Vaaka N ja Oinas M?

PiM

Sovinko vaakanaisena oinasmiehen kanssa yhteen? Kertokaa!

11

2662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että olis

      täydellinen pari.

      • vaakatyttönen

        Itse en pysty edes kaveeraamaan erään Oinaan kanssa, on se vaan niin ärsyttävä!


    • eräs vaaka

      Omat kokemukseni 8 kk:n jälkeen. Aivan hukassa. Pidän tyypistä tosi paljon, mutta en tiedä ollenkaan missä mennään. Tapamme ilmaista tunteitamme on tosi eri planeetoilta. Minä näytän kaiken, hän elää vain omaa elämäänsä. Sinä olet ehkä huomattavasti nuorempi kuin me, joten tilanne saattaa olla toinen. Kuitenkin... jos jo nyt epäilet, ei jatkolle juurikaan ole mahdollisuutta. Harmittaa itseänikin, kun taas tuli upotettua kädet syvälle. Miehille tuntuu olevan aivan mahdotonta hyväksyä älykäs nainen.
      Mutta jos kuitenkin jatkat kaverisi kanssa, toivotan onnea ja paaaaaaaaaaljon kärsivällisyyttä.

      • Oinaasta härkään

        Joo olin naimisissa ja liki kymmenenvuotta yhdessä oinaan kanssa. Meillä oli hyviä hetkiä enkä kadu aikaani hänen kanssa, mutta olen silti onnellinen siitä, että uskalsin tehdä päätöksen eli "parempi vaikka yksin, kuin vajavaisessa suhteessa". Oinas exäni halusi elää täysin omaa itsenäistä elämää ja harrastukset oli ehdottomasti hänelle kaikki kaikessa.... minun tuli vain hiljaa myötäillä hänen elämää. Hän oli todella mustasukkainen ja vielä pitkään eromme jälkeenkin... Lisäksi oinasmiehissä yleistä on muiden ihmisten viihdyttäminen ja naurattaminen, mutta se oma kulta jää siinä yleensä täysin huomiotta. Mutta tämä on vain minun kokemukseni =) tsemppiä.


    • Nimetön

      itelläni(vaakaN) oinas miehestä kokemuksia sen verran et veli on oinas ja ihan hyvin on tultu toimeen. mitä nyt välillä joutuu riitelemään, mut eiköhän niitä riitoja aina ole. ja sitten omistan yhden kaverin miehen oinaan jonka kanssa tullaa hyvin juttuun.. että eihän se suhde välttämättä mikään mahdoton ole?!

    • Kokemusta on

      Olen itse vaakanainen ja kokemusta on kahdesta vanhemmasta oinasmiehestä ja jälkeenpäin voin sanoa, että olivat elämäni suurimmat virheet. oinaat ovat pitkävihaisia ja kostonhaluisia. he kyllä pettävät ja jos vaakadaami edes katsoo muualle täysi sota on valmis. Oinasmiehet ovat ahdistavan mustasukkaisia, kostonhaluisia (vielä vuosia suhteen loppumisesta) ja jopa käyvät käsiksi.

      Suosittelen turvallista rapua...

    • Ulvoja

      Oinaan sanotaan sopivan täydellisesti vaa´alle (itsekin olen vaaka). Oinas tarjoaa vaa´alle jännitystä, mutta suhteessa täytyy olla hyvinkin kärsivällinen, jotta molemmat olisivat onnellisia.

      Itselläni on oinas-ystävä, jonka kanssa tulen erittäin hyin toimeen ja nautin hänen seurastaan :) Toivotan kaikkea hyvää yrityksellesi, ja toivon ettet jätä tilausuutta käyttämättä sen vuoksi, että kaikilla ei ole onnistanut :)

      • Vaaka:)

        Kannattaa tarttua tilaisuuteen :)


      • vaakanainen
        Vaaka:) kirjoitti:

        Kannattaa tarttua tilaisuuteen :)

        Olen asunut nyt 6 v oinas miehen kanssa ja voin sanoa että tempperamenttiä löytyy molemmilta (taitaa minussa löytyä hieman skorpioniakin)
        Molemmat meillä ainakin aika itsepäisiä.

        En tiedä olisiko jossain parempi mutta hyvä näin.

        Meillä mies on sosiaalinen, ei pettävää tyyppiä, hellyyden kipeä, seksuaalinen, voimakastahtoinen, mieleipiteensä esiin tuova jopa julkisesti.


    • pikku myy

      itse olen seurustellut noin puoli vuotta oinas miehen kanssa.emme ole kertaakaan edes kinastelleet.nautin suunnattomasti hänen seurastaan mutta ainakin tämän miehen on vaikea näyttää tunteitaan.mutta en hätiköi, hyvää kannattaa odottaa.en voisi kuvitella siitä huolimatta elämää ilman häntä.

      • missän nimessä

        Vaakanainen ja Oinasmieshän pitäisi olla täydellinen pari mutta,
        10 vuoden kokemuksella en voi suositella missään nimessä. Tietenkin on poikkeuksia, mutta yleensä vaaka jää jossain vaiheessa vain jalkoihin kun oinas on herkkä elämään juuri "omaa" elämäänsä.
        Meillä meni monta vuotta ennen kuin ensimmäistä kertaa riideltiin. Vuosien varrella nekin meni jo ihan käsirysyyn asti.

        Paljon oli hyviäkin hetkiä, enkä varmasti kadu yhteiseloamme, mutta sen sanon että pidä oma tahto niin voi toimiakkin suhteenne...

        Siskolla on myös oinas mies (hän on vaaka) eikä sen paremmalta ole näyttänyt.

        Ystävänä Oinas on sitte eriasia. Tällä hetkellä ex kansa ollaan hyviä ystäviä ja varmaan pysytäänkin. Kumppanina ei, ystävänä varmasti mitä parhaimpia:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe