Opamox 30mg

Jännittäjä

Sain lääkäriltä Opamoxia jännitykseen. Millaisia kokemuksia ko. lääkkeestä?

10

11732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

tuota jännitystä, mutta sitten siihen voi jäädä riippuvaiseksi.

• ap.

Kun hain lääkkeen että on kolmiollinen tuote. Lääkäri sanoi että ei muka vaikuttaisi ajokykyyn eikä muuta. Mukava yllätys näin autoilevalle...

• Makrilli

Itse sain samaa lääkettä 15 mg:n tabletteina. Jo puolikkaan otettuani olo oli täysin muuttunut. Pystyin ajattelemaan täysin selkeästi, mutta kaikki kehollinen jännitys ja murehtiminenkin oli tiessään. Vaikutus kesti pitkään. Huomasin lisäksi muuttuneeni leppeäksi, siis en oikein osannut vihastua mistään. Viimeksi mainittu vaikutus ei ole kulunut vieläkään pois, vaikka lääkkeen otosta on jo päivä (?!).

• vio54letti

Olen käyttänyt samaa lääkettä 15 mg vahvuisena jo 7 vuotta, päivällä riittää 1/2 tablettia ja tunnin päästä olo paranee, jännitys ruumiista poistuu, olo normalisoituu. Kehää kiertävät ajatukset pysähtyy ja poistuu takavasemmalle.
      Joskus kärsin turhaan pahaa oloa, kun en muista, että onhan mulla tähän lääkärin määräämä lääkitys. Joka päiväistä käyttö ei ole, vain tarvittaessa, Sepramin rinnalla.

• ap.

Itselläni on myös Sepramia ja tuo yhteensopivuus asia oli myös yksi asia joka mietitytti kun en lääkäriltä sitä muistanut kysyä. Annokseni suuruus tosin ihmetyttää, jos muut selviävät 15mg:llä.

• Mies OLEN

Ei samaa lääkettä Joka päiväistä käyttö ei ole, vain tarvittaessa olo normalisoituu. tuo sopii minullemin

• psychosis NAS

15mg menee, vuoden jo syönyt. Poistaa jännityksen, vihan ja stressin hyvin. Välillä tulee syötyä 2 tabuu eli toi 30mg pahimpaan. Tulee vähän sellanen väsyny ja huimaavakin olo, mut ennenkaikkea rento.

• jdjahsnf

Itse syönyt 9 vuotta paniikki häiriön vuoksi 15mg ja kyllä kokonaisest tulee jo rento humalamainen olo. Jos ottaisin 2 tablettia eli 30mg konttaisin varmaan lattialla ( sain lääkkeet 9 vuotiaana ) toimii hyvin varsinkin uni/ paniikki kohtauksiin. En todellakaan syö aina ja joskus olen pitänyt vuodenkin väliä syömättä ollenkaan mutta paniikkikohtausten tullessa ja siis pahojen sellaisten on pakko ottaa tabletti niin olo rauhoittuu.

• 5674

Kyllä se rauhoittaa. Minulla ikävänä sivuvaikutuksena, että järki ei oikein pelaa, kun töitäkin pitäisi tehdä. Toisaalta jännitys lamauttaa kaikki älylliset toiminnot vieläkin tehokkaammin, joten suosittelen kokeilemaan lääkityksiä. Foobikon elämä vaan on tällaista.

• Anonyymi

Oparit vähentää vitutusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe