(hollantilainen tai belgialainen) toimittaja juontaa
bumregan nimistä ohjelma joka on psykolinen ohjelma missä perehdytään ihmisten ongelmiin
niinkuin vähän suomessa toi punainen lankka ohjelma, mutta kuitenkin hauska teke tästä se että
kaikki yleisössä olevat ihmiset ovat todella vakavia kun tämä herra naura itsenssä kahti, herra naura matala ääniselle miehelle joka valittele lääkärin tekemistä virhe leikauksista ja myös katsomossa oleva hiljainen mies joka kuitenkin saa
puhevuoron mutta joka onnistu kuulostamaan PIRULTA TOSI HAUSKA.
Eka kerta kun näin tään videon nauroin niin paljon että myös unessa nauroin ja silti jaksaa nauraa tolle tyypille aina ja aina vaikka sama videon oon nähny 20 kerta niin aina naurattaa.
http://www.youtube.com/watch?v=z2dX0q7s9p4
päivän paras vitsi hysteerinen nauru videolla
talks show bumberang
4
1117
Vastaukset
- Masmo
Tuo on hauska :D. Juontajaa repiää kokajan :DD.
- ..............................
Siis ihan vitun hauska!
- voi pojat
.............................. kirjoitti:
Siis ihan vitun hauska!
toi oli niin hauska äijjä repeä kun mikä :D hahahaha
- ufkuf
.............................. kirjoitti:
Siis ihan vitun hauska!
en nauranu yhtää ihan paska video
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903