työt jo loppuneet, ja pääsen lepohon...
Mitäs huuhaaporukka tähän aikaan lauantai-illasta?
Onko syöty, juotu, ja muutenkin hyvä olo,
vai onko joku ehkä juonut ittensä jo pöydän alle?
Jaa.. mitäs vielä kysyin...
Niin... onkos ilmoja pidellyt?
Täällä mahtava ilta-päivä ollut auringon kera :)
On päivän
28
1005
Vastaukset
- kielibasa
juopunut.. nukkunut.. re-juopunut..
ota hänestä selvää..
tohtorille lataus?
http://www.youtube.com/watch?v=Bwa3qErkUnU
huomenta!!- Hintriikka
aukaisin tuo youtuben :)
Sä tiedät, etten voi niitä sietää ja kiusit mua.
Kipale oli hyvä siihen asti kunnes laulaja aloitti osuutensa :)
Noh.. I still loving you on kyllä rautaa :)
Niin.. huomenta. On aamulypsyn aika.
Lypsä sää tuo Mansikki, niin mä lypsän Muurikin :=)) - kielibasa
Hintriikka kirjoitti:
aukaisin tuo youtuben :)
Sä tiedät, etten voi niitä sietää ja kiusit mua.
Kipale oli hyvä siihen asti kunnes laulaja aloitti osuutensa :)
Noh.. I still loving you on kyllä rautaa :)
Niin.. huomenta. On aamulypsyn aika.
Lypsä sää tuo Mansikki, niin mä lypsän Muurikin :=))en itsekään pidä tuubilinkeistä.. mutta jotnekin niitä tulee viljeltyä... :-))
mansikki tahi mustikki.. basa nostaa armotta kätöset ylös...:-))
- aliisa
Juu syöty ,juotu ja n...u on,eli kaikki hyvällä mallilla!!Tosin juominen edelleen vaan colaa,vuodesta toiseen...
Kaunista ilmaakin pidellyt...aurinko paistaa ja lämmintäkin parikymmentä astetta ollut...
Oikein hauskaa lauantai-iltaa sulle!! :)- Hintriikka
Vai sellastakin oot ehtinyt tekeen :=))
Mä taidan jättää aamuks :=))
Ettei vaan siinä colan seassa olis muutaki.
Teillä vähän lämpimänpää ku meillä. Tai.. auringossa meilläkin ollut se 20 astetta :) - aliisa
Hintriikka kirjoitti:
Vai sellastakin oot ehtinyt tekeen :=))
Mä taidan jättää aamuks :=))
Ettei vaan siinä colan seassa olis muutaki.
Teillä vähän lämpimänpää ku meillä. Tai.. auringossa meilläkin ollut se 20 astetta :)kaikkee kerkii...kun on kerkiiväinen ;O)))
No,ei mun colan seassa oo ollut 14 vuoteen muuta...ihan raakana juon sen !!! ;O))) - Hintriikka
aliisa kirjoitti:
kaikkee kerkii...kun on kerkiiväinen ;O)))
No,ei mun colan seassa oo ollut 14 vuoteen muuta...ihan raakana juon sen !!! ;O)))ollut sellanen viiden minsan.... no en sano mikä :))
Mä muuten tykkään enemmän whickys.. siis wichy veestä jos pitää raakana juoda :))
- Otso.
sulta työt? Täällä ois lisää tarjolla vaikkas mitä. Yhden olusen siemasin ja nyt ei oikein tiedä mitä tekis vai tekiskö mitään. No luistelemassa pitäs kyllä käydä..
- Hintriikka
olis tarjolla?
Nyt olis työinto päällä. Sitä ei nimittäin sitten olekaan taas moneen viikkoon :)
Niin.. ainahan sitä pitäis kaikenlaista.
Munkin pitäis käydä polttamassa päivän eka savuke, mut en tiijä viittinkö :))
ps. Ei saa urheilla alkomahoolin vaikutuksen alaisena, eikä myöskään kapulassa. Saa vielä sydärin :( - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
olis tarjolla?
Nyt olis työinto päällä. Sitä ei nimittäin sitten olekaan taas moneen viikkoon :)
Niin.. ainahan sitä pitäis kaikenlaista.
Munkin pitäis käydä polttamassa päivän eka savuke, mut en tiijä viittinkö :))
ps. Ei saa urheilla alkomahoolin vaikutuksen alaisena, eikä myöskään kapulassa. Saa vielä sydärin :(kyllä löytyy laidasta laitaan, mitä haluaisit tehdä. Ei kannata poltaa..heh heh minä paraskin sanoja.
Jos yhden olusen juonut niin tuskin sitä vielä alkoholin vaikutuksen alainen on?
Sydärin nyt voi saada milloin vaan jos taipumuksia on? - Hintriikka
Otso. kirjoitti:
kyllä löytyy laidasta laitaan, mitä haluaisit tehdä. Ei kannata poltaa..heh heh minä paraskin sanoja.
Jos yhden olusen juonut niin tuskin sitä vielä alkoholin vaikutuksen alainen on?
Sydärin nyt voi saada milloin vaan jos taipumuksia on?kitkemään rikkaruohoja kukkapenkistä.
Mä muuten kävin polttamassa jo sen yhen :))
Perkule kun yks kärpänen tunkee väkisin kärsäänsä mun lasiin :((
Noh.. mee sitten luisteleen, kun jääräpää oot :))) - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
kitkemään rikkaruohoja kukkapenkistä.
Mä muuten kävin polttamassa jo sen yhen :))
Perkule kun yks kärpänen tunkee väkisin kärsäänsä mun lasiin :((
Noh.. mee sitten luisteleen, kun jääräpää oot :)))kun kitket? Seisaaltaan kumartuneena? Kontallaan nenä kiinni maassa?
Entä kitkemisasusi?
No jätetään luistelu tältä illalta kun tuli toinenkin olunen otettua.
Onko muuten tavallista, että kärpäset pörräävät ympärilläsi? - Hintriikka
Otso. kirjoitti:
kun kitket? Seisaaltaan kumartuneena? Kontallaan nenä kiinni maassa?
Entä kitkemisasusi?
No jätetään luistelu tältä illalta kun tuli toinenkin olunen otettua.
Onko muuten tavallista, että kärpäset pörräävät ympärilläsi?kumartuneena :))
Kitkemisasu on sään mukaan. Tänään oli shortsit ja t-paita.
Sitähän minäkin. Viisas olit, ja otit toisen oluen sensijaan et oisit lähtenyt rullamaan :))
Mä muuten tapoin sen kärpäsen. Enkä mä haise niin pahalle, et kovin usein kärpäset pörräisivät ympärillä, mut se on tuo punkku nyt :)) - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
kumartuneena :))
Kitkemisasu on sään mukaan. Tänään oli shortsit ja t-paita.
Sitähän minäkin. Viisas olit, ja otit toisen oluen sensijaan et oisit lähtenyt rullamaan :))
Mä muuten tapoin sen kärpäsen. Enkä mä haise niin pahalle, et kovin usein kärpäset pörräisivät ympärillä, mut se on tuo punkku nyt :))punkkus haisee pahalle...Älä juo sitä hyvä tyttö tulet kipiäksi, jos etikkaista punkkua juot.
Tule sitten kitkeen tännekin, mie voin osoitella sulle rikkaruohot... - Hintriikka
Otso. kirjoitti:
punkkus haisee pahalle...Älä juo sitä hyvä tyttö tulet kipiäksi, jos etikkaista punkkua juot.
Tule sitten kitkeen tännekin, mie voin osoitella sulle rikkaruohot...tulis, jos punkussa ois jotain vikaa. Ne tajuaa hyvän päälle :))
Joo voisin tulla. Voikukkien kitkemisestä tykkään.
Tekisin niistä sulle rautaista salaattia :)) - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
tulis, jos punkussa ois jotain vikaa. Ne tajuaa hyvän päälle :))
Joo voisin tulla. Voikukkien kitkemisestä tykkään.
Tekisin niistä sulle rautaista salaattia :))päälle ne kärpäset vaan ymmärtääkin? Pörräävät pas...ssa ja silleen ja sit tulevat juomaan sun punkkua. Voikukkia kyllä täältä löytyy..ai et salaattia niistä?
- Hintriikka
Otso. kirjoitti:
päälle ne kärpäset vaan ymmärtääkin? Pörräävät pas...ssa ja silleen ja sit tulevat juomaan sun punkkua. Voikukkia kyllä täältä löytyy..ai et salaattia niistä?
käytä liian vilkasta mielikuvitusta.
Se oli pikkukärpänen. Ihan poikanen vielä, eikä ollut vielä pas..ssa pyörinyt :)))
Niin ja nokkosia tykkään kitkeä. Niistä se vasta hyvä keitto tuleekin. Rautais-annos, niin jaksasit luistella enemmän kun kilsan :)) - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
käytä liian vilkasta mielikuvitusta.
Se oli pikkukärpänen. Ihan poikanen vielä, eikä ollut vielä pas..ssa pyörinyt :)))
Niin ja nokkosia tykkään kitkeä. Niistä se vasta hyvä keitto tuleekin. Rautais-annos, niin jaksasit luistella enemmän kun kilsan :))ollakin satiainen..eiks ne oo pieniä?
Kutiaakos sulla paikkoja? Eikös ne nokkoset pistele ikävästi? Mää nyt oon saanut sitä rautaa...selkäkin ku rautakanki..yhtä notkee. - Hintriikka
Otso. kirjoitti:
ollakin satiainen..eiks ne oo pieniä?
Kutiaakos sulla paikkoja? Eikös ne nokkoset pistele ikävästi? Mää nyt oon saanut sitä rautaa...selkäkin ku rautakanki..yhtä notkee.oon jo tullut immuuniks :))
Se pitää osata ottaa nokkosta oikeesta kohden kiinni.
Ei siitä polttavasta kukinnosta. Sitten pataan vaan kiehumaan :))
Hyvä ettei sulle tartte laulaa:
"Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiijohei..
Puuta ovat miehet nyt ja laivat ovat rautaa hiijohei, hiijohei" :))) - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
oon jo tullut immuuniks :))
Se pitää osata ottaa nokkosta oikeesta kohden kiinni.
Ei siitä polttavasta kukinnosta. Sitten pataan vaan kiehumaan :))
Hyvä ettei sulle tartte laulaa:
"Ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiijohei..
Puuta ovat miehet nyt ja laivat ovat rautaa hiijohei, hiijohei" :)))Minähän kerroin sulle, et olen rautaa:Kanki hou...siis selässä.
Kait sitä immuniksi tulee satiaisille jos juokin niitä viinin joukossa. - Hintriikka
Otso. kirjoitti:
Minähän kerroin sulle, et olen rautaa:Kanki hou...siis selässä.
Kait sitä immuniksi tulee satiaisille jos juokin niitä viinin joukossa.En ole koskaan oikein ymmärtänyt miehen ajatuksia. Ne on aina kaksmielisiä.
Kun yrittää puhua aidasta, niin miehet puhuu seipäästä :)))
Satiaiset hävis. Noh.. näyttää olevan tuo lasikin tyhjä. Kuka hemmetti lasin on tyhjäks kiskonut?? :(( - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
En ole koskaan oikein ymmärtänyt miehen ajatuksia. Ne on aina kaksmielisiä.
Kun yrittää puhua aidasta, niin miehet puhuu seipäästä :)))
Satiaiset hävis. Noh.. näyttää olevan tuo lasikin tyhjä. Kuka hemmetti lasin on tyhjäks kiskonut?? :((ne satiaiset tietty tyhjäksi joivat? Kerroppas näkyykö humalaisia satiaisia jotka laulaa loilottaa ?
Mistä seipäistä sinä nyt? Heh :Onko miehilläkin ajatuksia? - Hintriikka
Otso. kirjoitti:
ne satiaiset tietty tyhjäksi joivat? Kerroppas näkyykö humalaisia satiaisia jotka laulaa loilottaa ?
Mistä seipäistä sinä nyt? Heh :Onko miehilläkin ajatuksia?jotka teroitetaan ja hiilletään nuotiolla :))
Muistatkos Otso... vai ootko niin nuori, kun laitettiin hangolla seipäille heinää, ja vietiin ne latoon kuivumaan?
Harvoilla miehillä on ajatuksia. Ja niillä harvoillakin ne ajatukset tulee väärästä päästä :)))) - Otso.
Hintriikka kirjoitti:
jotka teroitetaan ja hiilletään nuotiolla :))
Muistatkos Otso... vai ootko niin nuori, kun laitettiin hangolla seipäille heinää, ja vietiin ne latoon kuivumaan?
Harvoilla miehillä on ajatuksia. Ja niillä harvoillakin ne ajatukset tulee väärästä päästä :))))sinä nyt? Heinäthän paalataan sellaisiin pyöröpaaleihin joihin laitetaan jotain liuosta sekaan... mitään seipäitä tai latoja...Sulla hyvä mielikuvitus! Heh mistä päästä ne ajatukset??
tässä notkuillaan tiettarin ääressä. Muut jo hirsiä vetelevät mutta Ana kukkuu.
Kukkuu..kukkuu...kukkuu!- Hintriikka
kukkuu Ana. Soiko kuusikko?
Hiljaista on täälläkin. Joku kuorsaa niin äänekkäästi, et häiritsee mun henkeviä huuhaajuttuja.
Laitanko kapulan suuhun? :))) Hintriikka kirjoitti:
kukkuu Ana. Soiko kuusikko?
Hiljaista on täälläkin. Joku kuorsaa niin äänekkäästi, et häiritsee mun henkeviä huuhaajuttuja.
Laitanko kapulan suuhun? :)))Mulla koisaa siskonpojat tuolla peräkammarissa. Pistivät mun lapsenlikaks ku lähtivät tanssiloihin kylille.
- Hintriikka
AnaLyyzi kirjoitti:
Mulla koisaa siskonpojat tuolla peräkammarissa. Pistivät mun lapsenlikaks ku lähtivät tanssiloihin kylille.
tässä pitäis itsekin käydä ees yhden kerran lavatantsuissa tään kesä aikana :))
Tein kuten neuvoit. Loppuhan se kuorsaus viimein :))
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767