skorpionimiehille kysymys

inlove...

Olen pari vuotta ollut yhdessä skorpionimiehen kanssa. Meillä on nyt 5kk tyttö joten asiat on edenneet nopeasti mutta siitä olen 100% varma että mies on haltioissaan pienstä prinsessastaan.

Hän on myös lähes täysin jättänyt baareissa juoksemisen ja alkanut tehdä asioita perhe-elämää ajatellen..

Yleensä olen järkevä ja pohtiva tyyppi enkä rakentele pilvilinnoja rakkauden kohdalla vaan olen ensisijaisesti epäilvä vaikka en sitä näytäkään ja vaadin todellista näyttöä rakkaudesta pelkkä sana ei riitä.

Kun tavattiin oltiin kumpikin kevyellä mielellä liikenteessä, hänen aloitteestaan sssuhteesta tuli syvempi muutaman kuukauden kuluttua eli hän halusi seurustelusuhteen, muutettiin pian yhteen ja sattui vahinko eli pieni tyttäremme sai alkunsa ehkäisystä huolimatta. Hän oli kuitenkin hyvin pian onnellinen asian käänteestä.

Horoskooppien mukaan emme sovi toisillemme sillä minä olen leijona. hänen eksänsä oli rapu ja kaikkien horoskooppikirjojen mukaan hänelle täydellinen kumppani ja käsitinkin että jotenkin tämä rapunainen on pettänyt hänen luottamuksensa tai jotain ja heidän suhteensa loppui. tarkkaa syytä en tiedä. Alussa hän kuitenkin puhui paljon eksästään ja minulle jäi kuva että kyseessä oli vähintäänkin täydellinen nainen. Heillä oli yhteinen koira joten yht.ottoa pidettiin puolin ja toisin se loppui kuitenkin siihen kun muutin samaan asuntoon hänen kanssaan ja eksä alkoi kiristämään koiran avulla "jos et tee niin ja näin niin et näe koiraa enää..." Sanoin että mä en kenenkäään eksän pillin mukaan pompi että joku ratkaisu asiaan täytyy olla ja mieheni luopui omalta osaltaan koirasta joten yhteydenottoja ei enää ollut. SAnoin hänelle että nänen itse täytyy ratkaista asia eli en painostanut häntä yhtään.

Voinko ikinä kuitenkaan leijonana paikata ravun jättämää aukkoa?

mieheni ystävät sanoivat minulle kerran että eksän kanssa ollessaan mieheni ei ikinä päässyt mihinkään ja kaverit olivatkin kiitollisia että en sido miestä kotiin, jotenkin miehestä sain sen käsityksen että eksän erinomaisuudesta huolimatta hän oli onneton suhteessaan.

Rehellinen kun olen itselleni myönnän että haluan naimisiin hänen kanssaan, mutta ikinä en tule sellaista edes vihjaamaan, ehkä joudun kosintaa turhaa odottamaan loppuelämäni...

8

2702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inlove...

      eikö mitään kommenttia...

      • Missukka

        Netissä on ilmainen testi, johon laitetaan molempien syntymäajat ja saadaan tähtiä. En muista sivua ulkoa, mutta Googlella löytyy. Oletko tehnyt sen teille kahdelle?

        Itse pidän oikeana 13 merkin (sis.käärmeenkantajan) systeemiä, jossa on eri ajat. Oikea skorpionin aika on jousimiehen ajan sisällä. Neitsyt on 17.9.-30.10. ja vaaka 31.10.-22.11.. Rapu on oikeasti kaksonen, jollei ole syntynyt 21-22.7.. Kuis näillä panee?

        "eksä alkoi kiristämään koiran avulla"

        Voisi spekuloida että jos eksä tekisi asennemuutoksen ja lopettaisi kiristämiset, periaatteessa miehesi voisi palata takaisin.

        "Voinko ikinä kuitenkaan leijonana paikata ravun jättämää aukkoa?"

        Kokonaisuus ratkaisee. Kun molemmilla on hyvä olla, niin toki voit.

        "mieheni ystävät sanoivat minulle kerran että eksän kanssa ollessaan mieheni ei ikinä päässyt mihinkään ja kaverit olivatkin kiitollisia että en sido miestä kotiin, jotenkin miehestä sain sen käsityksen että eksän erinomaisuudesta huolimatta hän oli onneton suhteessaan."

        Kokonaisuus ratkaisee. Toista voi ihailla ja pitää erinomaisena, mutta liika periksiantaminen ei kuulu tasapuoliseen suhteeseen.

        "Rehellinen kun olen itselleni myönnän että haluan naimisiin hänen kanssaan, mutta ikinä en tule sellaista edes vihjaamaan, ehkä joudun kosintaa turhaa odottamaan loppuelämäni..."

        Juu, kannattaa ilmoittaa mitä haluaa. Telepatia on hyvä juttu, mutta näin isoa asiaa ei kannata jättää telepatian varaan.


      • inlove...
        Missukka kirjoitti:

        Netissä on ilmainen testi, johon laitetaan molempien syntymäajat ja saadaan tähtiä. En muista sivua ulkoa, mutta Googlella löytyy. Oletko tehnyt sen teille kahdelle?

        Itse pidän oikeana 13 merkin (sis.käärmeenkantajan) systeemiä, jossa on eri ajat. Oikea skorpionin aika on jousimiehen ajan sisällä. Neitsyt on 17.9.-30.10. ja vaaka 31.10.-22.11.. Rapu on oikeasti kaksonen, jollei ole syntynyt 21-22.7.. Kuis näillä panee?

        "eksä alkoi kiristämään koiran avulla"

        Voisi spekuloida että jos eksä tekisi asennemuutoksen ja lopettaisi kiristämiset, periaatteessa miehesi voisi palata takaisin.

        "Voinko ikinä kuitenkaan leijonana paikata ravun jättämää aukkoa?"

        Kokonaisuus ratkaisee. Kun molemmilla on hyvä olla, niin toki voit.

        "mieheni ystävät sanoivat minulle kerran että eksän kanssa ollessaan mieheni ei ikinä päässyt mihinkään ja kaverit olivatkin kiitollisia että en sido miestä kotiin, jotenkin miehestä sain sen käsityksen että eksän erinomaisuudesta huolimatta hän oli onneton suhteessaan."

        Kokonaisuus ratkaisee. Toista voi ihailla ja pitää erinomaisena, mutta liika periksiantaminen ei kuulu tasapuoliseen suhteeseen.

        "Rehellinen kun olen itselleni myönnän että haluan naimisiin hänen kanssaan, mutta ikinä en tule sellaista edes vihjaamaan, ehkä joudun kosintaa turhaa odottamaan loppuelämäni..."

        Juu, kannattaa ilmoittaa mitä haluaa. Telepatia on hyvä juttu, mutta näin isoa asiaa ei kannata jättää telepatian varaan.

        En usko että mies enää eksänsä luo palaisi, ristiriitoja oli muitakin, tämä koirajuttu oli sitten viimeinen niitti. Eksä yritti kyllä pistää itsensä väliin useaan otteeseen aluksi...mutta mies ei ollut kiinnostunut.

        Mies on useaan otteeseen sanonut että kun tunne kuolee niin hänen puolestaan se on goodbye forever...

        en kuitenkaan halua elää kenenkään varjossa eli minua piinaa ajatus että eksä on mieheni mielestä parhaimmillaanollut paljon parempi kuinminä. tiedän että on tyhmää ajatella näin ja siksi kirjoitan tänne etten kiusaa miestäni näillä olemattomilla jutuilla turhan paljon...

        syy mksi aloin asiaa miettimään on se, että mies livautti jossain vaiheessa kun puhuttiin horoskoopeista ja asiaa tuli ravusta että ex oli rapu ja epärehellinen tunteissaan...


      • Missukka
        inlove... kirjoitti:

        En usko että mies enää eksänsä luo palaisi, ristiriitoja oli muitakin, tämä koirajuttu oli sitten viimeinen niitti. Eksä yritti kyllä pistää itsensä väliin useaan otteeseen aluksi...mutta mies ei ollut kiinnostunut.

        Mies on useaan otteeseen sanonut että kun tunne kuolee niin hänen puolestaan se on goodbye forever...

        en kuitenkaan halua elää kenenkään varjossa eli minua piinaa ajatus että eksä on mieheni mielestä parhaimmillaanollut paljon parempi kuinminä. tiedän että on tyhmää ajatella näin ja siksi kirjoitan tänne etten kiusaa miestäni näillä olemattomilla jutuilla turhan paljon...

        syy mksi aloin asiaa miettimään on se, että mies livautti jossain vaiheessa kun puhuttiin horoskoopeista ja asiaa tuli ravusta että ex oli rapu ja epärehellinen tunteissaan...

        Kaksosissa on kyllä kaksi ja useampikin persoona samassa päässä, eli ovat ihmisinä puoleensavetäviä ja kiinnostavia.

        "eksä on mieheni mielestä parhaimmillaan ollut paljon parempi kuin minä"

        Pakostakin joissain asioissa, sitä vastaan ei kannata tuhlata ruutia. Kokonaisuus ratkaisee.


      • että joku
        inlove... kirjoitti:

        En usko että mies enää eksänsä luo palaisi, ristiriitoja oli muitakin, tämä koirajuttu oli sitten viimeinen niitti. Eksä yritti kyllä pistää itsensä väliin useaan otteeseen aluksi...mutta mies ei ollut kiinnostunut.

        Mies on useaan otteeseen sanonut että kun tunne kuolee niin hänen puolestaan se on goodbye forever...

        en kuitenkaan halua elää kenenkään varjossa eli minua piinaa ajatus että eksä on mieheni mielestä parhaimmillaanollut paljon parempi kuinminä. tiedän että on tyhmää ajatella näin ja siksi kirjoitan tänne etten kiusaa miestäni näillä olemattomilla jutuilla turhan paljon...

        syy mksi aloin asiaa miettimään on se, että mies livautti jossain vaiheessa kun puhuttiin horoskoopeista ja asiaa tuli ravusta että ex oli rapu ja epärehellinen tunteissaan...

        suhde on loppu niin se on todella loppu, siinä suhteessa ehdotonta väkeä olemma

        Minä sanon että game over and out, ja paluuta ei ole


      • Missukka
        että joku kirjoitti:

        suhde on loppu niin se on todella loppu, siinä suhteessa ehdotonta väkeä olemma

        Minä sanon että game over and out, ja paluuta ei ole

        Kuten ehkä huomasit, minulle hän ei ole skopu.


    • zugu

      niin! horoskoopiin tosiaan uskon ja se kertoo paljon luonteesta...! mut jokainen on erillainen tapaus? ja itseni tuntien minä ainakin olen pistävä MUTTA RAKASTAVA!lapsia mulla ei ole.. mutta en oikeeestaan enää tiedä haluankaanko niitä?koira ihmisiä olen!! jaan niiltä saan ehotonta rakkautta...!!mut niin se on et jos lapsia tulee? niin se panee mietti asiota toisella tavalla!! on se joka tätä yhteiskuntaa pyörittää... :)

    • Sarah74

      Heipä hei! Minäkin olen yli puoli vuotta seurustellut skorpparini kanssa ja koskaan en ole kokenut onnellisempaa aikaa! Aina vain on toisiamme ikävä ja kun ollaan yhdessä niin elämä on niin täydellistä. Eli tässä toinen leijona, jolla menee skorppioonimiehen kanssa hyvin asiat. Ihana lukea teidän jutusta!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe