Entisenä Canal Digital tilaajaana langesimme Viasatiin halvempien hintojen takia. Kun yrität saada asioihin jotain tolkkua, vastaa virolainen, joka ei loppujen lopuksi ymmmärrä tai halua ymmärtää mitään. "mahtava" kanava tarjonta, joka tarkoittaa, että useita kanavia päälleikkäin, alkamisajankohta vain määrää mikä kanava tulee!
Muuttavat myös laskutusta kuten haluavat eli yhden kuukauden laskun sijasta saattaa tulla kerralla kahden kuukauden lasku ilman mitään aikaisempaa ilmoitusta.
Suosittelen lämpimästi, että harkitsette Canal Digitalia, vaikka ehkä kalliimpi, mutta komemustemme perusteella luotettavampi ja laskutukselle löytyy kuitenkin jotain perustaa.
Älkää langetko
3
1579
Vastaukset
- kruti
Ei ollut kovin myönteinen kokemus. Kun asiakaspalvelussa saada tolkkua joistakin jutuista,ei siitä tullut mitään. Lopuksi asiakasneuvoja sanoi, että "näin meidän on käsketty sanoa". Kun lopetin sopimuksen, asiakaspalvelussa jankattiin, että kuka muuttaa asuntoon minun jälkeeni ja enkö siirtää sopimustani uudelle asukkaalle. Suosittelen canal digitalia, jossa palvelu pelaa ja ohjelma on ihan yhtä monipuolista ellei monipuolisempaakin.
- myös täällä
Olin vuosikausia Canal Digitalin asiakas, vaihdoin tammikuussa Viasatiin ja nyt olen taas tilannut Canal Digitalin. Viasatin sopimuksen päätyttyä, en sitä enää uusi. Samoja kokemuksia, kuin edellä mainitut. Asiakaspalvelu ei pelaa...tekstityksessä jatkuvia ongelmia, laskutukset tulee miten sattuu. Todellakin, lausahdus asiakaspalvelijoiden suusta: "näin meidän on käsketty sanoa", on minullekin enemmän, kuin tuttu. Ts. todella huonosti Viasatin porukka hoitavat asiansa. Canal Digitalin kanssa ei ole ollut ongelmia.
- ainakin
myös täällä kirjoitti:
Olin vuosikausia Canal Digitalin asiakas, vaihdoin tammikuussa Viasatiin ja nyt olen taas tilannut Canal Digitalin. Viasatin sopimuksen päätyttyä, en sitä enää uusi. Samoja kokemuksia, kuin edellä mainitut. Asiakaspalvelu ei pelaa...tekstityksessä jatkuvia ongelmia, laskutukset tulee miten sattuu. Todellakin, lausahdus asiakaspalvelijoiden suusta: "näin meidän on käsketty sanoa", on minullekin enemmän, kuin tuttu. Ts. todella huonosti Viasatin porukka hoitavat asiansa. Canal Digitalin kanssa ei ole ollut ongelmia.
hyvin toimiva viasat,ei mitään ongelmia laskutuksesta kun maksaa kerralla vuoden niin ei pääse laskut muuttumaan...tekstitysongelmat oli ainoastaan boksista johtuvaa,hiukan laadukkaampi toiminut moitteetta.Taitaa olla canaalin miehet asialla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042