Sinkku ilman seksiä

tannamariia

Olen ollut sinkkuna kolmisen vuotta ja nyt viimeisen 10 kuukautta ilman seksiä. Marraskuulla tuli viimeksi pussailtua. Missähän vika, mielestäni en kuitenkaan ole liian ronkeli. Olen normaalipainoinen, urheilullinen, huumorintajuinen, hauskannäköinen ja fiksu nainen pääkaupunkiseudulta. Missä ne miehet ne piileksii?

69

16804

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole LIIAN

      fiksu niin tavataan Stocmannin kahvilassa.

      • iliman pilluu

        sinkku löytyy Suomesta.
        Ilman seksiä 10 vuotta.
        Hoikka katseenkestävä sinkkumies 60 vuotta.
        Varmaan kone tarvitsisi pillerikäynnistyksen, mutta sitten kyllä toimisi!


      • Konkkovaaran_Martti
        iliman pilluu kirjoitti:

        sinkku löytyy Suomesta.
        Ilman seksiä 10 vuotta.
        Hoikka katseenkestävä sinkkumies 60 vuotta.
        Varmaan kone tarvitsisi pillerikäynnistyksen, mutta sitten kyllä toimisi!

        Se pillutta oleminen on nykyään ihan oman valinnan takana. Niille joita kiinnostaa, niin käykää tuolta suosituimmalta pikapano saitilta hakemassa itsellenne pesää http://ow.ly/4PuOH


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Tampereella. Me kaikki miehet ollaan Tampereella, tulkaa naiset tänne... :D

      • iliman pilluu

        muuallakin. Ja sen vähän, mitä Tamperelaisia tunnen, niin muualta ne Miehet löytyy.
        Tietenkin riippuu siitä, miten sana mies ymmärretään.


      • wahnus

        Yleensä ottaen maailman kahdeksas ihme on, että tamperelaisia yleensä vielä syntyy, naiset on rumia ja miehet ääliöitä. Oikeastaan tämä kombinaatio saattaa toimia paikallisesti. :{


      • 30v.

        Tuo on varmaan totta. Tuskin Tampereella on sinkknaisia puutteessa kuin omasta tahdosta. Kai TTY tuo Tampereelle niin paljon teekkareita. Muta voisitet hyvät miehet kehittää niitä parisuhdetaitojanne, kun moni nainen haluaa kuitenkins en turvallisen ja välittävän kumppanin.


    • MTN67

      Itse olen ollut seksittä kohta yhdeksän (9) vuotta, on minulla kuitenkin ollut koko tämän ajan yksi naisystävä, mutta hän ei halua rakastelua kanssani - kerran hän rakasteli toisen miehen kanssa ja tällöin jouduin pakotettuna olemaan "syntipukki" mahdollisten juorujen takia. Pikkuhiljaa olen ajatellut, että onko tämä ymmärrettävä niin, että minulla on/olisi seksuaalinen vapaus? Ei minulla sentään pussit ole ylisuuret, itsetyydytys hoituu ... tänä iltanakin. Mutta kieltämättä, olisi se ihana tuntea naisen ihon läheisyys - pikkuveljestänikin! Ikää minulla tulee tässä kuukauden päästä 40 vee.

      • Seksiä rakastava

        ....harrastamaan aitoa seksiä. Joko naisen tai miehen kanssa. Pian käy niin, ettei koko "peli" enää toimi, kuin kotioloissa vain ja ainoastaan ns. käteen. Seksi on annettu ihmiselle nautinnoksi. Nauttikaamme siis siitä =). Muistakaa kondomi !!!

        Itse olen sinkku, mutta en todellakaan ilman seksiä. Seksikumppaneita löytyy tansseista ja ravintoloista. Joskus miespuoliset sinkkuystävät auttavat helpottamaan "paineita". Kiitos heille =) .

        Rakastelkaa ja nauttikaa niin kauan, kuin se on mahdollista !!! Suukkoja kaikille !!!


      • iliman pilluu
        Seksiä rakastava kirjoitti:

        ....harrastamaan aitoa seksiä. Joko naisen tai miehen kanssa. Pian käy niin, ettei koko "peli" enää toimi, kuin kotioloissa vain ja ainoastaan ns. käteen. Seksi on annettu ihmiselle nautinnoksi. Nauttikaamme siis siitä =). Muistakaa kondomi !!!

        Itse olen sinkku, mutta en todellakaan ilman seksiä. Seksikumppaneita löytyy tansseista ja ravintoloista. Joskus miespuoliset sinkkuystävät auttavat helpottamaan "paineita". Kiitos heille =) .

        Rakastelkaa ja nauttikaa niin kauan, kuin se on mahdollista !!! Suukkoja kaikille !!!

        teille naisille aina seksikumppani löytyy kun sitä haluatte, mutta meille koiraspuolisille se onkin todella harvinaista herkkua. Minäkin jo 10 vuotta iliman pilluu...


      • Seksiä rakastava
        iliman pilluu kirjoitti:

        teille naisille aina seksikumppani löytyy kun sitä haluatte, mutta meille koiraspuolisille se onkin todella harvinaista herkkua. Minäkin jo 10 vuotta iliman pilluu...

        ....Sinua, iliman pilluu oleva. Mutta.... Kun minulla on jo useampi sinkkumies "rakasteluringissä", en voi enää enempää ottaa.

        Toivon todella, että löydät jonkun mukavan naisen, joka ei turhia nipota.

        Lähde reippaasti ihmisten joukkoon, tanssimaan ja harrastuksiin. Kyllä niitä naisia löytyy, kun oikeista paikoista etsii.

        Äläkä ole turhan "nirso". Jos itse et ole erityisen "ihana" tai "komea", älä vaadi sitä myöskään toiselta.

        Halauksia ja suukkoja kaikille !!!


      • niin ihmeellistä

        kun saa pillua niin paljon,kun vain haluaa.
        olin kahden naisen loukussa ja naiminen oli työnä
        yöllä ja päivällä ja uskokaa pois,pitemmän päälle
        se käy raskaaksi,pillu alkaa maistua puulle,siitä
        tulee liian tavanomainen,niinpä nykyään naiskenmtelen,enää harvakseltaan.Runkkaaminenkin
        tuntuu joskus paremmalta.


      • wahnus

        Tarkoitatko, että olet ollut kolmikymppisestä saakka ilman pillua jonkun mimmin takia, hei pane skraga kaulaan ja mene bupiin tai mihin tahansa, ja ota mimmi sieltä, eiköhän suuri rakkautesi kuullessaan asiasta, ala vähän joustamaan. Itselläni on vähän samanlaisia kokemuksia näistä ikiteiniprinsessoista, mutta kun kilpailijatar tulee ajankohtaiseksi, voi tapahtua mitä vaan. Lykkyä.


    • hmm..

      Olen mies joka ei pidä "dokaamisesta" mutta eksyy sille tielle saadakseen edes jonkinlaisen piennen toivon saada kokea taas jonkinlaista läheisyyttä. Kuuleman mukaan olen komea ja joskus nuorempana kuulinkin useampaan otteeseen että pitäisi hakeuta miesmalliksi... En vain ole sosiaalinen ihminen ennenkuin joku toinen on tehnyt aloitteen.. Olen ollut sinkkuna "oikeasti" viimeiset 11 vuotta ja viimeisestä ns. seksuaalisesta kokemuksesta naisen kanssa on valehtelematta 2 ja puoli vuotta!!! Ja niitä on muutenkin ollut harvakseltaan... Mutta syyksi tähän voin lukea erittäin pahan ujouteni ja naisten pakkomielteisen oletuksen että miehet tulevat "iskemään"...

      Eli toisinsanoen perushämäläinen nurkassaistuja.. joten kaikille naisille älkää pitäkö periaatteestanne "mies iskeköön" kiinni jos haluatte tutustua johonkin ihmiseen vaan tehkää juuri päin vastoin, sillä se "komean" näköinen mies siellä nurkassa tai puoliksi esillä saattaa olla vain yksinkertaisesti niin saamarin ujo ettei ennen tunnetta että joku saattaisi olla kiinnostunut osaa vapauttaa itseään ja olla ihminen joka "oikeasti" on.

      Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole "mulkkuja" naistenmiehiä jotka osaavat tulla puhumaan yht'äkkiä kaiken maailman sulosointuja kaataakseen teidät sänkyynsä.

      • olipa söpö...

        mistähän noin ihanan kuulosia miehiä ihan oikeesti löytää? Osaa ihan kirjoittaakin muutakin kun kolme sanaa peräkkäin! Varmasti löydät vielä kivan naisen, koita nyt vaan uskaltaa itekkin tehä aloitetta! Meitä kivoja naisia on kuitenkin paljon!!


      • iskijä(si?)

        Niin kerrohan minulle mistäpäin suomenmaanta mahdat olla? Entäpä ikäsi? jospa vaikka...


      • koska olen liian kiltti

        Elämää on ilman seksiäkin .Olen ollut ilman seksiä
        kaksikymmentä vuotta , koska olen niin kiltti , että
        ilkeät ihmiset leikkivät minulla ja saavat siitä
        sadistista nautintoa . Aina , kun löydän mukavan ,
        hänet leikitään ulos elämästäni . Nämä leikkijät ovat vielä ns. tosiuskovaisia . Haaveilen omista
        lapsista vielä joskus ,mutta uskovia olen alkanut
        halveksia sydämeni pohjasta , kun eivät anna minun
        elää omaa elämääni .


      • wahnus
        koska olen liian kiltti kirjoitti:

        Elämää on ilman seksiäkin .Olen ollut ilman seksiä
        kaksikymmentä vuotta , koska olen niin kiltti , että
        ilkeät ihmiset leikkivät minulla ja saavat siitä
        sadistista nautintoa . Aina , kun löydän mukavan ,
        hänet leikitään ulos elämästäni . Nämä leikkijät ovat vielä ns. tosiuskovaisia . Haaveilen omista
        lapsista vielä joskus ,mutta uskovia olen alkanut
        halveksia sydämeni pohjasta , kun eivät anna minun
        elää omaa elämääni .

        Seksi nyt kuitenkin on parhaimpia juttuja, mitä ihminen kokee. Jos paikkakuntasi ihmiset ovat todella noin ääliöitä, etkä jaksa kinata heidän kanssaan, aina on mahdollisuus vaihtaa kotiseutua. Toivon, että selibaattisi katkeaa, ennennkuin lähikuppilasta viedään raudoissa.


      • mallipoika1224432547467468

        totta itsellä sama juttu!
        paitsi vaa että olen malli


      • kiltti vai tahdoton
        koska olen liian kiltti kirjoitti:

        Elämää on ilman seksiäkin .Olen ollut ilman seksiä
        kaksikymmentä vuotta , koska olen niin kiltti , että
        ilkeät ihmiset leikkivät minulla ja saavat siitä
        sadistista nautintoa . Aina , kun löydän mukavan ,
        hänet leikitään ulos elämästäni . Nämä leikkijät ovat vielä ns. tosiuskovaisia . Haaveilen omista
        lapsista vielä joskus ,mutta uskovia olen alkanut
        halveksia sydämeni pohjasta , kun eivät anna minun
        elää omaa elämääni .

        Tuo ei ole kiltteyttä, vaan saamattomuutta ja intohimottomuutta. Ei kukaan järjestele sun asioita, ei hyvässä eikä pahassa, mutat jos ei vaanitse tee mitään, niin, voivoi...


    • odotus+´+00789

      3vuotta ilman pimppiä! olen hyvännäköinen ja muutenkin mukava kavari. ??????ehkä vielä karran elämässä!

      • putaan poika

        minä 2v ilman pimpsaa ja hyvin pärjään.


    • tietoin

      kourasen kyllikki?

    • Itsekkin kun en erityisemmin ravintoloissa viihdy niin se tekee heti merkittävän vajeen vastakkaisen sukupuolen tapaamiseen. Kun ei ulkoilupolulla tai kauppareissulla viitsi alka kyselemään että meille vai teille?

      • shandygirl

        ja katot silmiin siellä lenkkipolulla tulevaa naista! Niinkin on käynyt, että sitten toinen tulee seuraavanakin päivänä lenkille, samaan aikaan. Kaikki eivät pidä ravintoloista, eikä ihminen siellä humalassa ole ollenkaan oma ittensä! Täytyy vaan vähän rohkaistua...Ei ehkä kannata ihan noin suoraan kysyä, mitä ajattelit.
        Hauskaa kesää!


      • shandygirl kirjoitti:

        ja katot silmiin siellä lenkkipolulla tulevaa naista! Niinkin on käynyt, että sitten toinen tulee seuraavanakin päivänä lenkille, samaan aikaan. Kaikki eivät pidä ravintoloista, eikä ihminen siellä humalassa ole ollenkaan oma ittensä! Täytyy vaan vähän rohkaistua...Ei ehkä kannata ihan noin suoraan kysyä, mitä ajattelit.
        Hauskaa kesää!

        ...mutta kun kaikki luulee että irvistelen heille!
        No ei vaan, kyllähän tuota seuraa voi tosiaan löytää mistä vain kun vaan osaa käyttäytyä, en tosiaan olisi menossa ensimmäisenä kysymään etä miten olisi? Joskus on kenkä ostoksilla tarttunut myyjä matkaan ja kioskin jonostakin on päädytty yhteisen illan viettoon. Ja kyllä sillä hymyllä saa ihmeitä aikaan, itse ainakin jos ei muuta niin tuleepahan edes hyvälle tuulelle kun joku nainen hymyilee minulle.


      • edellinen
        alaska72 kirjoitti:

        ...mutta kun kaikki luulee että irvistelen heille!
        No ei vaan, kyllähän tuota seuraa voi tosiaan löytää mistä vain kun vaan osaa käyttäytyä, en tosiaan olisi menossa ensimmäisenä kysymään etä miten olisi? Joskus on kenkä ostoksilla tarttunut myyjä matkaan ja kioskin jonostakin on päädytty yhteisen illan viettoon. Ja kyllä sillä hymyllä saa ihmeitä aikaan, itse ainakin jos ei muuta niin tuleepahan edes hyvälle tuulelle kun joku nainen hymyilee minulle.

        eihän sinusta sitten tarttekaan olla huolissaan! Varmasti fiksulle, kivalle miehelle löytyy myös kivaa seuraa. Ajattele autokaupasta voit vaikka auton lisäksi saada myyjänkin mukaasi (naispuolisen) ;)kun pidät pilkkeen silmäkulmassasi! Hauskaa juhannusta sinulle!


    • pyytämään

      Harva mies kieltäytyy kun nainen pyytää suoraan sänkyyn. Unohda kulttuurin sinuun istuttama keinotekoinen moraali!

    • kk.47

      Luehan toi selibaattiketju jossa kaveri on ollu ilman 15v.

    • ök,yjmnhbgfvd

      Väitän, että miltei jokainen nainen saa halutessaan seksiä melkeinpä vuoden jokaisena päivänä ja vieläpä eri mieheltä. Pääkaupunkiseudulla saanti on varmasti vielä helpompaa kuin muualla. Ainoa selitys on, että olet sitten kuitenkin liian ronkeli....

    • selibaattiseija

      Suunnilleen vuosi ilman seksiä takana. Ikää 30 vuotta. En ole ruma, en tosin kauniskaan. Ja olen heteronainen.

      Paskapuhetta että nainen saa aina jos vaan haluaa. Vaatimustasokaan ei ole ylitsepääsemätön: tavallinen, normaalinäköinen mies käy. Pitää tosin olla mukavan oloinen, en nyt kuitenkaan halua panna täydellisen kusipäänkään kanssa....

      Olen odottanut aloitteita ja tehnyt niitä itsekin (saaden pakit joka ikinen kerta).

      Tuntuu että tavallisen näköinen mieskin haluaa jonkun Kate Mossin/Marilyn Monroen eikä tällainen perusnainen vaan käy. Ei edes yhteen panoon.

      En roiku miehissä, en etsi kuumeisesti isää mahdollisille tuleville lapsilleni.

      Pukeudun siististi, olen ystävällinen, ystäviä on.

      Turha miesten selittää että nainen kyllä aina saa kun haluu...

      • Seksi on elämäntapa

      • tyhegrfed

        Aivan varmasti jokainen nainen saa, jos kriteerit eivät ole kovin suuret


      • NeitiImpiUmpiLampi
        tyhegrfed kirjoitti:

        Aivan varmasti jokainen nainen saa, jos kriteerit eivät ole kovin suuret

        Ei kyllä pidä paikkaansa, että jokainen nainen saa munaa halutessaan.

        Viime panosta on kohta vuosi. Eikä sekään ollut kovin hyvää edes. Viimeisestä kunnon panosta on kohta kaksi vuotta. Siihen väliin on sitten mahtunut skitsoja pervoja ja impotentteja tai muuten ongelmaisia. Seksichatissa tavattu tyyppi teki oharit.

        Varta vasten kävin kesälomalla viikon joka ilta baarissa. Hymyilin niin, että suupieliin sattui. Tulos oli ukkomies, vähän silmäpeliä, pieni musta mies, känninen vanhempi mies, joka kävi kiinni tisseihin pöydässä ja viimeksi jätkä, joka suunnitteli autovarkautta.

        Kriteerit eivät ole olleet kovin suuret: suomalainen vapaa normimies, jolla seisoo ja jolla ei lerpahda kortsun kanssa. Niitä on yllättävän harvassa. Vaadinko siis liikaa? Viimeksi kun päätin, etten baarista lähde ilman miesseuraa, niin se mies ei pystynytkään, eikä seuraavalla eikä sitä seuraavallakaan kerralla. Yritin olla kiva ja ymmärtää mutta mies ei enää halunnut tavata.

        Eli ei ole mitään takeita, että baarista saa seksiseuraa ja jos saa niin seisooko vai ei. Tai sitten tulee härdelliä kortsun käyttämisen kanssa.

        Sitäpaitsi voi nainenkin olla ujo. Omaan suuhuni ei vain taivu "läheks panee"


      • mutnyrbter
        NeitiImpiUmpiLampi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa, että jokainen nainen saa munaa halutessaan.

        Viime panosta on kohta vuosi. Eikä sekään ollut kovin hyvää edes. Viimeisestä kunnon panosta on kohta kaksi vuotta. Siihen väliin on sitten mahtunut skitsoja pervoja ja impotentteja tai muuten ongelmaisia. Seksichatissa tavattu tyyppi teki oharit.

        Varta vasten kävin kesälomalla viikon joka ilta baarissa. Hymyilin niin, että suupieliin sattui. Tulos oli ukkomies, vähän silmäpeliä, pieni musta mies, känninen vanhempi mies, joka kävi kiinni tisseihin pöydässä ja viimeksi jätkä, joka suunnitteli autovarkautta.

        Kriteerit eivät ole olleet kovin suuret: suomalainen vapaa normimies, jolla seisoo ja jolla ei lerpahda kortsun kanssa. Niitä on yllättävän harvassa. Vaadinko siis liikaa? Viimeksi kun päätin, etten baarista lähde ilman miesseuraa, niin se mies ei pystynytkään, eikä seuraavalla eikä sitä seuraavallakaan kerralla. Yritin olla kiva ja ymmärtää mutta mies ei enää halunnut tavata.

        Eli ei ole mitään takeita, että baarista saa seksiseuraa ja jos saa niin seisooko vai ei. Tai sitten tulee härdelliä kortsun käyttämisen kanssa.

        Sitäpaitsi voi nainenkin olla ujo. Omaan suuhuni ei vain taivu "läheks panee"

        Tod.näk vaadit liikaa, tai asut pienellä paikkakunnalla. Isommilla paikkakunnilla (yli 20 000 as) saanti on naiselle ainakin viikonloppuisin ihan saletti, ja varmaan rumimpia ehdokkaita saa potkia poiskin. Toki se saattaa edellyttää sitä, että nainen tekee aloitteen...


      • lättätukka

        Mitäh siis kuka kehtaa väittää et nainen saa seksiä tosta noin vain??

        Mä oon yrittäny kans luoja ties mitä et pääsis ees tanssimaan miehen kanssa baarissa, saatikka sit jotain muuta. Huh huh.... Uskon et syy on se, et olen miesten mielestä liian ruma! Baarithan nyt on normaalisti täynnä jotain mallin näkösiä tyttöjä ja kaikki kollit on niiden kimpussa, jotku suorastaan ärsyyntyy jos tämmönen tavallisen näkönen ujo tyttö yrittää lähestyä. Mä sanon et nätti en oo, se on totuus, oon tämmönen harmaahiiri. Ylipainoinen en oo, mut tuttavani sanoin, ei mun ulkonäössä oo mitään sykähdyttävää. Ja luonne vielä ujo ni voitte kuvitella... surullinen tilanne. Ja voin kertoo, et en todellakaan oo liian vaativa!! Monet mun kavereista ei kuuna päivänä kattelis semmosia miehiä kuin mä. Vain siks et ne on niin vaativia, ja tietty mua paremman näkösiä mut on niillä kyl flaksi käynyt paljon useemmin. No kuitenki, vaadin mäkin et mies ei saa olla liian kännissä eikä muutenkaan mikään outo spurku. Ei haittaa yhtään vaiks ois vähän pullukka tai kaljuuntunut kunhan vain ois normaali tavallinen mies. En tosiaan tajua missä ne kaikki normaalit miehet lymyää, itekki alkaa olee siinä iässä et oman ikäset miehet on onnellisesti naimisissa & lapsia.


      • näin se vaan on
        lättätukka kirjoitti:

        Mitäh siis kuka kehtaa väittää et nainen saa seksiä tosta noin vain??

        Mä oon yrittäny kans luoja ties mitä et pääsis ees tanssimaan miehen kanssa baarissa, saatikka sit jotain muuta. Huh huh.... Uskon et syy on se, et olen miesten mielestä liian ruma! Baarithan nyt on normaalisti täynnä jotain mallin näkösiä tyttöjä ja kaikki kollit on niiden kimpussa, jotku suorastaan ärsyyntyy jos tämmönen tavallisen näkönen ujo tyttö yrittää lähestyä. Mä sanon et nätti en oo, se on totuus, oon tämmönen harmaahiiri. Ylipainoinen en oo, mut tuttavani sanoin, ei mun ulkonäössä oo mitään sykähdyttävää. Ja luonne vielä ujo ni voitte kuvitella... surullinen tilanne. Ja voin kertoo, et en todellakaan oo liian vaativa!! Monet mun kavereista ei kuuna päivänä kattelis semmosia miehiä kuin mä. Vain siks et ne on niin vaativia, ja tietty mua paremman näkösiä mut on niillä kyl flaksi käynyt paljon useemmin. No kuitenki, vaadin mäkin et mies ei saa olla liian kännissä eikä muutenkaan mikään outo spurku. Ei haittaa yhtään vaiks ois vähän pullukka tai kaljuuntunut kunhan vain ois normaali tavallinen mies. En tosiaan tajua missä ne kaikki normaalit miehet lymyää, itekki alkaa olee siinä iässä et oman ikäset miehet on onnellisesti naimisissa & lapsia.

        Kysymys onkin siitä, että liki jokainen nainen saa HALUTESSAAN seksiä, jos kriteerit eivät ole kovin tiukat. Ehkä et halua tarpeeksi, vaan ujous voittaa vielä halun...Sinäkin saisit ihan varmasti, jos tekisit esim. enemmän aloitteita aivan suoraan seksiin. Väitän, että jos ehdotat satunnaista seksiä sadalle miehelle, jotka miellyttävät sinun silmääsi, useampi kymmenen suostuu! Jos mies tekee saman sadalle naiselle, juuri kukaan ei suostu, oli mies miten hyvännäköinen tahansa. Siinä se miehen ja naisen ero....


      • NainenSaaAina
        lättätukka kirjoitti:

        Mitäh siis kuka kehtaa väittää et nainen saa seksiä tosta noin vain??

        Mä oon yrittäny kans luoja ties mitä et pääsis ees tanssimaan miehen kanssa baarissa, saatikka sit jotain muuta. Huh huh.... Uskon et syy on se, et olen miesten mielestä liian ruma! Baarithan nyt on normaalisti täynnä jotain mallin näkösiä tyttöjä ja kaikki kollit on niiden kimpussa, jotku suorastaan ärsyyntyy jos tämmönen tavallisen näkönen ujo tyttö yrittää lähestyä. Mä sanon et nätti en oo, se on totuus, oon tämmönen harmaahiiri. Ylipainoinen en oo, mut tuttavani sanoin, ei mun ulkonäössä oo mitään sykähdyttävää. Ja luonne vielä ujo ni voitte kuvitella... surullinen tilanne. Ja voin kertoo, et en todellakaan oo liian vaativa!! Monet mun kavereista ei kuuna päivänä kattelis semmosia miehiä kuin mä. Vain siks et ne on niin vaativia, ja tietty mua paremman näkösiä mut on niillä kyl flaksi käynyt paljon useemmin. No kuitenki, vaadin mäkin et mies ei saa olla liian kännissä eikä muutenkaan mikään outo spurku. Ei haittaa yhtään vaiks ois vähän pullukka tai kaljuuntunut kunhan vain ois normaali tavallinen mies. En tosiaan tajua missä ne kaikki normaalit miehet lymyää, itekki alkaa olee siinä iässä et oman ikäset miehet on onnellisesti naimisissa & lapsia.

        Tule vaimokseni, niin taatusti saat !

        t: 044 567 0800 / Mika

        Se numero on siinä juuri siksi, että soitat siihen, sovimme treffit, tutustumme, ja jos yhtään sovimme yhtään, niin päädymme avioliittoon. Soita siis, niin et taatusti jää yksin !


      • 50+
        NeitiImpiUmpiLampi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa, että jokainen nainen saa munaa halutessaan.

        Viime panosta on kohta vuosi. Eikä sekään ollut kovin hyvää edes. Viimeisestä kunnon panosta on kohta kaksi vuotta. Siihen väliin on sitten mahtunut skitsoja pervoja ja impotentteja tai muuten ongelmaisia. Seksichatissa tavattu tyyppi teki oharit.

        Varta vasten kävin kesälomalla viikon joka ilta baarissa. Hymyilin niin, että suupieliin sattui. Tulos oli ukkomies, vähän silmäpeliä, pieni musta mies, känninen vanhempi mies, joka kävi kiinni tisseihin pöydässä ja viimeksi jätkä, joka suunnitteli autovarkautta.

        Kriteerit eivät ole olleet kovin suuret: suomalainen vapaa normimies, jolla seisoo ja jolla ei lerpahda kortsun kanssa. Niitä on yllättävän harvassa. Vaadinko siis liikaa? Viimeksi kun päätin, etten baarista lähde ilman miesseuraa, niin se mies ei pystynytkään, eikä seuraavalla eikä sitä seuraavallakaan kerralla. Yritin olla kiva ja ymmärtää mutta mies ei enää halunnut tavata.

        Eli ei ole mitään takeita, että baarista saa seksiseuraa ja jos saa niin seisooko vai ei. Tai sitten tulee härdelliä kortsun käyttämisen kanssa.

        Sitäpaitsi voi nainenkin olla ujo. Omaan suuhuni ei vain taivu "läheks panee"

        Vai naiset saa milloin vaan.
        Olen ollut ilman yli 15v.
        Suuteluasteelle on jäänyt pari kertaa sen jälkeen.
        En vaan halua yhden yön suhteita.


      • Työntö-Pekka Espoo
        NainenSaaAina kirjoitti:

        Tule vaimokseni, niin taatusti saat !

        t: 044 567 0800 / Mika

        Se numero on siinä juuri siksi, että soitat siihen, sovimme treffit, tutustumme, ja jos yhtään sovimme yhtään, niin päädymme avioliittoon. Soita siis, niin et taatusti jää yksin !

        Voe sinnu kiima-poeka,

        pärähdän piakkoin Opelilla pihaan ja vien siut luokseni kotio!

        Sie oot miun vosu!


    • mk

      Kun tapaat kiinnostavan miehen ja vähän aikaa juttelet ja sanot suoraan miehelle että eiköjän lahdetä meille naimaan ja kunnon mieshän ei kieltäydy jos nainen pyytää ja sant voit valita oman mielesi mukaan ja niin edelleen. Se saamattomuuta jos asuu pääkaupunkiseudulla ja joutuu sinkkuna ilman sekisä olemaan ja tarjokkaita on vaikka kuinka paljon ja netistä löytyy lisää. Jos puolisoa etsit niin se vähän homma hankaloutuu mutta jos pelkkää seksiä niin ehdotat miespuoliselle vaikka tultulle niin hoidat homman kotiin.

    • sexsexsexonthebeach

      Olen sinkku ja tänään oli seksiä, eilen oli seksiä, lauantaina oli seksiä, seksi on kivaa, alkoi panettaa

    • Ilmannn

      Tuntuu aika paljon muitakin ilman olevan. Ite olen parikymppinen ja kohtuu hyvännäköinen mies. Hyvä puhuja, tutustun helposti uusiin ihmisiin yms. Seksiä sain viimeksi reilut neljä ja puoli vuotta sitten, suutelin naista viimeksi syksyllä 2008. Helvetinmoinen hellyydenkipeys ja pillunpuute päällä ihan jatkuvasti, mutta en oikeasti tiedä mitenkä tässä pitäisi käyttäytyä että joskus edes sais. Edes joltakulta, nirsokaan en tosiaan ole.

      • sinkkuprincess

        Miksi ette mene baariin ja iske jtn tilannetta rauhoittavaa?


    • yksi ehdolla.
      Eihän sitä herrasmies voi antaa naisen kärsiä puutteesta, herrasmies huolehtii ettet ole puutteessa.

    • Santra123

      Itse todennut, että kun olen tarpeeksi puutteessa ulkona, humallun jotta olisin vähän rohkeampi. Tämä tuottaakin iskemispuolella usein tulosta, mutta valitettavasti ei seksipuolella. Humalassa mukaan tulleet kaverit kun todennäköisesti ovat yhtä hyvässä humalatilassa ja homma tyssää usein kondomin päällelaittoyrityksiin.

      Sit kun vielä aamulla ollaan hiljaisia ja noloja.. niin tuleepa siitä helvetin hieno olo kun vihdoin jää yksin. Kun itsetunto ei muutenkaan ole kovin hääppöinen, olen todennut että oikeesti yhden illan jutut on vaan ihan syvältä. Joten päätinpä, että kyllä miehet saa nyt jäädä ja keskityn elämässäni johonkin ihan muuhun kun huonoon seksiin.

      • sama juttu..

        Täällä näkyy oleva aika samanhenkistä porukkaa kummastaki sukupuolesta ja ehkä vähän huvittavaakin
        että, kun lueskelin näitä kirjoituksia niin näytti kuin oisin itse voinut kirjoittaa ihan samanlaisia
        kertomuksia... Itse olen alle 40v. aika ok näköinen ja kroppainen jätkä ja osaan jutella naisten kanssa
        heti ensi tapaamisella mut, se seksi sit jääkin haaveeksi... tosin joskus onnistaakin.
        Vaikka pesän puute vaivaakin, ja väliin paljonkin, en tunne oloani epätoivoiseksi.
        On vain niin ärsyttävää että, niin moni saa vain haaveilla seksistä jota pitäs ainaki omasta mielestäni
        olla kaikkien saatavilla samaan tapaan kuin ruokaa... kun seksi on luettavissa ihmisen perustarpeiksi.
        Itse en käytä alkoholia tai muitakaan mömmöjä, olen vaki työssä ym. ja tulen toimeen ihmisten kanssa,mutta....
        ei vain satu kopiksi naisia, kuten esim. santra123... ja varmasti olisi tuhansia muitakin, mutta vastaantulijoiden ajatuksia on hankala lukea... no kait jokupäivä ehkä taas onnistaa.. : )
        ajatuksia on hankalaa lukea


      • OSRHGs
        sama juttu.. kirjoitti:

        Täällä näkyy oleva aika samanhenkistä porukkaa kummastaki sukupuolesta ja ehkä vähän huvittavaakin
        että, kun lueskelin näitä kirjoituksia niin näytti kuin oisin itse voinut kirjoittaa ihan samanlaisia
        kertomuksia... Itse olen alle 40v. aika ok näköinen ja kroppainen jätkä ja osaan jutella naisten kanssa
        heti ensi tapaamisella mut, se seksi sit jääkin haaveeksi... tosin joskus onnistaakin.
        Vaikka pesän puute vaivaakin, ja väliin paljonkin, en tunne oloani epätoivoiseksi.
        On vain niin ärsyttävää että, niin moni saa vain haaveilla seksistä jota pitäs ainaki omasta mielestäni
        olla kaikkien saatavilla samaan tapaan kuin ruokaa... kun seksi on luettavissa ihmisen perustarpeiksi.
        Itse en käytä alkoholia tai muitakaan mömmöjä, olen vaki työssä ym. ja tulen toimeen ihmisten kanssa,mutta....
        ei vain satu kopiksi naisia, kuten esim. santra123... ja varmasti olisi tuhansia muitakin, mutta vastaantulijoiden ajatuksia on hankala lukea... no kait jokupäivä ehkä taas onnistaa.. : )
        ajatuksia on hankalaa lukea

        Niin, kuten tuossa ylempänä on muutaman kerran todettu, saaminen on naiselle paljon helpompaa kuin miehelle, jos kriteerit ovat samat.... Tietysti naisenkin voi olla vaikeaa saada seksiä, jos hänellä on hyvin tiukat vaatimukset miehelle, tai asuu/liikkuu paikkakunnalla, jossa potentiaalisia tarjokkaita ei ole kovin paljon. Miehille saaminen on paljon vaikeampaa. En usko, että komeinkaan adonis saa ihan joka baarireissun päätteeksi, kun taas keskiverto nainenkin saa varmasti, siis jos vain haluaa ;)


      • mk

        Tee seuravan kerran niin että naisena laitat sen kumin ja mikä estää ilman kumia naimasta. Itse miehnä kun yli 20 vuotta sitten olin poikamies niin ei paljon kukaan nainen kumia ehdotellut ja moni söi pillereitä tai perheenemännillä oli kierukat tai muut ehkäisyt. Ota baarista seuraavaksi se selvinpäin olen porukan kuski tai joku perikymppinen poijaankloppi niin varmasi seisoo. Yleensä jos illalla nainti oli nopea tai muuten huonio niin miehnä ainakorjasin asia aamulla koska krapulassa aina penetti ja hyvää teki.


    • kuuma tavis

      Naiset todella pääsevät valitsemaan. Ja me miehet, jotka eivät ole niin hyvän-näköiset jäävät sitten aina ilman. Tai jos olisi rahaa paljon...
      Tavallisena miehenä, voi kestää vuosia löytää hyvää seksiseuraa.

    • PieniSuuriLeka

      Pakko kyllä yhtyä noihin aiempiin virkaveljiin että nainen saa käytännössä teoriassa aina jos tahtoo. Ja jokatapauksessa miehelle se on sata kertaa hankalampaa. Itsellä haaveena/fantasiana että joskus tulis nainen jossain julkisella paikalla (vaatekaupassa, kahvilassa, ravintolassa, lenkkipolulla jne) sanomaan suoraan että lähdetään naimaan. Vielä mahtavampaa olis jos olis vaikka lenkkipolulla ja 2 naista vaan tulis ja käyttäis hyväkseen. Vetäis housut kinttuun ja raiskais. Tosin siinä taas sen luokan fantasia että varmaan huulille laukeis...:D Olis se mahtavaa. joka kerta kun käyn vieraalla paikkakunnalla juhlimassa tai ostoksilla ja saan silmäpeliä, toivon että sanois nyt saatana, ehdottais - mutta ei... Kyllä kuitenkin uskon että joskus joku rohkee kohdalle sattuu. Oon kuitenkin ihan komee nuori kaveri - ainakin joidenkin mielestä:)

    • sinkku_N42v

      Joo, niinhän ne naiset saa aina kun tahtoo... ei oo muuten tosi. Ihan hoopo olettamus. Itte oon ollut ilman 20 vuotta. Ja samaa rataa näyttää menevän toiset 20 vuotta. En ole ujo nurkassa jurottaja vaan nätti, avoin, iloinen ja sosiaalinen ihminen. Mutta syystä tai toisesta ei ole kenellekään kelvannut, joten ulospäinsuuntautuneisuudesta ei hyötyä ole ollut tämän asian suhteen. Ja turha heilutella mun nenän edessä sitä kranttu-korttia.

    • 166/79

      Puutteessahan ei ole kivaa elää. Olen kans ollut ilman seksiä jonkin aikaa.
      Naisia on varmaan paljon ketkä haluavat seksiä ja läheisyyttä. Mutta mistä niitä sitten löytää kun ne ei ilmoittele itsestään. Miekin olen 35v mies ja parhaassa iässä. Terve kaikinpuolin ja vehjekin olis toiminta valmiina. Joten satakunnasta naiset vois ilmottautua jos seksiä ja läheisyyttä ootte vailla, kun ei teitä muuten löydä.

    • Titting cow

      Lueskelen tätä palstaa toisinaan aikani kuluksi, kun on tuota selibaattiakin tullut elettyä jo noin kuusi vuotta. Olen nainen. Olen onnellisesti (?) naimisissa???? Mietin vain iltana eräänä miten sen seksikumppanin olisi voinut ravintolasta löytää. Kun siellä joskus kymmenen vuotta sitten joskus yksin(kin) hilluin. Jos mies kysyy: "Läheks sä meille?", on vastaus ilman muuta "ei!". Suoraan ei saa kysyä, ei multa. En pysty vastaamaan muuta. Mutta, jos olisi löytynyt joku, joka olisi pyytänyt vaikka puhelinnumeron ja sitten vaikka todella soittanut... ja puhunut ymmärtävästi ja älykkäästi... Kun itse todella etsii seksiä(kin), mahdollisesti, ei sitä kyllä nainenkaan löydä silloin, kun haluaa... On se ihanaa, kun tulee ikää lisää ja muutkin asiat tulevat tärkeiksi, kuin romantiikka, jota mulle niin vähän on tässä elämässä suotu....Kun kohtasi jonkun Ihmeellisen Miehen, ei kuitenkaan uskaltanut jäädä siihen... ja pian hän jo kulkikin muualle. On niistä kohtaamisista kuitenkin toisaalta hyvä mieli.

    • 15cm

      Elääks naiset vapaa ehtoisesti selibaatissa vai eikö niille löydy kumppania
      joka hoitais homman. Vai pihtaako vaki kumppani niin et joutuu elää ilman seksii?
      Mä olisin ainakin sinkku miehenä valmis auttamaan naista hädässä.
      Onhan se kamalaa jos tekee mieli seksii mut sitä ei vaan saa..

      • 6+14

        Senkin idi ootti. Etkö tiedä, että seli baatti on yhdys-sana?


      • eivät viriilejä

        Kyllä aika moni mies pihtaa... Puheet on suuret, muta halut pienet, vaikka mitä herkkua tarjoilisi. Ikävä kyllä.


    • vain parisuhteessa..

      Minä olen sinkkuna ollut jo vuoden, täysin ilman seksiä mutta ihan omasta vapaasta tahdostani.

      Sanotaanko näin, että haluan seksiä vain ollessani parisuhteessa, jolloin seksikin tuntuu hyvältä kun siinä on tietty vetovoima ja tunteet pelissä. Minä tarvitsen tunteita seksiin, vain silloin se voi tuntua hyvältä, kun rakastaa kumppania ja kumppani rakastaa minua. Näin se minulla on.

      Juu olen kuullut olevani lesbo,pihtari tai frigidi. En ole mitään niistä, en vain koe miellyttäväksi seksiä tuntemattoman kanssa. Sen pari kertaa kun hurjassa nuoruudessa on kokeillut

      • miss lonelyheart

        Ooho!!aika jännä...tuo ihan kuin minä. mä ajattelen samalla tavalla, mä tarvitsen kanssa tunteita seksiin.että hyvä että en ole ainoa. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja enkä muuta..ei vaan onnistu täysin tuntemattoman kanssa.

        Eli tulin siihen tulokseen että tällä hetkellä selibaatti taitaa olla paras vaihtoehto mulle..Itse olen ihastunut yhteen henkilöön,mutta en varmaan koskaan tule häntä saamaan. Joten en ainakaan pysty kenenkään muunkaan kanssa olemaan...ei,kyllä on vaan niin että parempi olla sinkku olen ollu about 9 kk..ilman seksiä en koko aikaa kun eksän kaa tuli vähän hommailtua mutta nyt tosiaan ei tunnu enää oikealta.

        En vaan tällä hetkellä ole kiinnostunut ja parempi olla ilman..jos ei tunnu oikealta eikä ilman tunteita oikein pysty niin...olen just oppinu nauttimaan sinkkuna olosta,vaikka yksinäinen olenkin...tulin siihen tulokseen että tällä hetkellä varmaan paras vaihtoehto mulle on olla sinkku ja selibaatissa.. ja olen tänä vuonne täyttämässä 26 v... Ei musta kuitenkaan pahemmin olla kiinnostuneita seurustelun suhteen..enkä mä halua mitään lyhyitä mitäänsanomattomia pikasuhteita enkä parin kerran seksijuttuja,niistä joku aina loukkaantuu...
        Että et ole ainoa joka ajattelee tuolla tavalla.,:)


      • vain parisuhteessa.
        miss lonelyheart kirjoitti:

        Ooho!!aika jännä...tuo ihan kuin minä. mä ajattelen samalla tavalla, mä tarvitsen kanssa tunteita seksiin.että hyvä että en ole ainoa. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja enkä muuta..ei vaan onnistu täysin tuntemattoman kanssa.

        Eli tulin siihen tulokseen että tällä hetkellä selibaatti taitaa olla paras vaihtoehto mulle..Itse olen ihastunut yhteen henkilöön,mutta en varmaan koskaan tule häntä saamaan. Joten en ainakaan pysty kenenkään muunkaan kanssa olemaan...ei,kyllä on vaan niin että parempi olla sinkku olen ollu about 9 kk..ilman seksiä en koko aikaa kun eksän kaa tuli vähän hommailtua mutta nyt tosiaan ei tunnu enää oikealta.

        En vaan tällä hetkellä ole kiinnostunut ja parempi olla ilman..jos ei tunnu oikealta eikä ilman tunteita oikein pysty niin...olen just oppinu nauttimaan sinkkuna olosta,vaikka yksinäinen olenkin...tulin siihen tulokseen että tällä hetkellä varmaan paras vaihtoehto mulle on olla sinkku ja selibaatissa.. ja olen tänä vuonne täyttämässä 26 v... Ei musta kuitenkaan pahemmin olla kiinnostuneita seurustelun suhteen..enkä mä halua mitään lyhyitä mitäänsanomattomia pikasuhteita enkä parin kerran seksijuttuja,niistä joku aina loukkaantuu...
        Että et ole ainoa joka ajattelee tuolla tavalla.,:)

        Tosi kiva etten ole :) Vaikka olenki saanu haukkuja ja ihmettelyjä mutta toisaalta olen ylpeä siitä, että seksiä tulee harrastettua vain parisuhteessa.


      • miss lonelyheart
        vain parisuhteessa. kirjoitti:

        Tosi kiva etten ole :) Vaikka olenki saanu haukkuja ja ihmettelyjä mutta toisaalta olen ylpeä siitä, että seksiä tulee harrastettua vain parisuhteessa.

        No niinpä.Aina on kiva tietää ettei ole yksin.:) joo,sama täällä. Olen jotenkin "outo" ja saanu haukkuja ja ihmettelejyä ja vaikka mitä... Mutta tiedän..sama asia.Mä oon kyllä kanssa ylpeä siitä etten mene ja harrasta kaikkien kanssa vaan ihan vaan parisuhteessa tulee harrastettua. Se on paljon nautinnollisempaa ja mukavampaa kaikille.:)


      • 30v.

        Mä olen ollut jo kolme vuotta juuri noista syistä, vaikka tarjolla olisi ollut, monta kertaa. Välillä on jo aika tuskallista. Näin kauaa en ole ollut aikuisiällä sinkkuna.


    • IsompiLuuseri34

      Olen 34-vuotias mies. Mulla ei ikinä ole ollut parisuhde-/seksi-/yöelämää. Osasyynä periaatteet ja kuollut itsetunto (ehkä enemmänkin).

      Jos oletetaan että 16-vuotiaana mulla alkoi hormonit hyrräämään ja kiinnostuin naisista seksuaalisesti, niin ensin olin 13-vuotta ilman seksiä..eli 29-vuotiaana ensimmäisen kerran sain kokea läheisyyttä ja seksiäkin jopa, mutta vain joku 3-4 kertaa tämän yhden naisen kanssa. Lyhyt suhde oli kyseessä. Sen jälkeen olen sitten ollutkin yksin ja selibaatissa. Eli 5 vuotta kohta.

      Baarit, yökerhot eivät kiinnosta. Eikä mistään muualtakaan voi löytää naista, joten elämäni tulen elämään yksin vaikka usein kaipaan naisen hellyyttä ja läheisyyttä. Mutta kun en käy missään, en löydä naista ja kuollut itsetunto myös takaa sen etten kiinnostaisikaan naisia. Joten yksinäisyys ja pakkoselibaatti kuolemaani asti.

      IsompiLuuseri34

    • vitunvitunselibaatti

      Emmä tiedä...jotenkin tää vaan ei skulaa, kun ukko lähti kohta kaks vuotta sitten ja sen jälkeen ei mitään, eikä ketään. Ja mä oon jotenkin niin vitun yksin ja täs vitun selibaatissa. Että KIITOS!

    • ilman mitään

      Mis päin majailet ja vanhako oot? Täs olis 36 v terve ja normaali mies , ollut aika kauan ilmanseksiä??

    • jk

      enntied'ä

    • gummagugga

      Minä päätin tuossa viime syksynä, että harrastan seksiä seuraavan kerran suhteessa, seksi on kuitenkin niin paljon parempaa, kun sitä tekee sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti välittää. Kahdeksan kuukautta siinä meni selibaatissa, sitte "sorruin" erääseen vanhaan hoitoon, mutta en kadu. Vaikka ei se mitään tunteiden paloa ollutkaan, olen tuntenut kyseisen tyypin jo vuosien ajan. Tuttu ja turvallinen, ja todennäköisesti hänen "apujaan" tulen tässä tulevaisuudessakin käyttämään, jos ja kun en vakituista seurustelukumppania löydä. Sinkkuna olen tässä elellyt jo seitsemän vuotta, kunnollisen miehen löytäminen on vaan niin hemmetin hakalaa... :-/

    • aina samaa

      Vai että nainen saa aina jos haluaa.. Vuosi erosta ja ei tietoakaan seksistä. Ennen eroa kaksi vuotta selibaattia. No, viime baarireissulta mukaan yritti 50 mies, itse olen 27 joten kiitos mutta ei kiitos. Ruma en todellakaan ole, kauniiksi usein haukuttu joten en tiedä mitä tehdä, laittaako lehteen ilmoitus: Iskekää joku minut! Kaksi kertaa iskenyt miehen sanomalla suoraan mitä haluan, ei vaan viitsisi moista useammin harrastaa, saa vielä hyvän maineen kaupan päälle. Ärsyttää, selibaatti laskee elämänlaatua.

      • slim b

        Noh mitenkäs sinut tavoittaisi?

        Täällä olisi nimittäin saman ikäinen ja yhtä kauan selibaatissa ollut kaveri joka voisi tulla sinut iskemään ja sitten voitaisiin yhdessä yrittää muistella että mitenkäs tämä homma toimikaan ja kokeilla että miten vehkeet vielä näiden vuosien jälkeen pelittää. :D

        Laita sähköpostia tulemaan jos kiinnostaa [email protected]

        Olen PK-seudulta... hyvät liikenneyhteydet minne vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe