Ruskettunut iho?

malluainen

Ihan tytöille ja pojille kysymyksenä, onko teidän mielestänne ruskettunut iho yliarvostettu? Itse olen aika vaalea, kun en hirveästi rusketu, mutta tykkään kyllä ottaa aurinkoa. Yleensä mainoksissa ja elokuvissa ruskettunut iho on seksikäs ja niin edelleen. Entä vaalea iho? Voiko se olla seksikäs? Omasta mielestäni sillä ei ole kauheasti väliä. Pari ystävääni ruskettuvat ihan kauheasti, mutta eivät tykkää siitä. Mitä mieltä te olette?

14

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      son hienoo

      • ......................

        just sexyä...;) miettikääpä nyt sellasta kalmankalpeeta aavetta sittenn. :o kyllä nyt vähän väriä pitää olla ! njoo. toi oli sit vain mun mielipide ! lalal


    • .-.-.-

      Ei värillä väliä.

    • sadsdas

      On yliarvostettua. Ei mun mielestä tee yhtää sen seksikkäämmäksi

    • en..

      ..tykkää ottaa laisinkaan aurinkoa, joten olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni. ei se ole mitään ihmissuhteitani koskaan haitannut, seksikkäänäkin pidetään.. välillä saa kuulla kettuilua kun ei ota aurinkoa, jää rannalta ne vähäpukeiset miehet bongaamatta....

    • p18

      Ite rusketun mielettömän helposti ja kesän jälkeen voisinkin perustaa kevyesti kebab-mestan. Ruskettuneena olen mielestäni komemampi, koska silloin ei näy mitkään pikku näpyt naamasta niin helposti. Tuskin ne nyt kovin paljoa vaikuttavat mutta kuitenkin.

      Kyllä mun mielestä ruskettuneet tytöt on kauniimpia kuin ihan vitivalkoiset. Eteläeurooppalaisten ihonväri vetoaa vaan jotenkin. Mut ihonväri ei kuitenkaan vaikuta mitenkään parinvalintaan. Se riippuu täysin muista jutuista.

    • fruittaripoika<3333

      ei ruskettunu iho oo mitenkään seksikäs, eli esimerkiksi 200kg läskikasa jolla ruskettunut iho ei ole seksikäs, seksikkyyden tekee se että yleensä lihaksikkailla ihmisillä on ns ruskettunut iho jonka takia se luokitellaan seksikkääksi, eli lihaksikas vaalea iho on ihan yhtä seksikäs kuten ruskettunutkin, ja kaikille ei sovi ruskettunut iho.

      • annanannamanna

        Ei kaikkien mielestä lihaksikas vartalo oo seksikäs ainakaa jos puhutaan tytöistä, hyi joku kehonrakentaja harteikas miehekas nainen ei kiitos


    • rusinaksi

      Jos vaaleaihoinen suomalainen on nuorena ruskea kuin papu on hän vanhempana kuin kurttuinen rusina. Ihon kimmoisuus on helppo hävittää mutta mahdoton palauttaa. UV-säteily jättää jälkensä.

    • käärme ?

      ;D kyyllä vain onn. onhan se nätskä !

    • Fandango

      Vaalea on seksikäs. Pisamista vielä lisäpisteitä.

    • Rusketusraidat on kivat.

    • Mies29_

      Rusketus näyttää rumalle. Vaalea iho on kaunis ja seksikäs. :p ja ilman tatuointeja pitää olla ihon, jotta näyttää hyvältä.

    • Mkkkkkk

      Ruskettunut aave on parempi kuin valkea aave

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe