Mies ei suutele

epistä =/

Miksi mies ei suutele?
- Ei halua sitoutua liikaa?
- Ei pidä naisestaan?
- Miksi?????

10

4102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaali

      jotkut miehet ei vaan pidä suutelusta.ei kyl ikin uskois.suutelemisessa ei o mitään kamalaa.hirvee vaikea sanoa miksei joku mies suutele.riippuu vähän millainen mies on.syitä voi olla niin moniakin.

      • Joan

        myös naisilta. Onko siihen jokin syy, mikä miehen tulisi ymmärtää, kun nainen vaan "kiusoittelee" mutta ei anna koskettaa huulia?

        Onko näin että nainen on huomannut miehen olevan huono suutelija (tekniikka mättää?), tai että miehellä on vielä lounaan pippuripihviä hampaiden välissä, kun ovesta astelee sisään.
        Vaiko onko vain että naista ei enää kiinnosta edes pientä pusua miehelle päivän piristeeksi?
        Saa sitten pohtia täällä että mikä mättää.. pif


    • henkes

      haisee?

      • jos se

        hegitys haiseekin miehellä, eikä hän kehtaa käydä suutelemaan..


    • tytsy

      tosi kamalaa. mullekin tulee mieleen ekana et jos oot esim haissu tupakalle tai jollekin mikä yököttää miestä eikä se kehtaa sanoa. tai jos sillä on joku kamala kokemus joku on purru sitä tai tunkenu kielen kurkkuun. jos ootte kuitenkin kimpassa niin ei suutelu tarkoita sitoutumista ja kyllä se susta pitää jos näkee sua. Jos se ei pidä susta ja silti haluu olla yhdessä niin se on joku lapatossu nilkki!!!
      et hei voi olla sellaisen kanssa joka ei halua pussata jos se on susta ihanaa! pa vaihtoon.

    • Tietäjä iänikuinen

      Homostelija! Eli Suomeksi sanottuna
      homo-seksuvalisti.

    • Jona

      Minä olen nainen, mutta vastaan silti. Minä en ole koskaan pitänyt suutelusta. Joskus suutelu on varsin aistikasta ja sitä haluaa, mutta todella harvoin. Älä ota itseesi jos mies ei sitä halua, itse en ainakaan halua loukata kumppaniani mutten vain pidä siitä vaikka toisesta välittäisikin. Joillekin ihmisille suutelu vain ei natsaa. :)

      • tahon tietää

        kerro tarkemmin.. mikä siinä ei natsaa? ilettääkö se ja miksi? TUNTUUKO toisen suu ja kieli pahalta vai MAISTUUKO se pahalta....? mikä siinä on se kamalistus?
        on nii vaikea ymmärtää, kun ite tykkään suutelusta ja se on itelle niin tärkeää.
        ei millään pahalla, haluaisin vaan ymmärtää.


    • mies1234

      mä pidän suutelusta älyttömän paljon,, tekee mieli pussailla kultaa kokoajan ja myös seksin aikanakin tulee pussailtua samalla.. musta se on vaan mukavaa. mut ei kai kaikki siitä sitten pidä.

      • lillukanvarret

        Eräs mies sanoi minulle, ettei koskaan voi suudella liikaa. Hän oli kyllä oikeassa. Suuteleminen on ihanaa.

        Jos mies ei suutele, niin minusta se kertoo sitoutumattomuudesta. Kerron erään tarinan.

        Olin ihastunut erääseen naimisissa olevaan mieheen, jonka avioliitto oli katkolla. Harrastimme seksiä, mutta vakituiseen suhteeseen hän ei halunnut, koska siitä jää kiinni. Aina kun yritin suudella, hän käänsi päänsä tms.

        Löysin itselleni miesystävän ja kun kerroin siitä hänelle, hän ensinnäkin purskahti itkuun. Sen jälkeen hän halusi suudella minua vielä viimeisen kerran. Se oli aivan ihana ja pitkä suudelma. Hän suuteli minua juuri niin, kuin olisin aina sen halunnut tapahtuvan.

        Hänellä oli tunteita minua kohtaan ja ne purkautuivat sillä hetkellä. Hän sanoi olevansa todella onnellinen, että olen löytänyt vapaan kumppanin itselleni ja toivotti onnea.

        Hän ei halunnut sitoutua eikä siis suudellut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe