Loukattuko Leijona???

Oinas/rapu

olipa pariskunta leijona ja leijona.....sitten tämä leijona uros iski silmänsä vaaleaan Oinas naiseen. Ja oinas nainen ihastui Leijonaansa.

Leijona uros meni ja jätti Leijona vaimonsa ja rupesi perustamaan uutta perhettä Oinas naisensa kanssa....

Tämä oinas nainen haluaisi oikeasti tietää mitähän mahtaa loukatun leijona naisen päässä liikkua?? huomannut olen kaikista textareista jne huoraksi haukkumisesta että katkeruutta on ja paljon.

Olen huomannut että tämä leijona nainen koittaa tehdä mitä vaan että meillä menisi poikki???

Millaista vihaa ja katkeruutta ja mitä leijona nainen voisi ajatella päässään kun hänet on lempattu ja ihastunut leijonansa mennyt muihin??

Nuoleeko leijona nainen haavansa ja jatkaa eteenpäin katsomatta taakseen vai riippuuko kynsin ja hampain leijona miehessään...

miestä hän ei kyllä onnistu saamaan takaisin silloin on vastassa Tulinen taistelu ja siinä sanon että leijona häviää, koska vihani on kamalaa. Nyttenkin rupeaa tuli pursuamaan korvista ulos kun ajattelen asiaa.

Mutta mitä mahtaa että leijona uros valitsi päkä pässin itselleen....kiitos kommenteista :)

14

2773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venerana

      jaa minut jos joku jättää niin enpä paljon taakse vilkuile, on niitä miehiä maailma pullollaan ja vaihtelu virkistää:)

      toivotaan että leijonauros ei tee samaa temppua sinulle kyllästyttyään:)

      • oinas...

        niin no eihän sitä koskaan tiedä, toivon että ei mutta ihmiset on ihmisiä....sitten eikun uutta kiikariin....mutta nyt olen onnellinen ja toivon että saan olla pitkään...on niin ihgu mies...nam


    • voi olla yhtä tuskaa

      ken sen on kokenut, voi jotenkin ymmärtää tätä jätettyä.

      Tulisella leijonalla saattavat tunteet mennä järjen edelle. Mutta jossain vaiheessa se helpottaa.

      • leoness

        Leijona nainen ei osaa suhtautua jätetyn osaan, laantuu ainakaan ja tuskin leijona enää epäluotettavaa miestä takaisin enää haluaa. Mutta sotaan ei kannata ryhtyä, koska siinä muut naaraat häviävät leijonalle. Eli turha on oinas nausen uhota.


      • liian suuri ego....
        leoness kirjoitti:

        Leijona nainen ei osaa suhtautua jätetyn osaan, laantuu ainakaan ja tuskin leijona enää epäluotettavaa miestä takaisin enää haluaa. Mutta sotaan ei kannata ryhtyä, koska siinä muut naaraat häviävät leijonalle. Eli turha on oinas nausen uhota.

        se narttu on jo hävinny. Vai mun kuoleen ruumiin yli se sitä ukkoa itelleen sais.

        Sen vannon. Vihani on sitä naista kohtaan vittumainen.

        Ja hävishän hän jo eka erän menetti ukkonsa mulle...joten hävii se toistamiseen koska eilen tämä mies pyysi minua kihloihin kanssaan ja saamma yhteisen lapsen lokakuussa. Siitähän leijona yrittää.

        Nauran päälle.


      • Miks viha
        liian suuri ego.... kirjoitti:

        se narttu on jo hävinny. Vai mun kuoleen ruumiin yli se sitä ukkoa itelleen sais.

        Sen vannon. Vihani on sitä naista kohtaan vittumainen.

        Ja hävishän hän jo eka erän menetti ukkonsa mulle...joten hävii se toistamiseen koska eilen tämä mies pyysi minua kihloihin kanssaan ja saamma yhteisen lapsen lokakuussa. Siitähän leijona yrittää.

        Nauran päälle.

        Et kai ole jotenkin mustasukkainen nykyisesi exälle?? Toi viha kyl viittaa siihen. Jos leijonanainen on hävinnyt kaiken lisäksi, nauti elämästä ja relaa! :)


      • Rapu sivusta
        liian suuri ego.... kirjoitti:

        se narttu on jo hävinny. Vai mun kuoleen ruumiin yli se sitä ukkoa itelleen sais.

        Sen vannon. Vihani on sitä naista kohtaan vittumainen.

        Ja hävishän hän jo eka erän menetti ukkonsa mulle...joten hävii se toistamiseen koska eilen tämä mies pyysi minua kihloihin kanssaan ja saamma yhteisen lapsen lokakuussa. Siitähän leijona yrittää.

        Nauran päälle.

        Tyhmin mahdollinen ajattelutapa, tehdä lapsi heti kun kuvittelee saaneensa saaliin..Olisit varmistanut Leijonasi todellisen sitoutumis ja perheenperustamis halun..vuoden..parin seurustelulla..No onnea yritykselle..kuitenkin..


      • vastaus!.
        Rapu sivusta kirjoitti:

        Tyhmin mahdollinen ajattelutapa, tehdä lapsi heti kun kuvittelee saaneensa saaliin..Olisit varmistanut Leijonasi todellisen sitoutumis ja perheenperustamis halun..vuoden..parin seurustelulla..No onnea yritykselle..kuitenkin..

        arvaappa olinko itse järkyttynyt tästä lapsesta joka mullistaa mun omankin elämän. Vauva on niin sanottu vahinko...mutta enää en halua sillä nimellä pientä kutsua, hän on tervetullut meidän elämään.

        Menkat tuli normaalisti joten luulin että en ole. Ajattelin ottaa pillerit mitkä mulla jo oli, kun tuli 1 kk tauko, sekoilustani johtuen.

        Enpä sitten aloittanutkaan kun satuin kuulemaan että olen jo 3 kk raskaana. en ole lihava, mutta ei vain näy vatsaa vieläkään.

        Onhan tämä leijona urostani myös kolauttanut. Sanoin hänelle että olen valmis aborttiin jos hän ei halua lasta. Koska mun mielestä kun lapsi tehdään pitää kummankin se haluta ja hyväksyä elämään.

        Leijona mieheni on aivan haltioissaan tästä vauvasta. Olen itse onnellinen vauvan puolesta.

        Kiitos kuitenkin kommentista :)


      • joku vain
        liian suuri ego.... kirjoitti:

        se narttu on jo hävinny. Vai mun kuoleen ruumiin yli se sitä ukkoa itelleen sais.

        Sen vannon. Vihani on sitä naista kohtaan vittumainen.

        Ja hävishän hän jo eka erän menetti ukkonsa mulle...joten hävii se toistamiseen koska eilen tämä mies pyysi minua kihloihin kanssaan ja saamma yhteisen lapsen lokakuussa. Siitähän leijona yrittää.

        Nauran päälle.

        Oletpa epävarma itsestäsi kuitenkin. Mitä sinä voitat sillä, että uhoat pitäväsi tästä miehestä kiinni? Ja miksi exää on vihattava, onko asia niin että olet miehesi menneisyydestä mustasukkainen, että hänellä on ollut muita ennen sinua.
        Toista ihmistä et voi omistaa, vaikka luulet taistelun voittaneesi. Lapsellista käytöstä, kasva aikuiseksi.
        Saatpa nähdä että tuollaisen taistelun häviät kun leijonamies silmänsä saa avattua. Ehkä nyt kaikki on ihanaa, lapsi ja kaikki, mutta kun arki koittaa, ja hänen silmänsä avautuvat, voikin olla toinen ääni kellossa. Jos hänellä ei ole ollut aikaa toipua erosta exään, hän ei sitoudu niin kuin sinä haluaisit.


    • *sinuhe*

      Leo ei koskaan ota ensimmäisen vaimoksi eron jälken.
      Mielestäni olet vain välipala,hän pääse eron yli sinun avullasi ja jätä sinut,kun on eheytynt.(ei ole hyvä rikkoa perhettä)

      • jellonassa myös naisessa

        on oinaaseen verrattuna. Oinas ei osaa pitää kuria yllä itselleen, ei muille. Pinna palaa. Ei hallitse TULTAAN - toisin kuin leijona! Kysymys on siis taidoista. Kynttilät palaa molemmista päistä, tuli tuhoaa ja kärventää, viha leiskuu - just niinkuin itsekin totesit...


      • totta ja nähty

        , ja loppupelissä on käynyt jopa niin että leijonamies on palnnut leijonattaren luo takas.


    • Leijonatar

      Leijonattaren ylpeyttä siinä on vain todella loukattu. Se on koston uhka, epäilisin. Tosin ei olla roikkujatyyppejä, ettei se kauan kestä. Äkkiä pitäisi kääntää nenänsä toiseen suuntaan ja unohtaa nöyryytyksensä. Niin minä uskon.

    • -:minna:-

      Eli kun leijonan suututat, se ei ole kellekään epäselvää onko leijona vihainen vai ei. Se karjuu ja käy päälle. Skorpioni taas keksii pirullisimmat juonet ja saattaa vaania vuosia ennen kuin iskee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe