Vauva-aiheisen lehden tilaaminen olisi ajankohtaista. Kumpaa suosittelette Vauva-lehteä vai Kaksplussaa?
Mikä on paras vauvalehti?
12
2525
Vastaukset
- mariiinar
ite oon tilannu vauva lehtee ja kirjastos ja neuvolas sit lukenu kaksplussan:)
- kesämamma87
vauva lehti on mielestäni paljon parempi lehti kun kaks plus toki kaks plus kin on hyvä mutta niistä parempi on vauva=)
- sitruuna_70
Kaksplus monipuolisempi ja luotettavampi kuin vauva. Minulle tuli molemmat, mut lopetin vauvan kun tuntui että samat jutut ilmestyivät aina vauvassa lyhyemmin ja huonommin kirjoitettua kun kaksplus oli jo niistä kertonut. Kaksplussaaa viitsii tilata sitä paitsi vähän kauemmin, koska siinä ei käsitellä ainoastaan vauva-aiheita.
Suosittelen siis kaksplussaa.
-2 poitsun mamma- - lehdet ja tilaus
sitruuna_70 kirjoitti:
Kaksplus monipuolisempi ja luotettavampi kuin vauva. Minulle tuli molemmat, mut lopetin vauvan kun tuntui että samat jutut ilmestyivät aina vauvassa lyhyemmin ja huonommin kirjoitettua kun kaksplus oli jo niistä kertonut. Kaksplussaaa viitsii tilata sitä paitsi vähän kauemmin, koska siinä ei käsitellä ainoastaan vauva-aiheita.
Suosittelen siis kaksplussaa.
-2 poitsun mamma-Ehkä tilaisin kaksplussan koska siihen saa aina jonkun lahjan kaupanpäälle: http://www.peemies.net/tilaajalahjat/index.html
Tuolta voi tsekata mitä mihinkin lehteen saa kylkiäisenä tilauksen ohessa
- jflskdjlfjf
luin ensin kirjastossa vauvaa, kaksplussaa ja perhettä, jonka jälkeen totesin, että vauva on ehdottomasti paras. tilasin sen itsellekin. joka kerta siinä on niin osuvia juttuja että oikein ihmettelen, että miten osaavatkin juuri minulle niitä kirjoittaa=).
- adjhfajm
Itse tilasin tuon vauvan nyt alkuajalle. Kaksplussassa oli enemmän asiaa isommista lapsista ja ne ei minua vielä pahemmin kiinnosta. Vaihtaa sitten myöhemmin, kun alkavat olla ajankohtaisia.
- persuteella
itsekin tilasin vauva-lehden, koin että kaks plussa onenempi sitten isommista lapsista. Nyt saa sitäpaitsi hoitolaukunkin kun tilaa vauvan. Onko se ihan käytettävä? Mun oma ei ole vielä tullut.
- on...
Molemmat hyviä ja aina jotain lahjoja saa, silloin kannattaa tilata tai puoleen hintaan. Nyt tulossa kolmas vauva, tilasin vauva-lehden, kun on taas ajankohtaista. Saan puoleen hintaan ja parit lahjat.
- hrahuu
Pohdin itse samaa, että mitä eroja noissa lehdissä oikeastaan onkaan. Molemmissa käsitellään hieman samoja asioita.
Jos valinnan tekeminen on hankalaa ja lehtien erot tarkemmin kiinnostavat - niin lukaiskaa Vauvalehti vs. Kaksplus-vertailu:
http://reppuli.com/paras-vauvalehti-vanhemmuuteen-kaksplus-ja-vauvalehti-vertailussa/
Uusin vertailu on nyt lokakuulta, mutta kertoo se varmasti eroista yleispiirteittäin jatkossakin näiden lehtien eroista. Ehkä tuosta olisi apua vauvalehden valintaan - ja löytäisi helpommin itselleen sopivamman! - Vitutus
ÄLÄ OSTA KAKSPLUSSAA, KUN KEHTAAVAT HAASTATELLA LAPSET2VUOTIAANAPÄIVÄHOITOONKATAISTA... varmaan juttupalkkionkin maksaneet, kun herra tarttee rahaa...
- löokjihugyfds
Mulle mun mummuni tilasi vauva-lehden ja se tuli pari vuotta. huomasin että kun vuoden lehdet oli tulleet, niin aiheet alko tavallaan alusta, eli siis toistui samat aiheet uudessa muodossa vain (eri äiti/vauva/jne), vaihdoin meidänperhe lehteen ja tämänkin lehden kohdalla kohtasin saman ilmiön. en siis itse voi suositella kumpaakaan, kuin korkeintaan vuodeksi, jos ei viitsi samoja juttuja lukea. Toki lukijakunta vaihtuukin välillä, ja on lukijoita joille asiat on uusia, mutta itse en tykännyt, kun tuli tunne, että oon jo niin lukenut tämän ja tuon asian.
Kaksplussan luin aina neuvolassa, ens kerralla tilaan varmaan sen. - tyfffddd
Minä tykkäsin vauva-lehdestä silloin, kun ensimmäisen lapsen sain. Tosin vuoden tilauksen jälkeen sen lopetin, kun alkoi toistaa itseään ne jutut. Kaksplus on mielestäni parempi esim. silloin, jos on jo isompikin lapsi ja kiinnostaa muukin kuin raskaus ja ihan vauvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676