Takapuoli homeessa taas.... : )
Huomenta unikeot
14
1004
Vastaukset
huh hah hei...ei ollu onneks.....
ai nii ja hörmentä.....=:0)))))- Joan the great Page
Tsekkaappas omasi...alotat illalla "vähä" aikasemmin nukkumaan...joten ******************
niin ne taitaa......
- mikhaildenisov
vielä tähän aikaan olla....
- Joan the great Page
Tsekkaappas...jos on nii kiiruusti hakkeen jottai hommeenpoisto-ainetta :))
Hyi kaikkia ;((( Joan the great Page kirjoitti:
Tsekkaappas...jos on nii kiiruusti hakkeen jottai hommeenpoisto-ainetta :))
Hyi kaikkia ;(((oon tervannu perseen, ei lahoo eikä vedä homeeseen.
Toimii.- musta-g
a-v kirjoitti:
oon tervannu perseen, ei lahoo eikä vedä homeeseen.
Toimii.Muistini mukaan perseet tervattiin kommunisteilta ja hiukka ennen taivaaseen astumista.
En usko sun pyllysi olevan musta. Ainakaan tervasta. musta-g kirjoitti:
Muistini mukaan perseet tervattiin kommunisteilta ja hiukka ennen taivaaseen astumista.
En usko sun pyllysi olevan musta. Ainakaan tervasta.olen muuusta..."
No, jos mä sit oonki menos sinne taivaaseen, kommunisti en ainakaan oo, eikä meidän suvusta kukaan muukaan;)- musta-g
a-v kirjoitti:
olen muuusta..."
No, jos mä sit oonki menos sinne taivaaseen, kommunisti en ainakaan oo, eikä meidän suvusta kukaan muukaan;)Oikeestaan tosi harvoin tervattavia siellä pohojanmaalla majailee. Pelkäävät kyydityksiä.
musta-g kirjoitti:
Oikeestaan tosi harvoin tervattavia siellä pohojanmaalla majailee. Pelkäävät kyydityksiä.
pelko vaan periaate... meillä täällä.
- musta-g
a-v kirjoitti:
pelko vaan periaate... meillä täällä.
Ootko hurjaillu rangen ratissa. Varo tuota Rantsilan mutkaa jos lasket kahava eellä pitkin kyliä.
musta-g kirjoitti:
Ootko hurjaillu rangen ratissa. Varo tuota Rantsilan mutkaa jos lasket kahava eellä pitkin kyliä.
kahva edellä;)
Rantsila... missähän päin mahtaa olla? Voip olla, etten oo sielläpäin hurjaillu koskaan...;)- musta-g
a-v kirjoitti:
kahva edellä;)
Rantsila... missähän päin mahtaa olla? Voip olla, etten oo sielläpäin hurjaillu koskaan...;)Kylläpä pitää linnut mekkalaa, kesääkö iloitsevat vai mitä lienee.
Päättömiä haastelen.
Nukutko?
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.234481Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma993088Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992909Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522542- 791295
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651066Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie25932- 66866
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril112780Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA45780