Hei,
Olemme harkinneet asunnon ostoa Liedosta.
Millainen kunta Lieto on?
Hyvät/huonot alueet?
Muutto Lietoon
14
3289
Vastaukset
- entinen turkulainen
Onneksi olkoon hienosta päätöksestä! Lieto on ihanan rauhallinen paikka ja täydellinen mm. lapsiperheille! Kaikki kuitenkin niin lähellä, joten et tule kaipaamaan turkua ja turun ongelmia (niin, tiedätte kyllä mitä tarkoitan) kun sieltä pois pääset.
- jeps...
Lieto on kiva ja rauhallinen paikka. Turkuun ajaa n. 30min eli siis ei ole todellakaan pitkä matka. Liedon keskustassa on (jos oikein muistan) ainakin 4 päivittäistavarakauppaa pari leipomoa, alko, kebab-paikka ja hesburger. Pikku paikka siis, mutta kaikki suuremmat ostokset voi sitten tosiaan suorittaa turussa. Ihana "maalaiskunta":) suosittelen lämpimästi minäkin.
Edelliseltä kirjoittajalta haluaisin kysyä, että mistä ihmeen "turun ongelmista", mahdat puhua? Olen kokoikäni asunut turussa, ja itse rakastan tätä kaupunkia. Mitn ongelmia en ainakaan itse ole huomannut. Jos asuinpaikasta on kyse, niin senkin voi valita sen mukaan mistä itse pitää, eikä jäädä huonoon paikkaan ruikuttamaan. - Lundo
jeps... kirjoitti:
Lieto on kiva ja rauhallinen paikka. Turkuun ajaa n. 30min eli siis ei ole todellakaan pitkä matka. Liedon keskustassa on (jos oikein muistan) ainakin 4 päivittäistavarakauppaa pari leipomoa, alko, kebab-paikka ja hesburger. Pikku paikka siis, mutta kaikki suuremmat ostokset voi sitten tosiaan suorittaa turussa. Ihana "maalaiskunta":) suosittelen lämpimästi minäkin.
Edelliseltä kirjoittajalta haluaisin kysyä, että mistä ihmeen "turun ongelmista", mahdat puhua? Olen kokoikäni asunut turussa, ja itse rakastan tätä kaupunkia. Mitn ongelmia en ainakaan itse ole huomannut. Jos asuinpaikasta on kyse, niin senkin voi valita sen mukaan mistä itse pitää, eikä jäädä huonoon paikkaan ruikuttamaan.tarkennuksena, että Liedosta Turkuun ajaa runsaat 30 min POLKUPYÖRÄLLÄ. Autolla ehtii vartissa.
Liedon keskustassahan on myös urheiluliike, kirjakauppa, hautaustoimisto, pari kukkakauppaa, pari vaateliikettä, kultasepänliike, optikko-valokuvaamoliike jne. - jeps....
Lundo kirjoitti:
tarkennuksena, että Liedosta Turkuun ajaa runsaat 30 min POLKUPYÖRÄLLÄ. Autolla ehtii vartissa.
Liedon keskustassahan on myös urheiluliike, kirjakauppa, hautaustoimisto, pari kukkakauppaa, pari vaateliikettä, kultasepänliike, optikko-valokuvaamoliike jne.Vaateliikkeitä? Missä? :DD (ja jos nyt puhutaan sellaisista vaateliikkeistä, joista joku todella OSTAA jtn)
- yks vaan *
Ei kannata missään tapauksessa muuttaa Lietoon jos omistaa kissan sillä Lietoon on tullut uusi ihmisryhmä ; koiranomistajat/kissanvihaajat jotka valloittavat koko Liedon ja häätävät (= lue tappavat !) kaikki kissat !!!!
nim.merkki *kokemusta on*- Tiedottaa kuule sulle.
Asian ytimeen päästään pian.
Antaa kissojen nauttia elämästä.niin kauan kun tulee elonpäivät täyteen.harmittavasti nekin täyttyy joskus ennenaikaisesti ku kuleksii väärissä paikoissa, kuten ihmisten pihoilla tekemässä pahojaan. - kansliarost
semmonen juttu, että ihmisten koirat harvemmin luhnaa kenenkän nurkissa yksinään ilman omistajaa. Meillä patiolla kangastuoli on kivan näköinen jonkun kusipään kissan jäljiltä. Korostan, että se kissa ei ole se kusipää vaan se omistaja joka antaa sen kuleksia ihmisten nurkissa. Tuoli on aivan revelty ja harmaa kissa siinä aina välillä istuskelee. Mitenkähän sitä alkaa inhoamaan kissoja? Onko sulla selitystä?
- ettei se harmaa kisuli
kansliarost kirjoitti:
semmonen juttu, että ihmisten koirat harvemmin luhnaa kenenkän nurkissa yksinään ilman omistajaa. Meillä patiolla kangastuoli on kivan näköinen jonkun kusipään kissan jäljiltä. Korostan, että se kissa ei ole se kusipää vaan se omistaja joka antaa sen kuleksia ihmisten nurkissa. Tuoli on aivan revelty ja harmaa kissa siinä aina välillä istuskelee. Mitenkähän sitä alkaa inhoamaan kissoja? Onko sulla selitystä?
enää repele tiemmä yhtikäs mitään.
Olisi omistaja huolehtinut lemmikistään jos siitä piti. - mnj
ettei se harmaa kisuli kirjoitti:
enää repele tiemmä yhtikäs mitään.
Olisi omistaja huolehtinut lemmikistään jos siitä piti.Vai, että ihan rikoksia täällä tunnustetaan. Kissakin nauttii nykyään lain suojaa ja sen vahingoittaminen on rikos. Omistajaan on syytä ottaa yhteyttä, jos kissa vahinkoa tuottaa ja jos ei omistajaa löydy, soitto eläinsuojeluyhdistykselle auttaa. BTW, nykyinen järjestyslaki ei kiellä kissojen pitämistä vapaana, toki vastuunsa tunteva omistaja pitää huolen, ettei kissa vahinkoa aiheuta.
Terv. eräs lietolainen, jonka (karkumatkalle päässeen) kissan joku omatunnoton lienee nitistänyt? - joku;)
älä välitä tosta, toi ei pidä paikkaansa, yrittää vaa estää muuttoos, mutta minäpä kerron, asun ite liedossa, on hyvä paikka;))
leipomoo löytyy, urheilukauppaa, siwa,s-market, kkk supermarket, pizzapaikkoja, posti, kirjakauppa, kirjasto, kultasepän liike, shel, lidl, alko ja tulossa VAPAA VALINTA! Rauhallinen paikka tosiaan! ;) tervetuloa vain!:) - joku;)
joku;) kirjoitti:
älä välitä tosta, toi ei pidä paikkaansa, yrittää vaa estää muuttoos, mutta minäpä kerron, asun ite liedossa, on hyvä paikka;))
leipomoo löytyy, urheilukauppaa, siwa,s-market, kkk supermarket, pizzapaikkoja, posti, kirjakauppa, kirjasto, kultasepän liike, shel, lidl, alko ja tulossa VAPAA VALINTA! Rauhallinen paikka tosiaan! ;) tervetuloa vain!:)niin ja nuo sinun mainitsemasi kaupat myöskin;)) unohdin sanoa ne, puistoja paljon kanssa;)
- mummu3
joku;) kirjoitti:
leipomoo löytyy, urheilukauppaa, siwa,s-market, kkk supermarket, pizzapaikkoja, posti, kirjakauppa, kirjasto, kultasepän liike, shel, lidl, alko ja tulossa VAPAA VALINTA! Rauhallinen paikka tosiaan! ;) tervetuloa vain!:)Niin, ja hyvä terveyskeskus ! Hoidon saa hyvän, joskaan ei aina nopeasti. Lieto on mukava paikka asua, 20v takana.
- ollut hyvä se
onko yhä vain
- onko hän nyt
niin tämä sitten täällä yhä edes ollenkaan koskaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627