oletteko jo unten mailla?Vai netti-vieroituksessa näin kesä aikaan?
Hyvää iltaa
18
404
Vastaukset
ihan tossa hommista juur tulin...ei nukuta enää yhtään taas:)
- Iris
pitkästä aikaa!Kiva kun oot siellä.Joko sulla on pihahommat tehty?Mä oon tonkinu kukkapenkkejä oikein urakalla. Kynnenaluset mustana!Nyt kunhan päästään kesäkuun toiselle viikolle laittelen sit kukkasia lisää.Ei oikein vielä uskalla,kun saattaapi hallaöitä tulla.
Iris kirjoitti:
pitkästä aikaa!Kiva kun oot siellä.Joko sulla on pihahommat tehty?Mä oon tonkinu kukkapenkkejä oikein urakalla. Kynnenaluset mustana!Nyt kunhan päästään kesäkuun toiselle viikolle laittelen sit kukkasia lisää.Ei oikein vielä uskalla,kun saattaapi hallaöitä tulla.
mun puutarha on puu tarha...ei paljoo kukkasia...ei oo tota vihreetä peukaloo tai ainakaan aikaa ja haluu niistä huolehtia...vuohenjuuret ja unikot kukkii niinkun aina tähän aikaan ja tuomet levittää tuoksua...ja kirsikoissakin on kukkia jo...ruusuja tulee kun on se aika...:)
- Iris
iinamari kirjoitti:
mun puutarha on puu tarha...ei paljoo kukkasia...ei oo tota vihreetä peukaloo tai ainakaan aikaa ja haluu niistä huolehtia...vuohenjuuret ja unikot kukkii niinkun aina tähän aikaan ja tuomet levittää tuoksua...ja kirsikoissakin on kukkia jo...ruusuja tulee kun on se aika...:)
se sit ollu hyvä keskustelun aihe.On niin ihanan raukee olo, kun saunoin tossa illalla toista tuntia.Varmaan kohta uni maittaa.Ootko sä saunan ystävä?
Iris kirjoitti:
se sit ollu hyvä keskustelun aihe.On niin ihanan raukee olo, kun saunoin tossa illalla toista tuntia.Varmaan kohta uni maittaa.Ootko sä saunan ystävä?
saunassa hoitoineen vierähtää monesti kauan aikaa...hiukset, iho , kaikki pitää hoitaa välillä kuntoon...saunon vähintään 4 kertaa viikossa, useimmiten useemminkin...:)
- Iris
iinamari kirjoitti:
saunassa hoitoineen vierähtää monesti kauan aikaa...hiukset, iho , kaikki pitää hoitaa välillä kuntoon...saunon vähintään 4 kertaa viikossa, useimmiten useemminkin...:)
olet saunaihminen!Kyllä meilläkin sauna lämpiää melkein joka toinen päivä. Saunassa on kiva tehdä just kaikkia hoitoja.Onks sulla tai teillä puu vai sähkökiuas?Kumpi susta parempi?
Iris kirjoitti:
olet saunaihminen!Kyllä meilläkin sauna lämpiää melkein joka toinen päivä. Saunassa on kiva tehdä just kaikkia hoitoja.Onks sulla tai teillä puu vai sähkökiuas?Kumpi susta parempi?
puukiuas...mitään muuta en ihtelleni haluu...onneksi olen ihan ihte saunani suunnitellut niin sain sellasen kun halusin:)
- Iris
iinamari kirjoitti:
puukiuas...mitään muuta en ihtelleni haluu...onneksi olen ihan ihte saunani suunnitellut niin sain sellasen kun halusin:)
samaa mieltä! Ehdoton juttu!Olosuhteiden pakosta jouduin vuoden päivät asumaan rivitalossa ja käyttämään sähkö-saunaa! Se oli elämäni epämieluisin kokemus.Nyt on oma puilla lämmitettävä sauna, mistä oon tosi onnellinen.
Iris kirjoitti:
samaa mieltä! Ehdoton juttu!Olosuhteiden pakosta jouduin vuoden päivät asumaan rivitalossa ja käyttämään sähkö-saunaa! Se oli elämäni epämieluisin kokemus.Nyt on oma puilla lämmitettävä sauna, mistä oon tosi onnellinen.
oma puusauna! pittää vaan niitä puita hommata ja pinota mut silti:)
- Iris
iinamari kirjoitti:
oma puusauna! pittää vaan niitä puita hommata ja pinota mut silti:)
menee, mut onneks se puiden tekeminen on mukavaa hommaa! Ei ollenkaan vastenmielistä! Parasta hyötyliikuntaa.
Ei viälä nukuta enkä oo viarotuksessa.
Täsä viäl hetken unta narrailen ja nautiskelen kesän ensimmäisestä lämpimästä illasta. Komia kuutamoki on vaikkei viäl ihan täys.- Iris
tuon kuutamon havaitsee jotenkin erilailla.Kaupungissa siihen ei kiinnitä niinkään huomiota.
Iris kirjoitti:
tuon kuutamon havaitsee jotenkin erilailla.Kaupungissa siihen ei kiinnitä niinkään huomiota.
näkyy maalla tai niinku taivaalla maalla tai niinku maalla taivaalla tai no kyl sä tiät mitä tarkotan. Siis tähdet näkyy paremmin. Onkohan niitä maalla enemmän kuin kaupungissa. Siis niinku taivaalla. Silleen niinku maalla taivaalla.
Eiku oikeesti pelleilen.
Kaupunigissa on liikaa valoa omasta takaa. Tähdet eivätkä kuu näy niin kirkkaasti niiden keskeltä.- Iris
AnaLyyzi kirjoitti:
näkyy maalla tai niinku taivaalla maalla tai niinku maalla taivaalla tai no kyl sä tiät mitä tarkotan. Siis tähdet näkyy paremmin. Onkohan niitä maalla enemmän kuin kaupungissa. Siis niinku taivaalla. Silleen niinku maalla taivaalla.
Eiku oikeesti pelleilen.
Kaupunigissa on liikaa valoa omasta takaa. Tähdet eivätkä kuu näy niin kirkkaasti niiden keskeltä.itse asut?Asutko maalla vai kaupungissa? Vai kaupungissa ja kuitenkin maassa. Et siis kuussa...Siis ihan oikeesti, kummassa paikassa, vai tavallisessa? Mut tosi on tuo viimenen lause sun tekstissä.
Iris kirjoitti:
itse asut?Asutko maalla vai kaupungissa? Vai kaupungissa ja kuitenkin maassa. Et siis kuussa...Siis ihan oikeesti, kummassa paikassa, vai tavallisessa? Mut tosi on tuo viimenen lause sun tekstissä.
mut kesäsin melko paljon maalla. Vaik ei sekään oikeesti ole ihan koko totuus.
Kato Analle ei mikään ole yksinkertaista vaikka ite onkin.
Kesäasunto tai asumus on saaristossa keskellä mettää joka oikeesti on kaupunki. Ja se on totinen tosi. Kaupungissa ollaan ympäristöstä hualimatta koska kerran kuntamuoto tai mikä se sellanen hiano sana on sanoo niin.
Keskellä kaupunkia järven rannalla, joka pojan unelma. Vaik mää olen meren rannalla. Ja siäl on pimeetä loppukesästä ja mahtava tähtitaivas.- Iris
AnaLyyzi kirjoitti:
mut kesäsin melko paljon maalla. Vaik ei sekään oikeesti ole ihan koko totuus.
Kato Analle ei mikään ole yksinkertaista vaikka ite onkin.
Kesäasunto tai asumus on saaristossa keskellä mettää joka oikeesti on kaupunki. Ja se on totinen tosi. Kaupungissa ollaan ympäristöstä hualimatta koska kerran kuntamuoto tai mikä se sellanen hiano sana on sanoo niin.
Keskellä kaupunkia järven rannalla, joka pojan unelma. Vaik mää olen meren rannalla. Ja siäl on pimeetä loppukesästä ja mahtava tähtitaivas.täällä totuuksia tarttekkaan sanoo, sillä eihän tää muuten huuhaata olis!On kiva, jos asuu kaupungissa ja on kesä asunto. Kaupungissa on aika ahdistavaa olla kesäisin. Itse olen kyllä aina mielummin maalla, oli sit kesä tai talvi!En vois kuvitellakkaan asuvani kaupungissa. Pois se minusta!Siis se kuvitelma.
- CharlieChaplin
ihmettelee kaikkea kummallista ja raapii päätä ja tikkuja menee kynsien alle....
- Iris
ja sit vielä heikun, keikun.Pitäsköhän vielämennä ympäri? Ei kannata menee pää sekasin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767