Kertokaas,niin mies-kuin naispuoliset laumatoverini,
millaisia jellonia olette?onko teillekin vaikea taipua pakon edessä,ei vaan luonto anna periksi,jos joku sanoo teille miten tulisi elää?
Loukkaannutte herkästi?mutta niille todellisille ystäville ja rakkaille lepytte vielä nopeammin?
Ja mustasukkaisuus..saa aina itseään muistuttaa,etten halua itseänikään liikaa kahlittavan..=) mitkä ovat mielestänne teille sopivimmat merkit? itsellä liitto neitsyen kanssa ei toiminut..ja luetteko paljon horoskooppeja? varmaan,jos tähän vastaatte..;)
kysely leijonille!
16
2957
Vastaukset
- nelikymppinen leijonanainen
Elämä opettaa kaikenlaista.
Joustaminen on tullut helpommaksi kuin mitä nuorena.
Loukkaannun kyllä, mutta tiedän jo kokemuksesta, että se ei kannata. Ainakaan karjuminen.
Jos loukkaannun pahasti, kostan sen puun takaa, en karju ja ärjy.
Olen huomannut, että ihmiset eivät aina tarkoita, mitä sanovat. Tai jos tarkoittavat, mietin motiiveja. Joskus ne voivat olla oikeassakin.- Leijonatar
Tosi on. Nuorempana ei ole yhtään joustava. On vain määränpää, jota jos joku koittaa pysäyttää niin saa aika kunnon matsin - ja leijona voittaa! Sitten kokemus opettaa, ettei kannata liikaa tuhlata voimiaan vääntämään väkisillä. Parempi säästää ne positiiviseen - koska se on se leijonan oikea henki. Itse ainakin haluan vain kaikille hyvää ja koitan kannustaa.
-Huvittaa tuo kun sanot, että JOSKUS ne voivat olla oikeassakin. Turhan monta kertaa ihmiset jakelee kateudessaan neuvoja, jotka pistää pelkoja ja pahaa mieltä alkuun..minäkin mietin motiiveja, mutta löydän vain sen, että on turhan monta, jotka eivät ole onnellisia elämässään jostakin syystä. Mikä se sitten lienee on, mutta se on se tavallisin syy. Sitten voin unohtaa ilkeän kommentin ja lakata ajattelemasta surullista mieltäni.
- narttupuolinen tämäkin
pitkävihaisia osataan olla varsinkin jos ollaan koettu vääryyttä.siskoni kanssa kohta 10 vuotta puhumatta...Olen meidän perheen pää ja muutkin ovat sen huomanneet.mustasukkainen en ole mutta haluan perheen olevan lähelläni kontrolloitavissa (pikkuisen ärsyttävä tapa mutten voi luonteelleni mitään).Olin myös neitsyen kanssa naimisissa hyvin lyhykäisesti...Sopivin mitä minulla itselläni on ollut on ehdottomasti VAAKA!!!Nykyinen on kala ja välillä aika myrskyisää mutta sitä leijona välillä kaipaa,liika tasaisuus tylsistyttää..
- leijonana
Vaikeaa on antaa periksi. Jos joutuu toisen tahtoon taipumaan se tuntuu pahalta. Jos joutuu myöntämään erehdyksensä se kaivelee kauan mielessä. Olen omilleni kiltti ja rakastava vaikka koskettaminen on vaikeaa. Omalla jäyhällä tavallani annan kaikkeni. Omasta mielestäni olen suuri ihminen : ) Olen liiankin kiltti ja periksi antava mutta raja löytyy jos joku sitä haluaa koetella. Riitelemiseen olen laiska. Lasteni elämässä haluan olla läsnä ja tietää missä he milloinkin ovat. Olen älyttömän onnellinen että nuoret aikuiset lapseni eivät viihdy kapakoissa ja muissa vaaran paikoissa. Olen huolestunut siitä että kontrolloin liikaa heidän elämäänsä ja estän heitä itsenäistymästä. Nyt olen tullut vanhaksi enkä ainakaan tällä hetkellä kaipaa parisuhdetta. Aviossa olen ollut vaakan ja kaksosen kanssa. Avossa vesimiehen ja oinaan kanssa. Näistä kaksonen on jäänyt ikuiseksi ystäväksi. Vaakasta jäi pahat muistot. Vesimiehiin aina rakastun mutta suhteesta ei tule mitään.
- *Jellona*
Taipuminen on ihan hirmu vaikeaa, mutta taivun kyllä jos on aivan pakko. Ja esim. nykyisessä suhteessa on :o)
Nyt kun ikää on karttunut, täytyy myöntää että välillä toisten moitteissa / ajatuksissa todellakin on totuuden siemen. Täytyy siis yrittää vain sulatella ja ottaa opiksi.
Loukkaannun ihan sairaan helposti. Paljoa ei tarvitse moittia kun olen kuin maani myynnyt. Olen koko ajan joko onneni kukkuloilla tai ryven ihan pohjamudissa...
Tuntemattomille loukkaantumista ei tietenkään näytetä, mutta lähimmiltä sitä heikkoutta ei tarvitse salata.
Loukkaannun siis helposti, mutta lepyn nopeasti kunhan ensi järkytys on käsitelty. Lepyn siis, mutta en unohda.
Mustasukkainen en varsinaisesti ole. Jos näin kuitenkin käy, on vain muistettava ettei itsekään halua olla mustasukkaisuuden kohteena. En halua että minut sidotaan, enkä halua sitä tehdä toisellekaan.
Neitsytmiehestä olen juuri eroamassa. Ei hänessä sinänsä mitään vikaa ole, mutta minulle täysin mahdoton persoona kaikkine ”hieromisineen”. Turhan nyhrääjä tyyppinen tuo Neityt ainakin minulle joka pidän nopeista käänteistä.
Itse seurustelen Kalat miehen kanssa, ja elämä on sanoisinko melko vuoristorataa. En haluakaan mitään hiljaista nyssykkä miestä joka tekee kaiken mitä päähäni pälkähtää. Kalat kun ei taivu (luistavat käpälistä) joten minun on se tehtävä.
Olen itse vahva persoona, joten kumppanini on oltava vielä vahvempi, jotta saan tarpeeksi henkistä vastusta. Mutta rakkaus kalat mieheni kanssa on kiihkeää ja sitä eniten kaipaankin. Huomiota en voi ikinä saada liikaa vaikka nyt saankin sitä roppakaupalla (Neitsyeltä sitä ei herunut koskaan).
Elämäni ensimmäinen ”suuri” rakkaus oli myös kalat merkkinen jota vieläkin ajattelen lämmöllä.
Muiden merkkien kanssa ei ole ollut yhtä yllätyksellistä. Näitä on ollut mm. Rapu ja Leijona (- Leijonatar
Suhteessa kyllä minä taivun ja varsinkin kun on kumppani joka antaa kaikkensa yhteiselämän eteen. Tosin oli nuorempana siinä paljon opittavaa.
Tuo loukkaantumisjuttu taitaa olla meillä kaikilla samanlainen.
Kumma tuo, että ei haluta tasaisentyyppistä koko ajan vaan täytyy löytyä vähän vastusta..
- ..minäkin..
Kiva lukea muiden leijonien kuvauksia itsestään. Tunnistin niissä samankaltaisuutta. Olen naispuolinen leijona: vahva ja ylpeä. En pöyhkeile olemuksellani, mutta tiedän "paikkani". Olen kunnianhimoinen, mutta otan aina toiset huomioon. Avun pyytäminen on tosi hankalaa - yritän selvitä kaikista tilanteista omin avuin. En koskaan lainaa keneltäkään rahaa, mutta en myöskään myönnä muille, jos sitä itselläni on vähän.. Seuraan aikaa ja tyyliä, mutta pukeudun hyvän maun mukaan omalla tyylilläni. Tiedän, että kerään katseita, eikä se haittaa tai hämmennä. Ystäväpiirissäni olen suosittu ja seuraani hakeudutaan. Jos minua loukataan, en tuo sitä julkisesti esiin - näytän sen "piilossa" esim. lopettamalla yhteydenpidon. Olen pitkävihainen, jos asiaa ei saa keskusteltua ja sovittua. En siedä keskeneräisiä asioita, valehtelua enkä kaksinaamaisuutta.
Rakkaudessani (kohteena vesimies) olen ehdoton: olen rehellinen ja uskollinen ja vaadin sitä myös toiselta! En siedä lässytystä enkä lepertelyä, mutta huomionosoitusta kyllä. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. Joskus tuntuu, että he menevät jopa parisuhteenkin edelle..- leoness
Perheeni on tärkeintä minun maailmassani, veri on vettä sakeampaa. Ystävänä olen lojaali ja uskollinen, ystäviä vähän mutta sitäkin parempia. Nautin keskipisteenä olemisesta, mutta spottiini pääsevät muutkin, jos vain ovat paikkansa ansainneet. En siedä epäreiluutta, kaksinaamaisuutta. Olen kunnian- ja vallanhimoinen, mutta reilu hallitsija. En helposti loukkaannu, mutta jos niin tuskani on sydämmiä raastava. En ystävysdy, tutustu lähemmin ihmisten kanssa joista en pidä tai joita kohtaan en tunne mielenkiintoa. Olen muille ankara, mutta itselleni 100 kertaa ankarempi. Minulla on korkea moraali.
Ansaitsen nautintoja, ylellisiä sellaisia. Rakastan antaa lahjoja lähimmilleni.
Mustasukkainen olen asemastani ja rakastajana. Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja rakkaudessa. Ystävistäni en ole, koska sellaiset joista pitäisi olla, niin eivät ole ystäviäni.
Aika ajoin minunkin on nöyrryttävä ja saan syviäkin haavoja, silloin vetäydyn kolooni ja kokoan itseni. Haavoja ei nuolla julkisesti, minun heikkoja kohtia ja hetkiä ei mulle ole olemassa. Olen tulisielu, intohimoinen tekemississäni ja se innostaa muitakin.
En taivu koskaan ja jos on ihan pakko, niin se ei ole helppoa. Olen jäärä. Prisuhteessa olen laiska tappelemaan. Paras rakastajani on ollut oinas ja kala, mutta paras suhteet vaat olleet leijonien kanssa, helppo ymmärtää saman kaltaista ja tulla ymmärretyksi.
Me leijonat olemme suuria, aurinkoisia ihmisiä!
- Sunny*
Eihän kukaan voi tulla sanomaan mulle miten tulisi elää. Silti hyvin menee vaa'an kanssa. Myös jousimies ja kaksoset merkki niin miehissä kuin naisissa sopii hyvin (vaikka olen hyvin avoin ja avarakatseinen kaikelle eikä mun tarvitse tietää uusien tuttavien ym. horoskooppimerkkejä).
Herkästi annan anteeksi, mutta pahojen mokien jälkeen kaikkoan. Pyydän myös anteeksi, jos koen itse mokanneeni ja jos oikein hävettää, annan toisen osapuolen "olla rauhassa" minulta. En siis jää koskaan roikkumaan mihinkään suhteeseen vaan otan tilanteet rauhallisesti ja sellaisenaan. En räyhää helposti, johtuisko nousuravusta tai kuuveskarista. Itsestäni mielelläni puhelen, heh, mutta seurassa en ole läheskään aina keskipiste ja oon äärimmäisen hyvä kuuntelija.
Huono puoli on kyllä tuo herkkä loukkaantumisrima, vaikka vanhemmiten siitäkin näköjään hiukan pääsee...
Aurinkoista kesää leijonat ja muut! :) - Leijona Nainen
Hyvin itsepäinen olen ja millään ei tahdo periks antaa. Mustasukkainen olen myös,Ja minut saa suuttumaan hyvin helposti.Ja aika nopeesti riidat myös selviää minun kanssani. sopivimmista merkeistä en niinkään tiedä. Seurustelen nyt härän kanssa neljättä vuotta, mutta jotenkin tuntuu etten haluaisi sitä enää. Kaipaan ehkä vähän "sinkkuelämää", mutta olen myös ihastunut samaan aikaan kalatmieheen. yhtään en tiedä mitä pitäisi tässä tilanteessa tehdä.
- Leijonatar
Minä en yhtään pidä siitä, että joku tulee kertomaan, että miten minun pitäisi elää ja olla. Omasta mielestäni ihmiset jakelee neuvoja, joilla ei ole hyvää tarkoitusta vaan silkkaa kateutta lähes aina - kun en edes pyydä niitä. Arvosteluja en kestä ja vaikka olen kärsivällinen niin pahasti voin sanoa ja irti ystävyydenkin jos oikein tarpeekseni olen saanut. Mustasukkaisuudesta kärsin vain jos on jotenkin huono itsetunto ja satun tekemään sen virheen, että vertaan itseäni johonkin muuhun naispuoliseen olioon, joka näyttää hyvältä ja johon mieheni sattuu katsahtamaan. Olen sen jo opettanut itselleni, että en katsele muita naisia vaan miehiä - koska siinä ei ole mitään järkeä vertailla itseäni johonkin muuhun. Me kaikki ollaan täysin erilaisia kummiskin. Vaa'an kanssa elin 6 vuotta ennenkuin meni välit. Sovimme paremmin ystäviksi. Skorppioonimies, jonka tapasin puoli vuotta sitten on valloittanut minut täysin. Se otti päättäväisesti kuin pyörremyrsky eikä jättänyt mahdollisuutta pakittamaan pois. Oli luonani alkuun ihan kuin asuisi täällä ja nyt sitten pari kuukautta sitten todella asuukin kun muutti tavaransa tänne. Intohimoa ja romantiikkaa riittää ja mies on 10 vuotta minua nuorempi!
- joujou
Neitsyiden kanssa ei suju, ei nais eikä miespuolisten...
Mutta riippuu pitkälti siitä, millaiset ovat muut merkkisi nousu yms. Itse olen aurinko-leijona mutta muita hyvin paljon vesimerkeissä. Olen ehdottoman henkinen ihminen, mutta tarpeen tullen "hulmautan harjaani", jos tilanne niin vaatii. Kyllä se leijonan luonne aina jostakin tulee esille, vaikka kuinka sitä ei myönnä ;)- Leijonamies
Kyllä noi kaikki edellä mainitut muhunkin sopii pelottavan hyvin. Eritoten jääräpäisyys. Mitään en myönnä edes pakon edessä. Arvostan suoraselkäisyyttä. Tällä hetkellä naimisissa jousimiehen kanssa mutta suhde katkolla. Lapsi on kaikki kaikessa. Kyllä nämä luonnehoroskoopit tuntuu jollakin tapaa pitävän pelottavankin hyvin paikkaansa. Paras ystävä on kala joka ymmärtää mutta sanoo myös suoraan mielipiteensä mitä juurikin arvostan suuresti.
- miespk
Leijonanaisen ja neitsytmiehen suhde toimii hyvin esim. kotiasioissa, työasioissa sekä rahankäytössä, mutta seksuaalisuus, se on vihon viimeisenä. Neitsytmies on hyvä rakastaja, mutta leijonanainen ei ota rakkautta vastaan, ainoastaan silloin kun häntä huvittaa, esim. kerran viikossa, vaik. maanantai-iltana klo 23.30, silloin kun mies on jo sikeessä unessa, eikä haluais mitään muuta kuin nukkua.
Neitsytmies on ahkera auttaja kotiasioissa, tiskaa, tekee ruokaa, siivoo, työssä täsmällinen kuten leijonanainenkin, ahkera jne. Rahankäytössä neitsytmies harkitsee kuten leijonanainenkin.
Kommentoikaapa, onko kokemusta??? - Leijonapa hyvinkin
Niinpä niin, horoskooppeja on luettu ja leijonaluonneanalyysejä tutkisteltu, tulos = meitä on moneksi.
Itse olen esteetikko, rakastan kaikkea kaunista (ja kiiltävääkin). Itsetunto on hyvä, tykkään olla seuran keskipiste, mutta en tunge suuhun.
En loukkaannu helposti, minua on todella vaikea saada suuttumaan, mutta kun suutun, niin aiheuttajan on syytä pysytellä kaukana.
Olen myös pitkämuistinen, jos minua kohdellaan epäoikeudenmukaisesti, on pari tapausta joita en koskaan anna anteeksi, pystyn kulkemaan edelleenkin (yli 40 vuoden jälkeen) aiheuttajan ohi sanomatta sanaakaan.
Tietysti, jos pahan mielen aiheuttaja on ollut joku mitätön, toisen ajattelemattomuudesta johtuva juttu, niin en jää sitä märehtimään, vaan järkeilen itseni sen yli.
Mustasukkainen en ole, mutta olen ollut omistushaluinen. Nykyään en kylläkään halua ketään omistaa, vaan säilyttää oman itsenäisen riippumattomuuteni (siitähän ei tule mitään, jos pitää omaansa vahtia).
Siitä, sopiiko joku tietty horoskooppimerkki vastakkaisella sukupuolella minulle paremmin kuin joku toinen en pysty sanomaan oikein mitään. Kaksosen (vihtori ja vastarannan kiiski) ja Skorpionin (enkeli ja paholainen) kanssa olen ollut yhteensä 30 vuotta aviossa, hyvää ja huonoa molemmissa. Toisen skorpionin kanssa seurustellut viitisen vuotta (mieletöntä tahtojen taistoa, opin paljon, myös antamaan periksi). Neitsyen kanssa oikein iloinen ja seksikäs tapailusuhde, jatkuu edelleen, kivaa.... Härän kanssa herkkä ja omistautuva suhde, Leijonan kanssa silkkaa intohimoa ja halua ...., nämä nyt päällimmäisinä mieleen tulivat.
Koen kyllä olevani aito Leijona, mutta horoskooppeihin ja vastaavaan suhtaudun ajanvietteenä. Elämä jää elämättä, jos sitä yrittää elää mallien mukaan, jotka joku on keksinyt minun horoskooppimerkilleni sopivimmiksi. - MML
NO JOO...KYLLÄ MÄ LOUKKAANNUN JOS JOKU PUHUU MUSTA ILKEYKSIÄ.MUTTA ANNAN SAMALLA MITALLA TAKAISIN JA ENNEN KAIKKEA LEPYN MYÖS HELPOSTI.EN HALUAISI KOSKAAN OLLA MUSTASUKKAINEN MIES VAAAN SELLAINEN MIES JOKA PASKAN NISKAAN SAATUAAN SAISI ROPPAKAUPALLA SUOSIOTA JA KERÄISI OIKEIN KANSANLIIKKEEN JOSSA PUOLUSTETTAISI MIESTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982