Ruskettunut iho?

malluainen

Ihan tytöille ja pojille kysymyksenä, onko teidän mielestänne ruskettunut iho yliarvostettu? Itse olen aika vaalea, kun en hirveästi rusketu, mutta tykkään kyllä ottaa aurinkoa. Yleensä mainoksissa ja elokuvissa ruskettunut iho on seksikäs ja niin edelleen. Entä vaalea iho? Voiko se olla seksikäs? Omasta mielestäni sillä ei ole kauheasti väliä. Pari ystävääni ruskettuvat ihan kauheasti, mutta eivät tykkää siitä. Mitä mieltä te olette?

14

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

son hienoo

• ......................

just sexyä...;) miettikääpä nyt sellasta kalmankalpeeta aavetta sittenn. :o kyllä nyt vähän väriä pitää olla ! njoo. toi oli sit vain mun mielipide ! lalal

• .-.-.-

Ei värillä väliä.

• sadsdas

On yliarvostettua. Ei mun mielestä tee yhtää sen seksikkäämmäksi

• en..

..tykkää ottaa laisinkaan aurinkoa, joten olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni. ei se ole mitään ihmissuhteitani koskaan haitannut, seksikkäänäkin pidetään.. välillä saa kuulla kettuilua kun ei ota aurinkoa, jää rannalta ne vähäpukeiset miehet bongaamatta....

• p18

Ite rusketun mielettömän helposti ja kesän jälkeen voisinkin perustaa kevyesti kebab-mestan. Ruskettuneena olen mielestäni komemampi, koska silloin ei näy mitkään pikku näpyt naamasta niin helposti. Tuskin ne nyt kovin paljoa vaikuttavat mutta kuitenkin.

Kyllä mun mielestä ruskettuneet tytöt on kauniimpia kuin ihan vitivalkoiset. Eteläeurooppalaisten ihonväri vetoaa vaan jotenkin. Mut ihonväri ei kuitenkaan vaikuta mitenkään parinvalintaan. Se riippuu täysin muista jutuista.

• fruittaripoika<3333

ei ruskettunu iho oo mitenkään seksikäs, eli esimerkiksi 200kg läskikasa jolla ruskettunut iho ei ole seksikäs, seksikkyyden tekee se että yleensä lihaksikkailla ihmisillä on ns ruskettunut iho jonka takia se luokitellaan seksikkääksi, eli lihaksikas vaalea iho on ihan yhtä seksikäs kuten ruskettunutkin, ja kaikille ei sovi ruskettunut iho.

• annanannamanna

Ei kaikkien mielestä lihaksikas vartalo oo seksikäs ainakaa jos puhutaan tytöistä, hyi joku kehonrakentaja harteikas miehekas nainen ei kiitos

• rusinaksi

Jos vaaleaihoinen suomalainen on nuorena ruskea kuin papu on hän vanhempana kuin kurttuinen rusina. Ihon kimmoisuus on helppo hävittää mutta mahdoton palauttaa. UV-säteily jättää jälkensä.

• käärme ?

;D kyyllä vain onn. onhan se nätskä !

• Fandango

Vaalea on seksikäs. Pisamista vielä lisäpisteitä.

• Rusketusraidat on kivat.

• Mies29_

Rusketus näyttää rumalle. Vaalea iho on kaunis ja seksikäs. :p ja ilman tatuointeja pitää olla ihon, jotta näyttää hyvältä.

• Mkkkkkk

Ruskettunut aave on parempi kuin valkea aave

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49