Ihan tytöille ja pojille kysymyksenä, onko teidän mielestänne ruskettunut iho yliarvostettu? Itse olen aika vaalea, kun en hirveästi rusketu, mutta tykkään kyllä ottaa aurinkoa. Yleensä mainoksissa ja elokuvissa ruskettunut iho on seksikäs ja niin edelleen. Entä vaalea iho? Voiko se olla seksikäs? Omasta mielestäni sillä ei ole kauheasti väliä. Pari ystävääni ruskettuvat ihan kauheasti, mutta eivät tykkää siitä. Mitä mieltä te olette?
Ruskettunut iho?
14
1384
Vastaukset
- .............
son hienoo
- ......................
just sexyä...;) miettikääpä nyt sellasta kalmankalpeeta aavetta sittenn. :o kyllä nyt vähän väriä pitää olla ! njoo. toi oli sit vain mun mielipide ! lalal
- .-.-.-
Ei värillä väliä.
- sadsdas
On yliarvostettua. Ei mun mielestä tee yhtää sen seksikkäämmäksi
- en..
..tykkää ottaa laisinkaan aurinkoa, joten olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni. ei se ole mitään ihmissuhteitani koskaan haitannut, seksikkäänäkin pidetään.. välillä saa kuulla kettuilua kun ei ota aurinkoa, jää rannalta ne vähäpukeiset miehet bongaamatta....
- p18
Ite rusketun mielettömän helposti ja kesän jälkeen voisinkin perustaa kevyesti kebab-mestan. Ruskettuneena olen mielestäni komemampi, koska silloin ei näy mitkään pikku näpyt naamasta niin helposti. Tuskin ne nyt kovin paljoa vaikuttavat mutta kuitenkin.
Kyllä mun mielestä ruskettuneet tytöt on kauniimpia kuin ihan vitivalkoiset. Eteläeurooppalaisten ihonväri vetoaa vaan jotenkin. Mut ihonväri ei kuitenkaan vaikuta mitenkään parinvalintaan. Se riippuu täysin muista jutuista. - fruittaripoika<3333
ei ruskettunu iho oo mitenkään seksikäs, eli esimerkiksi 200kg läskikasa jolla ruskettunut iho ei ole seksikäs, seksikkyyden tekee se että yleensä lihaksikkailla ihmisillä on ns ruskettunut iho jonka takia se luokitellaan seksikkääksi, eli lihaksikas vaalea iho on ihan yhtä seksikäs kuten ruskettunutkin, ja kaikille ei sovi ruskettunut iho.
- annanannamanna
Ei kaikkien mielestä lihaksikas vartalo oo seksikäs ainakaa jos puhutaan tytöistä, hyi joku kehonrakentaja harteikas miehekas nainen ei kiitos
- rusinaksi
Jos vaaleaihoinen suomalainen on nuorena ruskea kuin papu on hän vanhempana kuin kurttuinen rusina. Ihon kimmoisuus on helppo hävittää mutta mahdoton palauttaa. UV-säteily jättää jälkensä.
- käärme ?
;D kyyllä vain onn. onhan se nätskä !
- Fandango
Vaalea on seksikäs. Pisamista vielä lisäpisteitä.
Rusketusraidat on kivat.
- Mies29_
Rusketus näyttää rumalle. Vaalea iho on kaunis ja seksikäs. :p ja ilman tatuointeja pitää olla ihon, jotta näyttää hyvältä.
- Mkkkkkk
Ruskettunut aave on parempi kuin valkea aave
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172294Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2231919Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481336Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551187Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1771142- 901066
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148957Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14901