvuotta sitten ja terminaaleissa jätkät ajelivat niillä pihalla ja hallissa tuulispäänä.Turussa sitten kävi ohrasesti ja siellä ajettiin terminaalissa crossimönkkäri tolppaan ja paskaks...Että sellasta touhua.Ja kukaan ei saanut sanktioo aiheesta.
      Että kyllä kiitolinja kuljettaa...

• vitussa

lähetä kiitolinjalla!! lähetä kaukokiidon kautta!! parempi palvelu ja tavara pysyy ehjänä...

• kaukokiitomies

hehehe kaukokiito...äijjät on paskasissa vaatteissa...autot on ku pommin jäljiltä ja kaukokiidon toiminta on vielä 15v muita jäljessä...olen kaukokiidolla ite duunis ja perseestä koko touhu...ennen olin kiitolinjalla.

suosittelen transpointia tai kiitolinjaa mikä on suurin näistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7746
    2. 110
      5997
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5177
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4546
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2977
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2938
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe