Loma-asunto

Villaa vai ei

Tervehdys,

Olisi tarkoitus lähteä Kapkaupunkiin lomamatkalle. Onko suositella jotain villaa tai vuokrahuoneistoa? Reissu kestäisi ehkä pari viikkoa. Netissä näyttää olevan vaikka mitä, mutta onko jollain kokemuksia? Ei tarvitse olla ihan luksusta, mutta vähintään keskitasoa.

Kiitos!

0

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
        Ikävä
        35
        1038
      2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        71
        838
      3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
        Ikävä
        40
        690
      4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
        Ikävä
        40
        666
      5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
        Maailman menoa
        181
        527
      6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
        Ikävä
        43
        489
      7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
        Sinkut
        204
        463
      8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
        Ikävä
        45
        460
      9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
        Pyhäjärvi
        56
        429
      10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
        Kuhmo
        6
        427
      Aihe