Moi. Elikkäs meillä oli intissä sellanen 3 päivän harjotus, et marssittiin täyspäiväsesti. Noh, 3. päivänä alkoi vasemman jalan jalkapöydässä tuntua astuessa kipua.
Se kipu tuntuu tuosta ihme nilkan palloluusta suoraan alaspäin, ehkä hieman eteenpäin, siinä luitten kohdalla.
Siinä on ollut vähän mustelman tapasta ja ehkä vähän puutuneisuutta pinnassa.
Omalla painolla kävellessä tuo ei juurikaan tunnu mut 40kg repun kanssa alkaa tuntuu aika nopeesti.
Eli uskallanko lähteä seuraavalle leirille vai pitäiskö hommata ittesä lekuriin? Kipu ei itessään niin iso ole että se haittais menoa, mut siinä on se pelko taustalla et se on tosiaan pian joku rasitusmurtuma, joka pahentuu koko ajan.
Mistäs siis vois tunnistaa taikka tietää että onko kyseessä murtuma, vai joku muuten vaan rasituksesta tullut kipu joka ei ole niin vakavaa?
Jalkapöydässä rasitusmurtuma??
poju87878787
1
1103
Vastaukset
- Ninniliini75
Käy ihmeessä lääkärissä.Jalkapöydän rasitus murtumat ovat yleensä hiusmurtumia jotka ei välttämättä näy kuvissa.Mulla itelläni vaiva meni viimein siihen pisteeseen(kun en uskonut lekuria)että tuli puolenvuoden treeni kielto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197