Opamox 30mg

Jännittäjä

Sain lääkäriltä Opamoxia jännitykseen. Millaisia kokemuksia ko. lääkkeestä?

10

12607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

tuota jännitystä, mutta sitten siihen voi jäädä riippuvaiseksi.

• ap.

Kun hain lääkkeen että on kolmiollinen tuote. Lääkäri sanoi että ei muka vaikuttaisi ajokykyyn eikä muuta. Mukava yllätys näin autoilevalle...

• Makrilli

Itse sain samaa lääkettä 15 mg:n tabletteina. Jo puolikkaan otettuani olo oli täysin muuttunut. Pystyin ajattelemaan täysin selkeästi, mutta kaikki kehollinen jännitys ja murehtiminenkin oli tiessään. Vaikutus kesti pitkään. Huomasin lisäksi muuttuneeni leppeäksi, siis en oikein osannut vihastua mistään. Viimeksi mainittu vaikutus ei ole kulunut vieläkään pois, vaikka lääkkeen otosta on jo päivä (?!).

• vio54letti

Olen käyttänyt samaa lääkettä 15 mg vahvuisena jo 7 vuotta, päivällä riittää 1/2 tablettia ja tunnin päästä olo paranee, jännitys ruumiista poistuu, olo normalisoituu. Kehää kiertävät ajatukset pysähtyy ja poistuu takavasemmalle.
      Joskus kärsin turhaan pahaa oloa, kun en muista, että onhan mulla tähän lääkärin määräämä lääkitys. Joka päiväistä käyttö ei ole, vain tarvittaessa, Sepramin rinnalla.

• ap.

Itselläni on myös Sepramia ja tuo yhteensopivuus asia oli myös yksi asia joka mietitytti kun en lääkäriltä sitä muistanut kysyä. Annokseni suuruus tosin ihmetyttää, jos muut selviävät 15mg:llä.

• Mies OLEN

Ei samaa lääkettä Joka päiväistä käyttö ei ole, vain tarvittaessa olo normalisoituu. tuo sopii minullemin

• psychosis NAS

15mg menee, vuoden jo syönyt. Poistaa jännityksen, vihan ja stressin hyvin. Välillä tulee syötyä 2 tabuu eli toi 30mg pahimpaan. Tulee vähän sellanen väsyny ja huimaavakin olo, mut ennenkaikkea rento.

• jdjahsnf

Itse syönyt 9 vuotta paniikki häiriön vuoksi 15mg ja kyllä kokonaisest tulee jo rento humalamainen olo. Jos ottaisin 2 tablettia eli 30mg konttaisin varmaan lattialla ( sain lääkkeet 9 vuotiaana ) toimii hyvin varsinkin uni/ paniikki kohtauksiin. En todellakaan syö aina ja joskus olen pitänyt vuodenkin väliä syömättä ollenkaan mutta paniikkikohtausten tullessa ja siis pahojen sellaisten on pakko ottaa tabletti niin olo rauhoittuu.

• 5674

Kyllä se rauhoittaa. Minulla ikävänä sivuvaikutuksena, että järki ei oikein pelaa, kun töitäkin pitäisi tehdä. Toisaalta jännitys lamauttaa kaikki älylliset toiminnot vieläkin tehokkaammin, joten suosittelen kokeilemaan lääkityksiä. Foobikon elämä vaan on tällaista.

• Anonyymi

Oparit vähentää vitutusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe