Olen nähnyt kerrostaloasunnossani pari mustaa koppakuoriaista, jolla on sellainen oranssi, leveyssuunnassa menevä juova selässä. Mikähän mahtaisi olla tämä kuoriainen ja aiheuttaako se jotakin tuhoa? Olen yrittänyt etsiä netistä kuvia, mutta yhtään vastaavaa kuvaa en ole vielä löytänyt.
Vastaukset 8
- kuoriainen
Olisivatko turkkiloita? Katsopa eläinkirjasta.
Muuten mustia kuoriaisia, selässä oransseja raitoja. Turkkilot kuuluvat raatokuoriaisiin, ja niitä tavataan maassamme kolmea oranssikuvioista lajia. Yleisin turkkiloista on tutkijaturkkilo.
Ei aiheuta tuhoa muille kuin raadoille.- Katriiii17
Ne olivat sellaisia noin puolen sentin mittaisia. En huomannut, että niillä olisi ollut tuntosarvia. Se raita oli selkeä ja keskellä kuorta. Mutta ei se ainakaan ollut se turkkilo..
- kuotiainen
Olisivatko turkkiloita? Katsopa eläinkirjasta.
Muuten mustia kuoriaisia, selässä oransseja raitoja. Turkkilot kuuluvat raatokuoriaisiin, ja niitä tavataan maassamme kolmea oranssikuvioista lajia. Yleisin turkkiloista on tutkijaturkkilo.
Ei aiheuta tuhoa muille kuin raadoille. - juu uu
Kuvan löydät Transmerin sivuilta tekstiilituholaisista...
- ....................
että Katriili tarkoitti tätäkään ötökkää!
- ......................
oon ihmetelly itsekin. en mistään oo löytäny kuvaa, mutta olis kiva tietää mikä ötökkä se on?
- tuatelsson
Ei oo turkkilo eikä vyöihrakuoriainen. Tämä kuoriainen oli ULKONA ja raidat oli KYLJISSÄ pituus suunnassa. Ja ne raidat oli ihan ohuet. Taas tapasin tälläsen puistossa, niin tuli mieleen uudestaan tämä asia :D
- edellinen
oho väärä keskustelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560