Sovinko vaakanaisena oinasmiehen kanssa yhteen? Kertokaa!
Vaaka N ja Oinas M?
11
2683
Vastaukset
- että olis
täydellinen pari.
- vaakatyttönen
Itse en pysty edes kaveeraamaan erään Oinaan kanssa, on se vaan niin ärsyttävä!
- eräs vaaka
Omat kokemukseni 8 kk:n jälkeen. Aivan hukassa. Pidän tyypistä tosi paljon, mutta en tiedä ollenkaan missä mennään. Tapamme ilmaista tunteitamme on tosi eri planeetoilta. Minä näytän kaiken, hän elää vain omaa elämäänsä. Sinä olet ehkä huomattavasti nuorempi kuin me, joten tilanne saattaa olla toinen. Kuitenkin... jos jo nyt epäilet, ei jatkolle juurikaan ole mahdollisuutta. Harmittaa itseänikin, kun taas tuli upotettua kädet syvälle. Miehille tuntuu olevan aivan mahdotonta hyväksyä älykäs nainen.
Mutta jos kuitenkin jatkat kaverisi kanssa, toivotan onnea ja paaaaaaaaaaljon kärsivällisyyttä.- Oinaasta härkään
Joo olin naimisissa ja liki kymmenenvuotta yhdessä oinaan kanssa. Meillä oli hyviä hetkiä enkä kadu aikaani hänen kanssa, mutta olen silti onnellinen siitä, että uskalsin tehdä päätöksen eli "parempi vaikka yksin, kuin vajavaisessa suhteessa". Oinas exäni halusi elää täysin omaa itsenäistä elämää ja harrastukset oli ehdottomasti hänelle kaikki kaikessa.... minun tuli vain hiljaa myötäillä hänen elämää. Hän oli todella mustasukkainen ja vielä pitkään eromme jälkeenkin... Lisäksi oinasmiehissä yleistä on muiden ihmisten viihdyttäminen ja naurattaminen, mutta se oma kulta jää siinä yleensä täysin huomiotta. Mutta tämä on vain minun kokemukseni =) tsemppiä.
- Nimetön
itelläni(vaakaN) oinas miehestä kokemuksia sen verran et veli on oinas ja ihan hyvin on tultu toimeen. mitä nyt välillä joutuu riitelemään, mut eiköhän niitä riitoja aina ole. ja sitten omistan yhden kaverin miehen oinaan jonka kanssa tullaa hyvin juttuun.. että eihän se suhde välttämättä mikään mahdoton ole?!
- Kokemusta on
Olen itse vaakanainen ja kokemusta on kahdesta vanhemmasta oinasmiehestä ja jälkeenpäin voin sanoa, että olivat elämäni suurimmat virheet. oinaat ovat pitkävihaisia ja kostonhaluisia. he kyllä pettävät ja jos vaakadaami edes katsoo muualle täysi sota on valmis. Oinasmiehet ovat ahdistavan mustasukkaisia, kostonhaluisia (vielä vuosia suhteen loppumisesta) ja jopa käyvät käsiksi.
Suosittelen turvallista rapua... - Ulvoja
Oinaan sanotaan sopivan täydellisesti vaa´alle (itsekin olen vaaka). Oinas tarjoaa vaa´alle jännitystä, mutta suhteessa täytyy olla hyvinkin kärsivällinen, jotta molemmat olisivat onnellisia.
Itselläni on oinas-ystävä, jonka kanssa tulen erittäin hyin toimeen ja nautin hänen seurastaan :) Toivotan kaikkea hyvää yrityksellesi, ja toivon ettet jätä tilausuutta käyttämättä sen vuoksi, että kaikilla ei ole onnistanut :)- Vaaka:)
Kannattaa tarttua tilaisuuteen :)
- vaakanainen
Vaaka:) kirjoitti:
Kannattaa tarttua tilaisuuteen :)
Olen asunut nyt 6 v oinas miehen kanssa ja voin sanoa että tempperamenttiä löytyy molemmilta (taitaa minussa löytyä hieman skorpioniakin)
Molemmat meillä ainakin aika itsepäisiä.
En tiedä olisiko jossain parempi mutta hyvä näin.
Meillä mies on sosiaalinen, ei pettävää tyyppiä, hellyyden kipeä, seksuaalinen, voimakastahtoinen, mieleipiteensä esiin tuova jopa julkisesti.
- pikku myy
itse olen seurustellut noin puoli vuotta oinas miehen kanssa.emme ole kertaakaan edes kinastelleet.nautin suunnattomasti hänen seurastaan mutta ainakin tämän miehen on vaikea näyttää tunteitaan.mutta en hätiköi, hyvää kannattaa odottaa.en voisi kuvitella siitä huolimatta elämää ilman häntä.
- missän nimessä
Vaakanainen ja Oinasmieshän pitäisi olla täydellinen pari mutta,
10 vuoden kokemuksella en voi suositella missään nimessä. Tietenkin on poikkeuksia, mutta yleensä vaaka jää jossain vaiheessa vain jalkoihin kun oinas on herkkä elämään juuri "omaa" elämäänsä.
Meillä meni monta vuotta ennen kuin ensimmäistä kertaa riideltiin. Vuosien varrella nekin meni jo ihan käsirysyyn asti.
Paljon oli hyviäkin hetkiä, enkä varmasti kadu yhteiseloamme, mutta sen sanon että pidä oma tahto niin voi toimiakkin suhteenne...
Siskolla on myös oinas mies (hän on vaaka) eikä sen paremmalta ole näyttänyt.
Ystävänä Oinas on sitte eriasia. Tällä hetkellä ex kansa ollaan hyviä ystäviä ja varmaan pysytäänkin. Kumppanina ei, ystävänä varmasti mitä parhaimpia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982