Niin siis kertokaas vähän tosta kenosta. Oon kiinnostunut siitä enkä tiä miten sitä oikeen pelataan. Paljon maksaa, Kuinka usein numerot arvotaan?
keno?
6
881
Vastaukset
- tietää...
Mitäs täällä kyselet. Ohjeet löytyvät veikkausyhtiön sivuilta. www.veikkaus.fi
- Gampleri1
1. Valkkaat 2-10 numeroa niin moneen riviin
kuin haluat pelata
2. Valkkaat panoksen 50 centtiä - 10 euroa /rivi
3. Toimitat laput pelipaikkaan ennen klo 20.00
4. Kello 20.00 odottelet noin vartin verran jotta veikkaus ennättää suodattaa pelatut rivit tietokoneohjelmaansa.
5. Tämän jälkeen veikkaus (lue viekkaus) antaa itselleen edullisimpien kenonumeroiden tulla "arvonnan" kautta tietoon.
6. Tarkastat kuponkisi ja toivot että sun numeroyhdistelmiäsi on pelattu mahdollisimman vähäisesti, sillä silloin mahkusi paranevat jos niitä on pelattu vain vähän."1. Valkkaat 2-10 numeroa niin moneen riviin
kuin haluat pelata
2. Valkkaat panoksen 50 centtiä - 10 euroa /rivi
3. Toimitat laput pelipaikkaan ennen klo 20.00 #
Joo nää on ihan oikein paitsi voit myös pelata ositteessa www.veikkaus.fi jos ikää on 18 niin mihinkään ei tarvi lähteä.
Mutta sitten taas jotain ihan soopaa vaiheet numerot 4-6 joten korjataan jälleen.
4. Kello 20.00 odottelet noin vartin verran jotta veikkaus ennättää suodattaa pelatut rivit tietokoneohjelmaansa.
Ei tarvitse odottaa mitään tuollasita. Arvonnan suorittaa sisäasianministeriö tietokonella jossa ei ole interet yhteyttä joten heillä ei ole mitään mahdollisuutta saada pelattuja rivejä arvontakoneelle.
5. Tämän jälkeen veikkaus (lue viekkaus) antaa itselleen edullisimpien kenonumeroiden tulla "arvonnan" kautta tietoon.
Ei vaan veikkus julkaisee numerot jotka on täysin satunnaiseti arvottu. Kenon paluatuprosennti on naurettavat 55% joten tälläisessä toiminnassa ei olisi mitään järkeä. Lisäksi veikkauksella on monopolioikeus heillä ei ole varaa huijata arvonnassa muuten monopolioikeus menisi.
6.
Tarkastat kuponkisi ja toivot että sun numeroyhdistelmiäsi on pelattu mahdollisimman vähäisesti, sillä silloin mahkusi paranevat jos niitä on pelattu vain vähän.
Tarkistat vain numerot jotka ovat satunnaisesti arvottu. Kaikilla numeroyhdistelimillä on sama mahdollisuus voittaa.
Noin nämä ovat siis oikeat tiedot T:real Gambler1
LUE:( Gampeleri1)- Gampleri1
Gambler1 kirjoitti:
"1. Valkkaat 2-10 numeroa niin moneen riviin
kuin haluat pelata
2. Valkkaat panoksen 50 centtiä - 10 euroa /rivi
3. Toimitat laput pelipaikkaan ennen klo 20.00 #
Joo nää on ihan oikein paitsi voit myös pelata ositteessa www.veikkaus.fi jos ikää on 18 niin mihinkään ei tarvi lähteä.
Mutta sitten taas jotain ihan soopaa vaiheet numerot 4-6 joten korjataan jälleen.
4. Kello 20.00 odottelet noin vartin verran jotta veikkaus ennättää suodattaa pelatut rivit tietokoneohjelmaansa.
Ei tarvitse odottaa mitään tuollasita. Arvonnan suorittaa sisäasianministeriö tietokonella jossa ei ole interet yhteyttä joten heillä ei ole mitään mahdollisuutta saada pelattuja rivejä arvontakoneelle.
5. Tämän jälkeen veikkaus (lue viekkaus) antaa itselleen edullisimpien kenonumeroiden tulla "arvonnan" kautta tietoon.
Ei vaan veikkus julkaisee numerot jotka on täysin satunnaiseti arvottu. Kenon paluatuprosennti on naurettavat 55% joten tälläisessä toiminnassa ei olisi mitään järkeä. Lisäksi veikkauksella on monopolioikeus heillä ei ole varaa huijata arvonnassa muuten monopolioikeus menisi.
6.
Tarkastat kuponkisi ja toivot että sun numeroyhdistelmiäsi on pelattu mahdollisimman vähäisesti, sillä silloin mahkusi paranevat jos niitä on pelattu vain vähän.
Tarkistat vain numerot jotka ovat satunnaisesti arvottu. Kaikilla numeroyhdistelimillä on sama mahdollisuus voittaa.
Noin nämä ovat siis oikeat tiedot T:real Gambler1
LUE:( Gampeleri1)Kiitoksia, löin työkaverini kanssa 20 e vetoa, että sun nimimerkkinen henkilö tulee 2 vrk:n sisällä puolustamaan kenon rehellisyyttä.
Ei tarvinnut näemmä kauaa ventata kun jo eilen ennätit puhdistamaan kenon mainetta.
Olet sanonut ettet ole Veikan palkkalistoilla mutta taidat olla sitten sisäasianministeriössä.
Vai on palautus% vaivaiset 55%?
Mutta jos veikka kummiskin säätää senverran numeroita kumminkin, että saadaan se tasolle 20 - 25%?
Miksi se ei näin tekisi, ahneeksi kun tunnetaan?
Jos se oikea palautus % tosiaan on se 55%
niin kerropas viisas, miksi veikkaus ei millään halua kertoa kenon pelivaihdon summia?
Ei kai se halua, kun silloin kaikki pystyisivät laskemaan, mikä se palautus% on ihan aikuisten oikeasti!
Se että feikkaus on monopoli, nimenomaan auttaa sitä pitämään peliensä "arvonnat" epärehellisinä ja se saa pimittää faktatiedot pelaajilta, koska oikeaa kilpailutilannetta ei ole. Jos joku saisi kilpailla feikkausta vastaan ja suorittaisi omassa samanlaisessa keno-pelissään arvonnan suorana manuaalisena palloarvontana ja kertoisi vielä pelivaihdot, joista voi laskea oikeat palautusprossat niin kukaan täysjärkinen ei enään pelaisi Feikkauksen kenoa sen antamilla paskoilla ehdoilla.
Keno on täysin yhtä satunnaista kuin se, että sinä sitä jaksat puolustaa.
Satunnaista on olleet kaikki nekin kokeilut, joissa on tehty 10 riviä pöytälaatikkoon ja toiset 10 viety kioskille vaikkapa puolen vuoden ajan. On tottakai sattumaa kuinka paljon enemmän olisi voittanut niillä riveillä, joita ei ole viety verrattuna niihin pelattuihin. Kokeile sinäkin puolen vuoden ajan jos et usko.
Jos haluaa voittaa feikkauksen kenopelistä on varmin tapa olla pelaamatta sitä enää näillä säännöillä. Se toiseksi varmin tapa on keksiä sellaisia rivejä joita on pelattu mahdollisimman vähän. Tällöin voi saada joskus jotain, kun ko. numeroiden tullessa veikkaus ei joudu maksamaan liikaa voittoja.
Nämä ovat OIKEAA tietoa niin kauan kuin feikkaus alkaa julkistaa oikeat pelivaihdot ja palautusprosentit sekä ennenkaikkea alkaa suorittamaan arvonnat suorina palloarvontoina.
Jos ei olisi mitään salattavaa niin miksi sitten salaillaan, vastaapa real gambler1 siihen ennenkuin taas alat puolustuspuheesi väärin perustein. Gampleri1 kirjoitti:
Kiitoksia, löin työkaverini kanssa 20 e vetoa, että sun nimimerkkinen henkilö tulee 2 vrk:n sisällä puolustamaan kenon rehellisyyttä.
Ei tarvinnut näemmä kauaa ventata kun jo eilen ennätit puhdistamaan kenon mainetta.
Olet sanonut ettet ole Veikan palkkalistoilla mutta taidat olla sitten sisäasianministeriössä.
Vai on palautus% vaivaiset 55%?
Mutta jos veikka kummiskin säätää senverran numeroita kumminkin, että saadaan se tasolle 20 - 25%?
Miksi se ei näin tekisi, ahneeksi kun tunnetaan?
Jos se oikea palautus % tosiaan on se 55%
niin kerropas viisas, miksi veikkaus ei millään halua kertoa kenon pelivaihdon summia?
Ei kai se halua, kun silloin kaikki pystyisivät laskemaan, mikä se palautus% on ihan aikuisten oikeasti!
Se että feikkaus on monopoli, nimenomaan auttaa sitä pitämään peliensä "arvonnat" epärehellisinä ja se saa pimittää faktatiedot pelaajilta, koska oikeaa kilpailutilannetta ei ole. Jos joku saisi kilpailla feikkausta vastaan ja suorittaisi omassa samanlaisessa keno-pelissään arvonnan suorana manuaalisena palloarvontana ja kertoisi vielä pelivaihdot, joista voi laskea oikeat palautusprossat niin kukaan täysjärkinen ei enään pelaisi Feikkauksen kenoa sen antamilla paskoilla ehdoilla.
Keno on täysin yhtä satunnaista kuin se, että sinä sitä jaksat puolustaa.
Satunnaista on olleet kaikki nekin kokeilut, joissa on tehty 10 riviä pöytälaatikkoon ja toiset 10 viety kioskille vaikkapa puolen vuoden ajan. On tottakai sattumaa kuinka paljon enemmän olisi voittanut niillä riveillä, joita ei ole viety verrattuna niihin pelattuihin. Kokeile sinäkin puolen vuoden ajan jos et usko.
Jos haluaa voittaa feikkauksen kenopelistä on varmin tapa olla pelaamatta sitä enää näillä säännöillä. Se toiseksi varmin tapa on keksiä sellaisia rivejä joita on pelattu mahdollisimman vähän. Tällöin voi saada joskus jotain, kun ko. numeroiden tullessa veikkaus ei joudu maksamaan liikaa voittoja.
Nämä ovat OIKEAA tietoa niin kauan kuin feikkaus alkaa julkistaa oikeat pelivaihdot ja palautusprosentit sekä ennenkaikkea alkaa suorittamaan arvonnat suorina palloarvontoina.
Jos ei olisi mitään salattavaa niin miksi sitten salaillaan, vastaapa real gambler1 siihen ennenkuin taas alat puolustuspuheesi väärin perustein.Ei ole mitään järkeä säätää kun se on jo nytkin huono. Jos palautusprosentti olisi 99%nii silloinkin veikkaus tekee voittoa satunnasella arvonalla
Mitä järkeä
olisi mennä huonontamaan huonoa palautusprosenttia manipuliomalla arvontaa jonka suorittaa
sisäasiaministeriö.
Siihen en osaa vastata miksi veikkaus ei vaihtoa kerro. Itse epäilisin, että haluavat pitää vain tiedon salassa. Heidän päätettävissäänhän se on kertoakko sen vai ei.- Gampleri1
Gambler1 kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä säätää kun se on jo nytkin huono. Jos palautusprosentti olisi 99%nii silloinkin veikkaus tekee voittoa satunnasella arvonalla
Mitä järkeä
olisi mennä huonontamaan huonoa palautusprosenttia manipuliomalla arvontaa jonka suorittaa
sisäasiaministeriö.
Siihen en osaa vastata miksi veikkaus ei vaihtoa kerro. Itse epäilisin, että haluavat pitää vain tiedon salassa. Heidän päätettävissäänhän se on kertoakko sen vai ei.Epäilet että haluavat pitää tiedon salassa. Miksi sitten salata jos kerran salattavaa ei ole.
Johtopäätös = salattavaa on. Kukapa turhaan pimittelisi tietoa, jolla voisi osoittaa epäilyt vääriksi. Siispä salailua pitää jatkaa koska julkistaminen toisi esiin veikalle ikävän totuuden tässäkin asiassa.
55% tuo paljon hitaammin rahaa sisään kuin todellinen palautus% joka tosiaan lienee jotain 20 paikkeilla. Siksi säädetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483