mitä ihme pörinää kuuluu for the sake of revenge biisissä aina välillä.ei taida kuulua asiaan.oiskohan levyssä vikaa.ei vehkeissä ainakaan,meinaan poppivehkeissä
ihme pörinää
5
770
Vastaukset
- siihen kuuluu...
Ihmettelin itsekin, että mikä hitto se on. Kuuluu etenkin alussa voimakkaasti. Kansilehtiset eivät kuitenkaan ainakaan anna minkäänlaista infoa, että siinä biisissä olisi joku erikoinen soitin... outo miksaus/koneääniä/kitaran pörinää? En tiedä, mutta kyllä se biisiin kuuluu.
- ...of revenge
Kyllä se minusta alusta asti oli ihan selkeästi kitara. Erinomainen kappale, muuten. Kivasti sovitettu kertosäe.
- ahaa vai sitä se oli
luulin, että mulla on kaiuttimessa jotain häikkää, sitten epäilin saaneeni viallisen levyn...molemmat sitten väärin!
- titsuli
ois voinu jättää välistä
- tietäjä!!
Se on soitin joka kulkee nimellä synth bass. Eikä se minusta niin ärsyttävää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006