Olen korviani myöten ihastunut kaksos-mieheen..ah!
Kuinka nämä merkit sopivat yhteen?
Oinas (N) ja Kaksonen (M)
6
1635
Vastaukset
- Nimetön
Näin kaksosmiehenä voin sanoa, että mukavastihan nuo sopivat yhteen, pisimmät suhteeni ovat olleen juuri oinaiden kanssa! Lykkyä tykö!)
-M-- takkutukka
Vallan loistavasti sopivat yhteen!
Tällähetkellä kihloissa ja korviani myöten rakastunut kaksosmieheen.(jo 1,5v!).
Eikä kyllästymisen merkkejä ilmassa!
Sosiaalisuus, iloisuus, loistava huumorintaju, leikkisyys jne... luonteenpiirteitä riittää mitkä tekevät arjesta ja juhlista toimivaa.
On kyllä kokemusta toisenlaisistakin kaksosista....
Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa. - kaksos-oinas sopivuudesta
takkutukka kirjoitti:
Sosiaalisuus, iloisuus, loistava huumorintaju, leikkisyys jne... luonteenpiirteitä riittää mitkä tekevät arjesta ja juhlista toimivaa.
Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.Mulla on nyt ekaa kertaa kaksosmies kiikarissa enkä tiedä merkistä mitään. Oon oinasN ja allekirjoitan tuon ed. minkälainen mies tulee oinaan kanssa toimeen; tervepäinen ja itsetuntoinen. Se on juuri niin. Itse olen ollut neitsyt-magneetti ja nyt olen ajatellut karttaa loppuelämäni sitä p'laatua. Mulla hämää ulkonäkö, joka on kiltin oloinen, mutta miehet ei tajua eikä usko, että kuoren sisällä asuu ihan muunlainen nainen.
- kaksosmies
takkutukka kirjoitti:
Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.todella hankalia tapauksia.
- oot varmaan
kaksosmies kirjoitti:
todella hankalia tapauksia.
kohdannut "vääriä" oinaita.
- yhteen.
takkutukka kirjoitti:
Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.hyvin Kaksosmies ja Oinas nainen sopivat yhteen. Olen ns. seurustellut yli 4 vuotta mihen kanssa, eikä kertaakaan ole riitaa mistään tullu ja aina on ihanaa keskenämme. MUTTA kaksosmiehellä on usein kaksi eri persoonaa, kuin myös ystävälläni, voue elää ainakin kahta eri elämää (suhdetta), ei se minua sinkkuna haitta, vaan nautin siitä ajasta ja hetkistä kun olemme kahdestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172373Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671569Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061499Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801260Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.411246Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056