Ei pitäisi Arinkaan ainakaan julkisesti toitottaa ettei halua olla IDOLS-ARI. Kaikki mitä Arilla tulee positiivista pankkitilille sekä elämyksinä keikoilla on just tasan tarkkaan IDOLSIN ansiota. Ilman Idolsia Arin suosio olisi edelleenkin siellä pienessä piirissa lahden perukoilla.
Niin paljon kuin täällä onkin toitotettu Arin suloisuutta, ihanaa lauluääntä ja mahtavaa persoonaa. Osaako kukaan ajatella mitenkä nämä kaikki hienot piirteet olisi saatu markkinoille ilman IDOLSIA?
#
Ari on niin tavallisen näköinen jätkä, että kukaan ei olisi kiinnostunut hänen habituksestaan ilman IDOLSIA, tai tiukoille olisi ottanut. Siis ei olisi ollut markkinoitavissa. (Huonotkin laulajat saavat jalansijaa jos ovat kiinnostavan näköisiä.)
#
Kukaan ei olisi oppinut tuntemaan hänen *mahtavaa persoonaansa* ilman IDOLSIA. Miten sitäkään olisi voitu tuoda markkinoille? Lehtien palstoilla? Ei onnistu, kaikkihan sen tietää. Myöskin se kuva jolla Ari yrittää nyt edetä olisi ollut varmasti ilman IDOLSIA aika koomisen näköistä; tuima, lähinnä vastemielinen ilme, sormet tietyssä asennossa, kuitenkin pikkupojan olemus.. ketä kiinnostaisi?
#
Sitten se ääni ! ! Täytyy sanoa että olen itsekin sitä "liikaa" kuunnellut, joten en osaa kuvitella enää, miltä se olisi kuulostanut ilman IDOLSIA. Sen voin kyllä sanoa että ei silläkään äänellä olisi löytynyt tätä fanimäärää, joka Arilla nyt on. Turha tulla väittämään muuta. Täälläkin olevat hurmolaiset kuuntelisivat edelleenkin seinäjoen tangomarkkinoita ja sen kuninkaallisia, eivätkä koskaan vilkaisisikaan, jotain hev-Aria, jonka kuva tai ääni sattumalta jostain livahtaisi eteen.
Ilman IDOLSIA Arin olisi ollut vaikea löytää itselleen markkinarakoa, tai sen laajuisille markkinoille joissa "joutuu" nyt elämään.
Ilman IDOLSIA Ari ei olisi koskaan kohdannut tätä suosiota, jonka loisteessa saa nyt elää. Jos Ari ei tätä halua, olisi hän voinut olla osallistumatta kisaan.
Noh - saattaahan olla että Ari olisi sieltä kätköistä jotenkin huipulle noussut, tiedä häntä. Sitäkään emme vielä tiedä, mikä tulee olemaan se suurin saavutus Arin uralla.
Sitten se tärkein;
MINÄ olen ARIFANI mutta mulla on myös järki vielä tallella ja ellei teillä ole mitään järkevää sanottavaa, niin olkaa mieluummin sitten sanomatta mitään. En kaipaa teidän ihgutuksianne, niitä on jo luettu tarpeeksi.
Arin IDOLSKAUHU
45
2005
Vastaukset
- kommentti
Ihan asiaa kirjoitit ja tähän olisi mukava kommentoida enemmänkin, mutten nyt kerkiä :)
Pakko kuitenkin laittaa Arin yksi lausunto tähän:
"Idols-kokemuksesta miehellä on lähinnä hyviä muistoja.
- Ikinä en ole vähätellyt Idolsia enkä vähättele. Ainoa mikä todella ärsyttää on Idolsin käyttö nimeni yhteydessä. En ole Idols-Ari! Hevi-Ari on vähän parempi, mutta miksi ei voi vain puhua Arista tai Ari Koivusesta?"
Tästä olen Arin kanssa samaa mieltä. Miksi Anna on Anna Abreu mutta Ari on aina vaan Idols-Ari? Tästä on useita esimerkkejä lehdissä.- niin on että
Kyllä se niin on että tuossa on unohdettu asian ydin. Ari ei halua unohtaa idolsia, ei tietenkään, koska ilman sitä se vielä olisi karaokebaarissa, tietää sen varmasti erittäin hyvin itsekkin!
Näiden lausuntojen pointti on tosiaan ollut se, että sitä Idols - sanaa ei tarvisi aina liittää Arin sanan eteen sen enempää, kuin Hevi -sanaakaan. Eihän Antti Tuisku ole koskaan ollut Idols Antti, emme tunne Idols - Hannaa tai Idols - Katria. Lehdet eivät ole myöskään kirjoittaneet esimerkiksi Pop-Antista tai Dance-Antista tai Rock-Hannasta, miksi pitäisi kirjoittaa Hevi-Arista? - ~~~
niin on että kirjoitti:
Kyllä se niin on että tuossa on unohdettu asian ydin. Ari ei halua unohtaa idolsia, ei tietenkään, koska ilman sitä se vielä olisi karaokebaarissa, tietää sen varmasti erittäin hyvin itsekkin!
Näiden lausuntojen pointti on tosiaan ollut se, että sitä Idols - sanaa ei tarvisi aina liittää Arin sanan eteen sen enempää, kuin Hevi -sanaakaan. Eihän Antti Tuisku ole koskaan ollut Idols Antti, emme tunne Idols - Hannaa tai Idols - Katria. Lehdet eivät ole myöskään kirjoittaneet esimerkiksi Pop-Antista tai Dance-Antista tai Rock-Hannasta, miksi pitäisi kirjoittaa Hevi-Arista?että Ari ei halua unohtaa, eikä varmasti koskaan unohdakaan, että on ollut se IDOLSISSA noussut tähti. Hän ilmeisesti kuitenkin haluaa että kaikki muut haluavat sen tosiseikan unohtaa. Miksi? Ikäänkuin se olisi häpeä! Kuitenkin Arin suosio, siis se älyttömän laaja suosio on pelkästään IDOLSIN ansiota. Minusta Ari on, muuten järkevänä käyttäytyvänä nuorena miehenä, tässä asiassa hieman lapsellinen. Samoin olen sitä mieltä että ajan kuluessa se IDOLS-sana siitä ihan itsellään häviää kuten käy kaikille muillekin IDOLS-tähdille. Eri asia on sitten että ei enää koskaan tule uusia IDOLEITA, niin silloin Ari kulkee jokatapauksessa IDOLS-Arina lopun musiikki-ikäänsä ja ehkä eläkkeelläkin vielä. Mitäs ihmeen noloa siinä sitten olisi.
Arin kannattaisi olla hiljaa koko asiasta, niin se unohdettaisiin varmemmin, kuin siitä messuamalla. - viimeisestä
~~~ kirjoitti:
että Ari ei halua unohtaa, eikä varmasti koskaan unohdakaan, että on ollut se IDOLSISSA noussut tähti. Hän ilmeisesti kuitenkin haluaa että kaikki muut haluavat sen tosiseikan unohtaa. Miksi? Ikäänkuin se olisi häpeä! Kuitenkin Arin suosio, siis se älyttömän laaja suosio on pelkästään IDOLSIN ansiota. Minusta Ari on, muuten järkevänä käyttäytyvänä nuorena miehenä, tässä asiassa hieman lapsellinen. Samoin olen sitä mieltä että ajan kuluessa se IDOLS-sana siitä ihan itsellään häviää kuten käy kaikille muillekin IDOLS-tähdille. Eri asia on sitten että ei enää koskaan tule uusia IDOLEITA, niin silloin Ari kulkee jokatapauksessa IDOLS-Arina lopun musiikki-ikäänsä ja ehkä eläkkeelläkin vielä. Mitäs ihmeen noloa siinä sitten olisi.
Arin kannattaisi olla hiljaa koko asiasta, niin se unohdettaisiin varmemmin, kuin siitä messuamalla.kappaleesta tuli padat ja kattilat mieleen...niin ja myrskyt ja vesilasit...S24:llä on kivaa.
- ~~~
viimeisestä kirjoitti:
kappaleesta tuli padat ja kattilat mieleen...niin ja myrskyt ja vesilasit...S24:llä on kivaa.
sulle ja sitten kaikki yhdessä;
IHGUUUUUUUUUU!! - Lisäksi Ari
on useammassakin haastattelussa sanonut,ettei koskaan unohda idolsia, koska se oli käännekohta hänen elämässään.
Eihän Hannakaan ole idols-Hanna..jne
Ari tuntuu suhtautuvan ihan hyvin tohon idols asiaan.. - Tigerfeet
niin on että kirjoitti:
Näiden lausuntojen pointti on tosiaan ollut se, että sitä Idols - sanaa ei tarvisi aina liittää Arin sanan eteen sen enempää, kuin Hevi -sanaakaan. Eihän Antti Tuisku ole koskaan ollut Idols Antti, emme tunne Idols - Hannaa tai Idols - Katria. Lehdet eivät ole myöskään kirjoittaneet esimerkiksi Pop-Antista tai Dance-Antista tai Rock-Hannasta, miksi pitäisi kirjoittaa Hevi-Arista?...kuka kirjoittaa Euroviisu-Lordista tai Tangomarkkina-Jarista :)
-en malta olla mainitsematta :) -
Ari nimi on ilmeisesti niin lyhyt ja naseva, että siihen sormet syyhyävät kirjoittaa jotain eteen...ja mielenkintoisena persoonana hänellehän on jo kertynyt lempinimiä vaikka muille jakaa... - joten komppaan
100 %. Tossa sun viestissäsi tuli se olennainen esiin, mitä avaaja ei ole joko tyhmyttään tai jostain muusta syystä hoksannut.
Hyvää päivää vaan kaikille, ulos ja aurinkoon, mun tosin täytyy lähteä kohta duuniin;D - ~~~
joten komppaan kirjoitti:
100 %. Tossa sun viestissäsi tuli se olennainen esiin, mitä avaaja ei ole joko tyhmyttään tai jostain muusta syystä hoksannut.
Hyvää päivää vaan kaikille, ulos ja aurinkoon, mun tosin täytyy lähteä kohta duuniin;DAi kiitos! Katson kyllä että suurin tyhmyyteni on se että vaivaudun kirjoittamaan tänne teille tyhmille yhtään mitään.
Oletkos sitä mieltä että minun pitäisi toistaa kaikki se mitä täällä jo moneen kertaan on toistettu? Sehän kyllä täällä tosiaan on tapana mutta yritän kaikkeni etten sortuisi samaan.
Noi Arin Idols-kommentit olen siis moneen kertaan jo lukenut, eikä minulla ollut mitään syytä niitä enää toistella.
Kysymyshän nyt on siitä että miksi Ari niin kiihkeästi haluaa eroon IDOLS-nimestä, joka on kuitenkin ollut hänelle onnenpotku. On kuin kieltäisi isänsä ja äitinsä vaikka kaikki tietää sellaiset olevan.
Sanoin myös että parhaiten Ari siitä nimestä eroon pääsee olemalla hiljaa koko asiasta. Tosin siitäkin kommentistani joku supervälkku pisti vittuilut perään....
Eihän tälle taulapääporukalle kannata mistään puhua. Vain aniharva ymmärsi mistä oli puhe.
Että mä vihaan idiootteja! - ottaa
~~~ kirjoitti:
Ai kiitos! Katson kyllä että suurin tyhmyyteni on se että vaivaudun kirjoittamaan tänne teille tyhmille yhtään mitään.
Oletkos sitä mieltä että minun pitäisi toistaa kaikki se mitä täällä jo moneen kertaan on toistettu? Sehän kyllä täällä tosiaan on tapana mutta yritän kaikkeni etten sortuisi samaan.
Noi Arin Idols-kommentit olen siis moneen kertaan jo lukenut, eikä minulla ollut mitään syytä niitä enää toistella.
Kysymyshän nyt on siitä että miksi Ari niin kiihkeästi haluaa eroon IDOLS-nimestä, joka on kuitenkin ollut hänelle onnenpotku. On kuin kieltäisi isänsä ja äitinsä vaikka kaikki tietää sellaiset olevan.
Sanoin myös että parhaiten Ari siitä nimestä eroon pääsee olemalla hiljaa koko asiasta. Tosin siitäkin kommentistani joku supervälkku pisti vittuilut perään....
Eihän tälle taulapääporukalle kannata mistään puhua. Vain aniharva ymmärsi mistä oli puhe.
Että mä vihaan idiootteja!hivenen rennommin. Jos sä tän S24-idols-höpinän takia oot noin vauhkona, niin kuinkahan sä pärjäät oikeassa elämässä.
- oikeassa
~~~ kirjoitti:
Ai kiitos! Katson kyllä että suurin tyhmyyteni on se että vaivaudun kirjoittamaan tänne teille tyhmille yhtään mitään.
Että mä vihaan idiootteja!siinä, että idols-kisaa on kiittäminen nopeasta pinnalle pääsystä, niin voisit opetella vähän sosiaalisuutta - paitsi jos haluat elellä omassa rauhassa siellä norsunluutornissasi. Olet kärttyisen "oikeassaolijan" perikuva, toisinajattelevat ovat automaattisesti idiootteja. Ethän suunnittele palveluammattia elämänuraksesi?
Jos muitten mielestä Arilla ei ole näyttänyt olevan korostetun kovaa hinkua pois "idols-leimasta" niin onko sinun elämäsi pilalla? Reagoit kuin olisi...
Ja olet varmasti kuullut sanonnan "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". - ~~~
ottaa kirjoitti:
hivenen rennommin. Jos sä tän S24-idols-höpinän takia oot noin vauhkona, niin kuinkahan sä pärjäät oikeassa elämässä.
sulla on vauhkot omissa housuissas. Se on kanssa yksi taiteen laji osata tulkita toisen kirjoituksesta mikä mieliala tällä on ollut. Minähän olen saattanut nauraa täällä katketakseni kirjoitellessni mitä milloinkin. Miten sinä luulet tietäväsi minun mielialani katsellessasi näytöltä kirjaimia?
Ei kaikkea kannata tulkita siten, miten itse kokee joidenkin lauseiden sisällön omassa tunnemaailmassaan. Olen ihminen joka sanoo asiat niin kuin ne on ilman mitään tunnelatauksia. Outoako? - yksinkertainen,
~~~ kirjoitti:
sulla on vauhkot omissa housuissas. Se on kanssa yksi taiteen laji osata tulkita toisen kirjoituksesta mikä mieliala tällä on ollut. Minähän olen saattanut nauraa täällä katketakseni kirjoitellessni mitä milloinkin. Miten sinä luulet tietäväsi minun mielialani katsellessasi näytöltä kirjaimia?
Ei kaikkea kannata tulkita siten, miten itse kokee joidenkin lauseiden sisällön omassa tunnemaailmassaan. Olen ihminen joka sanoo asiat niin kuin ne on ilman mitään tunnelatauksia. Outoako?että kuvittelen vihaamiseen liittyvän tunnelatausta...anyways, rentoa kesää.
- ~~~
oikeassa kirjoitti:
siinä, että idols-kisaa on kiittäminen nopeasta pinnalle pääsystä, niin voisit opetella vähän sosiaalisuutta - paitsi jos haluat elellä omassa rauhassa siellä norsunluutornissasi. Olet kärttyisen "oikeassaolijan" perikuva, toisinajattelevat ovat automaattisesti idiootteja. Ethän suunnittele palveluammattia elämänuraksesi?
Jos muitten mielestä Arilla ei ole näyttänyt olevan korostetun kovaa hinkua pois "idols-leimasta" niin onko sinun elämäsi pilalla? Reagoit kuin olisi...
Ja olet varmasti kuullut sanonnan "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".halveeraa toisin ajattelijoita mutta vittuilijoita en voi sietää ja sitä saa mitä tilaa. Jos joku ei ymmärrä mitä kirjoitan ja alkaa vittuilla, niin se ei ole mitään "toisinajattelua" ja katson että sellainen ihminen saa ansionsa mukaan takaisin. Minähän ilmoitin tuolla avausviestissäni että ellei ole mitään järkevää sanottavaa niin pitäisi sitten mieluummin turpansa kiinni. Ihan jo silloin ajattelin että saisin nämä vittuilijat olemaan hiljaa ettei minunkaan tarvitsisi alentua samalle tasolle. mutta multahan tätä tekstiä piisaa jos joku sitä haluaa.
- samat sanat
~~~ kirjoitti:
Että mä vihaan idiootteja!Kun väittelet idioottien kanssa, varmista etteivät he ole tekemässä samaa...
tajusitko? - ~~~
yksinkertainen, kirjoitti:
että kuvittelen vihaamiseen liittyvän tunnelatausta...anyways, rentoa kesää.
sanonta; että minä sitten vihaan.. ei aiheuta todellakaan mitään tunnelatausta. Tietysti voisi käyttä jotain muutakin sanontaa; inhoan.. en voi sietää... mulla nyt sattuu oleen tapana käyttää tuota muotoa..
mutta se siitä ja sen pituudesta.
Että taas alennuinkin.... - taitaakin
~~~ kirjoitti:
Että mä vihaan idiootteja!olla itse turbo-mamma, joka on täällä taas ajamassa itseään raivoon. Otas nyt nopeesti pari relaksoivaa.
- oudompaa...
~~~ kirjoitti:
Ei kaikkea kannata tulkita siten, miten itse kokee joidenkin lauseiden sisällön omassa tunnemaailmassaan. Olen ihminen joka sanoo asiat niin kuin ne on ilman mitään tunnelatauksia. Outoako?Oiskohan aika viheltää luonneanalysoinnit poikki? Menee jo pitkällä metsässä, kun tunnekuohut valtaavat mielen.
- on toi
~~~ kirjoitti:
sanonta; että minä sitten vihaan.. ei aiheuta todellakaan mitään tunnelatausta. Tietysti voisi käyttä jotain muutakin sanontaa; inhoan.. en voi sietää... mulla nyt sattuu oleen tapana käyttää tuota muotoa..
mutta se siitä ja sen pituudesta.
Että taas alennuinkin....sama ongelma: mä olen aina oikeessa ja muu maailma on aina väärässä. Me ollaan vähän niin kuin hengenheimolaisia, mutta periaatteessakin olen kyllä täysin eri mieltä ellet sitten ole samaa mieltä.
- ymmärtää Arin
~~~ kirjoitti:
Että mä vihaan idiootteja!tilanteen mediassa? Näinhän se menee!
- ~~~
ymmärtää Arin kirjoitti:
tilanteen mediassa? Näinhän se menee!
.. ja miten se tähän asiaan kuuluu?
- sai miettimään,
että sullekko me kirjotellaan henkilökohtasesti? Ihan uutta ! Eihän me sua ihquta jos et oo Ari itte!
- ~~~
osannut edes lukea. Sanoin myös että ellei ole mitään järkevää sanottavaa olisi parempi olla hiljaa.
Selitetään nyt sitten ykskrtslle;
Jos en kaipaa ihgutuksianne niin tietysti tarkoitan sillä että;
en kaipaa IHGUTUSKIRJOITUKSIANNE. Vaikeeta käsittää ilman rautalankaa vai?
Jos nyt joku asia on vielä epäselvä, niin voit avata itsellesi ihan oman ketjun ja keskustella vaikka fiksun itsesi kanssa siinä? Sovitaanko näin? - yksinkertasuuden huippu!
~~~ kirjoitti:
osannut edes lukea. Sanoin myös että ellei ole mitään järkevää sanottavaa olisi parempi olla hiljaa.
Selitetään nyt sitten ykskrtslle;
Jos en kaipaa ihgutuksianne niin tietysti tarkoitan sillä että;
en kaipaa IHGUTUSKIRJOITUKSIANNE. Vaikeeta käsittää ilman rautalankaa vai?
Jos nyt joku asia on vielä epäselvä, niin voit avata itsellesi ihan oman ketjun ja keskustella vaikka fiksun itsesi kanssa siinä? Sovitaanko näin?En tajuu vieläkään !Meinaaks että me ihquttais vastaukses et Ari on sittenkin ihana tai jotain siihen päin. Kirjotus oli kyllä asiaa muuten. Myönnän!
- ~~~
yksinkertasuuden huippu! kirjoitti:
En tajuu vieläkään !Meinaaks että me ihquttais vastaukses et Ari on sittenkin ihana tai jotain siihen päin. Kirjotus oli kyllä asiaa muuten. Myönnän!
sitä tässä juuri pelkään että alle tulee rimpsu Ari on niin niin IHGUU.. ja tän vielä halusin sanoa että nimenomaan en siedä noita;
Ari on sitä ja tätä ja arvostelijat taas vaan sitä.
jessus en mä jaksa selittää. - ymmärsin !
~~~ kirjoitti:
sitä tässä juuri pelkään että alle tulee rimpsu Ari on niin niin IHGUU.. ja tän vielä halusin sanoa että nimenomaan en siedä noita;
Ari on sitä ja tätä ja arvostelijat taas vaan sitä.
jessus en mä jaksa selittää.Ei tartte selittää. Kiitti vaan kun oot kärsivällinen kuitenki !
- Jääkukka
No aikansa kutakin. Idols-skabat on käyty ja uudet tuuloset puhaltaa.Eteenpäin sitä on mentävä, ja eiköhän se kaveri saa pitää sen oman nimensä ilman mitään lisukkeita.Mutta kannattaa pitää sellainen kohtuus tuossa kuuntelussa (oikeesti),ettei kaiken aikaa samat levyt soi. Vaikkakin Arilla on "edelleenkin" loistava ääni,ja toivottavasti levyjä pukkaa lisää, mutta vaihtelukin virkistää, että itse ainakin kuuntelen välillä muutakin musaa. Onhan se Arhippa kuitenkin ehdoton ykkönen!Toivon mukaan pysyy ja paranee!!
- vaan tuo etuliite
Arihan sanoi esim tuossa NRJ-konsertin haastattelussa, että häntä ei ole kastettu Idols-Ariksi vaan Ariksi. Tiedä sitten harmittaako, jos sanotaan idols voittaja Ari Koivuseksi. Tuskin. Eihän Ari tuota kisaa ole kritisoinut vaan kehunut.
- ~~~
että mikä siinä nimessä nyt niin ihmeen epämielyttävää on ja sitten vähän tutkin noin niinkuin tarkemmin ja huomasin että monikkokin olisi mukavampi kuin yksikkö... ei kait vain siitä ole kyse!
Tuo on kyllä mielenkiintoinen seikka, että menettelisikö sitten paremmin tuo mainitsemasi muoto. jotenkin Ari kammoaa kuitenkin tuota sanaa ja luulen että hän haluaa sanan kaikki muodot pois nimensä yhteydestä.
Sori vaan Ari!
-~~~- - prkleesti
~~~ kirjoitti:
että mikä siinä nimessä nyt niin ihmeen epämielyttävää on ja sitten vähän tutkin noin niinkuin tarkemmin ja huomasin että monikkokin olisi mukavampi kuin yksikkö... ei kait vain siitä ole kyse!
Tuo on kyllä mielenkiintoinen seikka, että menettelisikö sitten paremmin tuo mainitsemasi muoto. jotenkin Ari kammoaa kuitenkin tuota sanaa ja luulen että hän haluaa sanan kaikki muodot pois nimensä yhteydestä.
Sori vaan Ari!
-~~~-tollasia besserwissereitä!
- kieltämättä
äärimmäisen vakavaa asiaa, siis tuota diagnosoimaasi Arin Idols-kauhua. Hyvä, että täällä S24:llä on vakavasti ja syvällisesti ajattelevia ihmisiä eikä pelkkiä ihquttajia. :))
- joo...
...se voi näköjään joillekin olla totista hommaa toi fanittaminen, tavalla tai toisella.
- Arilla oli palava halu
tehdä musiikkia joka tapauksessa ilman Idolsiakin. Selvää kuitenkin on, että Idolsin kautta kaikki kävi vain nopeammin. Uskon, että Ari olisi joka tapauksessa levyttänyt ilman tätä kisaakin. Hänen äänellään olisi levytyssopimus tullut.
Arilla oli kieltämättä ennakkoasenne Idolsia kohtaan, mutta se muuttui kisan edetessä. Hän on nyt tyytyväinen osallistumisestaan kisaan, vaikkakin joutui sinne käytännössä "väkisin". Ei itse edes tiennyt olevansa menossa Idolsin koelauluihin.
Hän on soittanut useita vuosia, mutta lauluääni keksittiin vasta muutamia vuosia sitten.
Habituksesta sanoisin, että vaikka Ari olisi sinänsä tavallisen näköinen kaveri, mutta yhdessä äänen kanssa se on lyömätön yhdistelmä. Se on se juttu.
Lopuksi tekee mieleni sanoa, että on jo keskustelun taso noussut tälläkin palstalla.- jossain
ketjussa, joku sanoi "Ari on kyllä tiedostettu laululahjoistaan, muutta kun ei ollut sitä omaa matskua esittää. Siihen tarvittiin tämä idols kisa, että saadaan jätkä esille"
Jossain toisessa ketjussa joku sanoi. "Arille annan anteeksi kun osallistui tähän kisaan. Muilla hevi laulajilla ei menisi läpi. Ari on poikkeus koska sen ääni on niin helvetin uniikki"
Kuitenkin idols kisa on mielletty poppi kisaksi. On "häpeä" lähteä hevilaulajana poppi kisaan.
Minä kunnioitan Aria siitä, että uskaltautui mukaan. Vaikka varmaankin arvasi ettei kaikki siitä siirrosta pidä.
Idols on tehnyt nyt sen Arille minkä pitikin, eli nosti Arin esiin suuren yleisön tietoon.
Kuitenkin minun pointti on Ari osalta idols on mennyttä elämää.Ei sillä idols tittelillä pärjätä. Nyt pitää ruveta kokeilemaan omia siipiään ja mihin ne kantaa. Toivottavasti helkkarin pitkälle
Jos minä olisin tiennyt, että Arilla oli varma levytys soppari, niin en olisi äänestänyt kertaakaan. Se minua tässä vituttaa ja niin perkeleesti. - se pointti
jossain kirjoitti:
ketjussa, joku sanoi "Ari on kyllä tiedostettu laululahjoistaan, muutta kun ei ollut sitä omaa matskua esittää. Siihen tarvittiin tämä idols kisa, että saadaan jätkä esille"
Jossain toisessa ketjussa joku sanoi. "Arille annan anteeksi kun osallistui tähän kisaan. Muilla hevi laulajilla ei menisi läpi. Ari on poikkeus koska sen ääni on niin helvetin uniikki"
Kuitenkin idols kisa on mielletty poppi kisaksi. On "häpeä" lähteä hevilaulajana poppi kisaan.
Minä kunnioitan Aria siitä, että uskaltautui mukaan. Vaikka varmaankin arvasi ettei kaikki siitä siirrosta pidä.
Idols on tehnyt nyt sen Arille minkä pitikin, eli nosti Arin esiin suuren yleisön tietoon.
Kuitenkin minun pointti on Ari osalta idols on mennyttä elämää.Ei sillä idols tittelillä pärjätä. Nyt pitää ruveta kokeilemaan omia siipiään ja mihin ne kantaa. Toivottavasti helkkarin pitkälle
Jos minä olisin tiennyt, että Arilla oli varma levytys soppari, niin en olisi äänestänyt kertaakaan. Se minua tässä vituttaa ja niin perkeleesti.Voi siis olla, että Ari olisi päässyt musiikin saralle muutenkin, mutta se on tosiasia, että vain tuollainen tosi-tv formaatti pystyi tuomaan esiin Arin persoonan. Ja uskon, että se on SUURI syy siihen, miksi Ari on näin valtavan suosittu. Onhan hänellä lauluääntä ja omasta mielestäni ihan söpökin hän on, mutta tuohon pakettiin kun lisätään se valloittavan poikamainen ja hauska luonne, niin a vot, siinä vasta lyömätön paketti. Tuo ei olisi tullut esille ilman tämän kevään idols-ohjelmia.
- olet
se pointti kirjoitti:
Voi siis olla, että Ari olisi päässyt musiikin saralle muutenkin, mutta se on tosiasia, että vain tuollainen tosi-tv formaatti pystyi tuomaan esiin Arin persoonan. Ja uskon, että se on SUURI syy siihen, miksi Ari on näin valtavan suosittu. Onhan hänellä lauluääntä ja omasta mielestäni ihan söpökin hän on, mutta tuohon pakettiin kun lisätään se valloittavan poikamainen ja hauska luonne, niin a vot, siinä vasta lyömätön paketti. Tuo ei olisi tullut esille ilman tämän kevään idols-ohjelmia.
tietenkin oikeassa,ei varmaankaan olisi tullut tuo Arin persoona esiin. Ari on mahtava pakkaus. Silti olisin ehkä toivonut, että olisi tullut muuta kautta esille. No tämä on minun mielestä niin kaks piippunen juttu.
Ari ei varmaankaan osannut arvata minkä suosion hän tulee samaan. Toivottavasti ne Arin siivet kantavat pitkälle.
Yks huomio. Tuolla jossain ketjussa joku sanoi. Kun Arin voitto ratkesi, niin Sami Kuoppamäki pyyti Arilta nimmarin. Siis Kuoppamäki jota pidetään ehkä suomen parhaana rumpalina. Ehkä ne jotkut muusikot kuitenkin arvostavat Aria. Idols voitosta huolimatta.
On Ari voinut miettiä miks se minun nimmarin haluaa.
- ihmetteli
et miksi se idols-etuliite pitää just hänen nimensä eteen tunkee, kun muille ei tarvii. Osaksi sillä etuliitteellä ihan vaan vittuillaan.
Ei ole missään sanonut, ettei arvostais idols-formaattia itsensä esille tuomisessa eli höpöjä puhut.
Arin tulot alkaa pyöriin muuten vasta kun omat keikat alkaa, et ei se oo vielä tienannu mitään. - idolsleima
ja kauhea tarve päästä siitä pois, pois.
- voimaa
jaksaksesi jankata tuota samaa? Juotko jotain energiajuomaa, syötkö myslipatukoita vai kenties HAPANKAALIA???
- IDOLS-FORMAATTIA
jotta työryhmä olisi edelleen vakuuttunut sen toimivuudesta, vaikka tämän Arin myötä venettä on vähän keikutettukin uusia vesiä kohti?
- nyt jonkun
päässä?
Luin saman lehtijutun kuin sinäkin. En viitsi sitä tähän referoida, koska asiasta kiinnostuneet ovat sen varmaan itsekin lukaisseet.
Siis asiaan: Arskahan sanoi VAIN ettei halua nimeensä mitään Idols- tai edes hevi-liitettä. Ihan asiallista, eihän Antti Tuiskusta, Hannasta jne idolsin myötä esiinputkahtaneista julkimoista ja tähdistä käytetä idols-etuliitettä nimen edessä. Mun mielestä tota idols-Aria käytetään jopa vähän kuittailumielessä.- marttatyyri
Siis tosimiehethän tulee julkisuuteen ihan ilman mitään idolsseja yms. Tosihevarit ajattelee näin..?
Kyllä mua ainakin nolottais jos musta käytettäs jotain idols-martta nimee? Siis hevaritosimiehiä kun ollaan :D Kannattaa tutustua hevariuteen paremmin, niin asiat näkee heti ihan eri kantilta. En usko että Ari kyllä vähättelee yhtään sitä idolssia yms. mutta siinä nimen yhteydessä se voi olla jo aika ärsyttävvää. terve teille. - marttatyyri
marttatyyri kirjoitti:
Siis tosimiehethän tulee julkisuuteen ihan ilman mitään idolsseja yms. Tosihevarit ajattelee näin..?
Kyllä mua ainakin nolottais jos musta käytettäs jotain idols-martta nimee? Siis hevaritosimiehiä kun ollaan :D Kannattaa tutustua hevariuteen paremmin, niin asiat näkee heti ihan eri kantilta. En usko että Ari kyllä vähättelee yhtään sitä idolssia yms. mutta siinä nimen yhteydessä se voi olla jo aika ärsyttävvää. terve teille.Ja unohdin sanoa, ettei näitä väärinkäsityksiä nyt sattuisi, niin minua ei haittaa tippakaan, onko ari saanut julkisuutensa idolssin ansiosta, mutta en yhtään siltikään ihmettele miksei Ari tykkää tosta idols-Ari nimestä. Se nyt on itsestään selvyys.
- sinä
Ole vaan selittämättä ,täytyy sitten avata sellainen "Arifani" sivu täällä ,kun olet kyllästynyt Aria hullusti ihaileviin ihmisiin ! Se voi tehdä tällainen "hulluus" hyvää ihmisille ja siitä kirjoittaminen ,kyllä varmasti jokainen "hullukin" on ihan järkevästi ajatteleva ihminen ! On vaan ihanaa kirjoitella kaikkea ihanaa Arista ! Älä lue kaikkia kommentteja tylsimys ! Kyllä kuule Ari sen tietää ,että Idolsin kautta hän julkisuuteen tuli ,toi toitotus on turhaa !
- Todellakaan
Sinä kaipaa meidän jankutuksiamme Ihanasta Arista ja kaikkea turhanpäiväisyyttä ,mene sitten muualle täältä ,tylsimys !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765