Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 3 ja 1/2 vuotta. Viimeiset kaksi vuotta ongelmana on ollut se, että mieheltä ei tule. Seisoo komeasti ja koska vain, mutta ulosanti on huono. Alkuun syytimme mieheni aloittamaa lääkitystä, mutta nyt en enää tiedä. Olen huomannut, että en edes halua seksiä, hoidan homman mieluiten yksin. Viimeksi kun yritimme, oli se sellaista kaaosta että viimeisetkin halut menivät, todennäköisesti lopullisesti. Kaiholla muistelen ensimmäistä seurustelu vuottamme ja seksielämäämme. Haluaisin seksin olevan muutakin kuin pelkkää suorittamista ja väkisin yrittämistä, kaipaisin hellyyttä ja hyvänä pitämistä. Taitaa suhde kuivua kokoon. Pitäisi lähteä ja antaa miehelle mahdollisuus uuteen onneen, on hyvä mies. Ajattelin nyt kuitenkin vielä katsoa kesän yli ja tehdä päätökseni sitten. Mies kun ei saa sanottua mitä perkules haluaa, keskusteltu on.
T:haluton ja onneton
meillä
ei äksönia ole
2
1035
Vastaukset
- eräs nainen
miesesi masentunut tai stressaantunut? Se voisi selittää tuon...vai tarkoititko lääkityksellä juuri jotain mielialalääkkeitä?
No, parasta olisi kuitenkin kun keskittyisitte muunlaiseen hyväilyyn ja toistenne hellimiseen ja unohtaisitte toistaiseksi sen itse yhdynnän! Suorituspaineneet miehellä vain kasvavat, jos pitää yrittämällä yrittää sitä "loppuhuipentumaa"..
Tuleeko miehesi edes suuseksillä? - miessssssss
Itse en koskaan laukea yhdynnässä enkä myöskään suuseksissä.Omin käsin kyllä!Ihan normaalia se on miehilläkin vaikkakin ei läheskään yhtä yleistä kuin naisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185