Miksi hävisi kuittislais keskustelu?

Häh??

Sensuuriko iski?

7

4287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös...

      mutta se oli jo aika vanha ketju ja liian pitkä ja ehkä jo aika loppuun käsitelty...

    • ...............

      Tai sitten oli perätön? Ken tietää?

    • airam27

      Voisko joku vähän valottaa,mistä on käyty keskustelua?? Aihe kiinnostaa minua,koska kuittislaisuus on tod.näköisesti varjostanut minun varhaislapsuuttani.

      • onko niin

        todennäköisesti varjostanut? mahtaakohan varjostetuksi tullut itse tätä kirjoittaa kun ei tiedä todennäköisyyttäkään.


    • Katse eteenpäin!

      Sivulla liene ollut perätöntäkin tekstiä. Se ei nyt ole mikään uutinen. Sitten jotkut ovat voineet kokea liikkeen ihan eri tavalla kuin keskusteluissa on ilmaistu. Jotkut eivät. Yksi asia on ainakin totta: Ihmiset näkevät hyvin tarkasti (valitettavat) uskonnollisten ihmisten viat mutta heidän NOUSEMISTA ei he HALUAKKAAN nähdä ja tietää. On niin mukava mässätä lähimmäisten asioilla mutta kun se oma elämä Jumalan edessä tuppaa aina unohtumaan. En tällä puolusta minkään sorttista pahuutta, mutta kyllä sieltä pahoilta teiltä on moni noussutkin.Tiedoksi vielä että yhden henkilön johtamat liikkeet eivät ole historiassa harvinaisia ja ovat kyllä valitettavasti tahtoneet henkilöityä sen yhden johtajan ajatuksiin. Eikä tietenkään saa todellisia traumoja todellisista syistä vähätellä. Nyt on kysymys kuitenkin myös tästä hetkestä: Onko sinulla synnit anteeksi ja rauha Jumalan kanssa? Sama kysymyshän koskee kaikkia, "kuittislaisiakin."

      • ostaa anteeksi

        kun antaa terpeeksi almuja kassaan,,näi tekevät papitkin.


      • ...eteenpäin
        ostaa anteeksi kirjoitti:

        kun antaa terpeeksi almuja kassaan,,näi tekevät papitkin.

        Voihan niitä koettaa ostaa anteeksi, mutta omantunnonrauhaa ei varmasti sillä konstilla saa. Niiden hinta oli niin kova että itse Jumalan Pojan täytyi tulla alas ja sovittaa ne meidän edestämme. Ja sellainen almukauppa olisikin Hänen häpäisemistä. No onneksi emme tarvitse niin ajatella kun on Raamattu selkeine sanomineen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4696
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3374
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2955
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2806
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2478
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2266
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2245
    Aihe