Mikä on paras vauvalehti?

Venx

Vauva-aiheisen lehden tilaaminen olisi ajankohtaista. Kumpaa suosittelette Vauva-lehteä vai Kaksplussaa?

12

2525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariiinar

ite oon tilannu vauva lehtee ja kirjastos ja neuvolas sit lukenu kaksplussan:)

• kesämamma87

vauva lehti on mielestäni paljon parempi lehti kun kaks plus toki kaks plus kin on hyvä mutta niistä parempi on vauva=)

• sitruuna_70

Kaksplus monipuolisempi ja luotettavampi kuin vauva. Minulle tuli molemmat, mut lopetin vauvan kun tuntui että samat jutut ilmestyivät aina vauvassa lyhyemmin ja huonommin kirjoitettua kun kaksplus oli jo niistä kertonut. Kaksplussaaa viitsii tilata sitä paitsi vähän kauemmin, koska siinä ei käsitellä ainoastaan vauva-aiheita.

Suosittelen siis kaksplussaa.

-2 poitsun mamma-

• lehdet ja tilaus
        sitruuna_70 kirjoitti:

Kaksplus monipuolisempi ja luotettavampi kuin vauva. Minulle tuli molemmat, mut lopetin vauvan kun tuntui että samat jutut ilmestyivät aina vauvassa lyhyemmin ja huonommin kirjoitettua kun kaksplus oli jo niistä kertonut. Kaksplussaaa viitsii tilata sitä paitsi vähän kauemmin, koska siinä ei käsitellä ainoastaan vauva-aiheita.

Suosittelen siis kaksplussaa.

-2 poitsun mamma-

Ehkä tilaisin kaksplussan koska siihen saa aina jonkun lahjan kaupanpäälle: http://www.peemies.net/tilaajalahjat/index.html

Tuolta voi tsekata mitä mihinkin lehteen saa kylkiäisenä tilauksen ohessa

• jflskdjlfjf

luin ensin kirjastossa vauvaa, kaksplussaa ja perhettä, jonka jälkeen totesin, että vauva on ehdottomasti paras. tilasin sen itsellekin. joka kerta siinä on niin osuvia juttuja että oikein ihmettelen, että miten osaavatkin juuri minulle niitä kirjoittaa=).

• adjhfajm

Itse tilasin tuon vauvan nyt alkuajalle. Kaksplussassa oli enemmän asiaa isommista lapsista ja ne ei minua vielä pahemmin kiinnosta. Vaihtaa sitten myöhemmin, kun alkavat olla ajankohtaisia.

• persuteella

itsekin tilasin vauva-lehden, koin että kaks plussa onenempi sitten isommista lapsista. Nyt saa sitäpaitsi hoitolaukunkin kun tilaa vauvan. Onko se ihan käytettävä? Mun oma ei ole vielä tullut.

• on...

Molemmat hyviä ja aina jotain lahjoja saa, silloin kannattaa tilata tai puoleen hintaan. Nyt tulossa kolmas vauva, tilasin vauva-lehden, kun on taas ajankohtaista. Saan puoleen hintaan ja parit lahjat.

• hrahuu

Pohdin itse samaa, että mitä eroja noissa lehdissä oikeastaan onkaan. Molemmissa käsitellään hieman samoja asioita.

Jos valinnan tekeminen on hankalaa ja lehtien erot tarkemmin kiinnostavat - niin lukaiskaa Vauvalehti vs. Kaksplus-vertailu:

http://reppuli.com/paras-vauvalehti-vanhemmuuteen-kaksplus-ja-vauvalehti-vertailussa/

Uusin vertailu on nyt lokakuulta, mutta kertoo se varmasti eroista yleispiirteittäin jatkossakin näiden lehtien eroista. Ehkä tuosta olisi apua vauvalehden valintaan - ja löytäisi helpommin itselleen sopivamman!

• Vitutus

ÄLÄ OSTA KAKSPLUSSAA, KUN KEHTAAVAT HAASTATELLA LAPSET2VUOTIAANAPÄIVÄHOITOONKATAISTA... varmaan juttupalkkionkin maksaneet, kun herra tarttee rahaa...

• löokjihugyfds

Mulle mun mummuni tilasi vauva-lehden ja se tuli pari vuotta. huomasin että kun vuoden lehdet oli tulleet, niin aiheet alko tavallaan alusta, eli siis toistui samat aiheet uudessa muodossa vain (eri äiti/vauva/jne), vaihdoin meidänperhe lehteen ja tämänkin lehden kohdalla kohtasin saman ilmiön. en siis itse voi suositella kumpaakaan, kuin korkeintaan vuodeksi, jos ei viitsi samoja juttuja lukea. Toki lukijakunta vaihtuukin välillä, ja on lukijoita joille asiat on uusia, mutta itse en tykännyt, kun tuli tunne, että oon jo niin lukenut tämän ja tuon asian.
      Kaksplussan luin aina neuvolassa, ens kerralla tilaan varmaan sen.

• tyfffddd

Minä tykkäsin vauva-lehdestä silloin, kun ensimmäisen lapsen sain. Tosin vuoden tilauksen jälkeen sen lopetin, kun alkoi toistaa itseään ne jutut. Kaksplus on mielestäni parempi esim. silloin, jos on jo isompikin lapsi ja kiinnostaa muukin kuin raskaus ja ihan vauvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe