Revontulia, sähköenergiaa suhteen välissä

maagista ja mysteeristä voimaa

Vesimmiesnaisena tiedän heti 2:ssa sekunnissa ensimmäisestä katsekontaktista toiseen, tulenko toimeen hänen kanssaan vai en, mitä toinen viestittää minulle silmillään ja bodyllaan ja kuinka mielenkiintoinen hän on, jos on, kiinnostun. Vaikka olisin 10 m päässä ja katse kohtaa, siinä on heti sähköimpulsseja, mysteeristä energiaa, kuin revontulia kulkisi meidän kahden välillä, myös seksuaalisuus energia,voima ja hormoonit toimii näin jos on tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen kyseessä. Tavalliset massaihmiset, nuoleskelijat, "näkymättömät" ihmiset joissa ei ole tiettyä enegriaa mikä lähtee voimalla liikkeelle, eivät todellakaan kiinnosta. Meillä on tietynlainen ylimääräinen vaisto asioissa joka toimii suhteessa.. En vois mennä sänkyyn jonkun kanssa vain mennäkseni ja yrittää teeskennellä, että ot ihan ok, mutta..jotain susta puuttuu..se sisäinen "elämä" itsessäsi.. kylmä kuori ei kiinnosta vaan..

4

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nsh

Heips joskus olen pohtinut asiaa että olenko omituinen koska tunnen samoin kun sinä. Mutta ehkä se kuuluu veskareille että tuntee sen magian. Mistään ei tule mitään jos ei ole sitä magiaa. Sen tuntee heti.

• ntj

Heih..minulla on ihan sama. on se vaan huikee tunne kun tulee päälle, vaikka aika harvoin tuleekin..kranttu olen :D

• nsh
        ntj kirjoitti:

Heih..minulla on ihan sama. on se vaan huikee tunne kun tulee päälle, vaikka aika harvoin tuleekin..kranttu olen :D

Kiva kuulla että ollaan vielä kranttuja me joilla magia toimii. Itse olen kanssa tosi kranttu. Tosi harvoin kolahtaa mutta sitten kun kolahtaa niin se on tosi upeeta... Hauskaa kesää kaikille veskari naisille.

• vesimiesnainen*

Ihan sama juttu minulla. Minua ei kiinnosta ns. hyvännäköiset massaihmiset, vaan joku muiden mielestä "ruma" ihminen saattaa olla mielestäni aivan vastustamaton. Joskus vaan tulee sellainen tunne, että "tuon ihmisen kanssa tulee toimeen" tai "tuo ihminen on tosi viehättävä". Jotenkin sen vaan näkee ihmisestä heti, että onko hänessä muutakin kuin se komea/kaunis ulkokuori. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe