Hei,
pienet punaiset muurahaiset ovat vallanneet pihani. Pieniä multakekoja noussut pihalle kuin sieniä sateella, kun niitä hiukan hiukan sohaisee, kuhina on valtava. Pieniä punaisia murkkuja alkaa touhuamaan muniensa kanssa. Mietin tässä, että kannattaako minun alkaa niitä tuhoamaan? Pysyykö tämä punainen lajike ulkona vai onko odotettavissa niiden sisälle marssi, jossain vaiheessa?
Muurahaiset valtaavat pihan
Punaiset
2
922
Vastaukset
- Pikku-puutarhuri
Ymmärtääkseni mustat pienet ("sokeri murkut") tulee sisälle. Pienet punaiset ("kusiaiset") ei tule sisälle. Ja ne mustat murkut saa hävitettyä mut niitä punasia ei olla onnistuttu hävittämään millään ainankaan koti konstein. Meilläkin alkaa olla koht liian monta "kusiais" yhdyskuntaa pihalla.
- Muurahaisest kuriin...
Olen käyttänyt suolaa sekä ihan raidia joka on tarkoitettu muurahaisille. Hyvin on tehonnut. Suola kaikista parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921