Katsastuksessa todettua

Anna autoilija

"vasemman etupyörän laakerointi välyksellinen"

Ja sama suomeksi..?

6

4590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomeksi

vasen etupyörän laakeri pitää vaihtaa/kiristää

• Mulkku mies

Ei sitten voinut katsastusapina asiaa epäselvemmin muka-suomeksi ilmaista?

Onkohan kysymys varsinaisesta pyöränlaakerista vai tukivarsien vastaavista? Joka tapauksessa luulen että pyöränlaakerista on kysymys mutta sekin on sikäli mielenkiintoista ettei välyksetöntä laakeria olekaan, siinä tapauksessa pyörä ei pyörisi lainkaan! Olisi selvyyden vuoksi voinut kirjoittaa selvän korjausohjeen, yleensä jos on ollut pidempään LIIAN löysällä niin vaihto lienee ainoa oikea vaihtoehto...

• omitsa

Jos puhutaan pyörän laakeroinnista niin eihän ole muuta vaihtoehtoa kuin pyöränlaakeri. Tuskin on sinunkaan autossa tukivarressa laakeria. Kyllä katsastushenkilöt tietää mistä puhuvat.

• ymmärrettävästi
        omitsa kirjoitti:

Jos puhutaan pyörän laakeroinnista niin eihän ole muuta vaihtoehtoa kuin pyöränlaakeri. Tuskin on sinunkaan autossa tukivarressa laakeria. Kyllä katsastushenkilöt tietää mistä puhuvat.

Tietää on eri asia, kuin kertoa kuulijalle ymmärrettävästi asiansa.

Siis: pyöränlaakerissa välystä, korjattava.

Kapulakieli ei tee kenestäkään sivistyneen oloista. Pari tuntia kielioppia, varmaan antaa hintakin myöden...

• on ero
        ymmärrettävästi kirjoitti:

Tietää on eri asia, kuin kertoa kuulijalle ymmärrettävästi asiansa.

Siis: pyöränlaakerissa välystä, korjattava.

Kapulakieli ei tee kenestäkään sivistyneen oloista. Pari tuntia kielioppia, varmaan antaa hintakin myöden...

näissä ilmaisuissa:

"vasemman etupyörän laakerointi välyksellinen"

"pyöränlaakerissa välystä, korjattava."

Ensimmäinen toki kertoo edes, minkä pyörän laakerissa välystä on. Jälkimmäinen ei edes sitä ja "korjattava" on itsestäänselvyys jos kerran hylsy on tullut.
        Itse ymmärtäisin tuon ensimmäisen paremmin.

Onko sitten sivistystä se, että osaa käyttää d-kirjainta väärissäkin paikoissa.

...että sitä myöten selvä homma?

• se on,

että vasemman etupyörän laakerointi on välyksellinen!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe