näin adressin, jossa kerättiin nimiä lordi "krääsän" boikotoimiseen... mielestäni siinä on jollain todellakin naksahtanut päässä. Miksi? entä sitten jos sitä krääsää on? faneille vain hyvä asia ja putansuu sitä itsekin haluaa. sanoi että haluaa tuotteistaa lordin samallailla kuin kiss aikoinaan... en allekirjoittanut adressia. Että näin....
Naurettava adressi
2
425
Vastaukset
- Rynkky
Nykyään Lordi on kuulema vittuuntunut tuosta krääsästä ja muutenkin "vauvaukki"-fanittamisesta. KISS:llä oli ehkä krääsää, mutta sitä ei kuunnellut 5-ja 70-vuotiaat...
- Tämähän tämä
Rynkky, et ole tosissasi. Ainakin "Dynasty"n jälkeen KISSiäkin kuuntelivat ihan kaikenikäiset. Ja jos Lordi on vittuuntunut, niin iteppähän on soppansa sekoittanut. Itse se ne krääsät salli. Piraatit on eri asia. Piraatit on niin naurettavan näköisiä, että kukaan fani ei niitä ostaisi, mutta miten käykään kun 5-vuotiaan Lassin isä lähetetään ostamaan kauppaan ostamaan Lassille Looordi-paita. Niin kummankohan Lassin isä ostaa? 5 euroa maksavan piraatin vai 15 euroa maksavan aidon paidan? Sorry, kun vähän lipsui. ^_^'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966