Hei vain kohtalotoverit ! :)
Vähän erilaista kysymystä kehiin..
Elikkäs minkälainen vartalotyyppi teillä muilla anoreksiaa sairastavilla on? eli luut.
Minulla on urheilija -vartalotyyppi, eli ylösalaisin käännetty kolmio = leveät hartiat ( vihaan näitä, mutta ei niitä saa laihdutettua :(( ) ja kapea lantio. Onko muilla??
VARTALOTYYPPINNE???
12
1171
Vastaukset
- _Tiimalasi_
Minäpä taidan olla tiimalasi itse. Iso ylähäältä, levee alhaalta ja välistä solakka. :'D
- juibaa
ehdoton päärynä =/ eikä edes johdu pelkistä läskeistä kun luut ovat selvästi esillä pepunkin paikkeilla =(
- .....
juibaa kirjoitti:
ehdoton päärynä =/ eikä edes johdu pelkistä läskeistä kun luut ovat selvästi esillä pepunkin paikkeilla =(
Leveät isot luut ja hartiat, kapea miehekäs vartalo lantiosta.
- eikä tiimalasi
..... kirjoitti:
Leveät isot luut ja hartiat, kapea miehekäs vartalo lantiosta.
olen kapea ylhäältä ja leveä alhaalta, eli päärynä.
- jglsbvsnsfd
eikä tiimalasi kirjoitti:
olen kapea ylhäältä ja leveä alhaalta, eli päärynä.
Mulla on tälläinen päärynä/tiimalasi. Kapea vyötärö, leveä lantio ja sopusuhtaset olkapäät. Nyt oon todella normaalipainoinen mutta näytän silti paljon lihavammalta, kun on vielä noita tissejäkin reilusti >:/
- ............
jglsbvsnsfd kirjoitti:
Mulla on tälläinen päärynä/tiimalasi. Kapea vyötärö, leveä lantio ja sopusuhtaset olkapäät. Nyt oon todella normaalipainoinen mutta näytän silti paljon lihavammalta, kun on vielä noita tissejäkin reilusti >:/
kyllä se tiimalasia versio on 8)
leveet hartiat ja levee lantio.
tahtosin nii kapeemman lantion,ei paljoa mutta vähän ni ois tosi hyvä!se ei vaan onnistu ku lantio luut näkyy jo :(
jos sahais vähän pois.. ;) ei nyt sentää! - tyttö17v
............ kirjoitti:
kyllä se tiimalasia versio on 8)
leveet hartiat ja levee lantio.
tahtosin nii kapeemman lantion,ei paljoa mutta vähän ni ois tosi hyvä!se ei vaan onnistu ku lantio luut näkyy jo :(
jos sahais vähän pois.. ;) ei nyt sentää!Olen onneksi aika sopusuhtainen,kapea lantio ja muutenki aika hento olen. Jos vielä laihtuisi niin olisin omasta mielestäni täydellinen.
- almost....
olen sopusuhtanen jos saisin lantion ympärilta jenkka kahvat wex!
sitte ei mtn hätää... ja ai nii.. läskit kädet, jalat ja maha ja...... - mitat
mun hartiat ovat 94cm ja lantio 93cm, vyötärö taas 65cm. en osaa sanoa kumpaa olen, päärynä vai tasapaksu.. peili sanoo tasapaksu.. tää on masentavaa, en ole piiiitkään aikaan syönyt kunnon ateriaa, kun peili sanoo päärynävartalo hyi kamalaa!
- kirjoittaja
tuossa kirjoitin ensin että peili sanoo tasapaksu, näen itseni kamalana päärynänä vaikka luulen että noilla mitoilla olen tasapaksu. sori sekava viesti, mutta olen minä itsekin jo sekava......
- tiimalasi?
kirjoittaja kirjoitti:
tuossa kirjoitin ensin että peili sanoo tasapaksu, näen itseni kamalana päärynänä vaikka luulen että noilla mitoilla olen tasapaksu. sori sekava viesti, mutta olen minä itsekin jo sekava......
Mun hartiat on 94 ja lantio 92. Vyötärö on kapea.
- si tu sait ...
tiimalasi? kirjoitti:
Mun hartiat on 94 ja lantio 92. Vyötärö on kapea.
oui, tu es!
(sinä olla tasapaksu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274