Oinas (N) ja Kaksonen (M)

*Tallulah*

Olen korviani myöten ihastunut kaksos-mieheen..ah!
Kuinka nämä merkit sopivat yhteen?

6

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Näin kaksosmiehenä voin sanoa, että mukavastihan nuo sopivat yhteen, pisimmät suhteeni ovat olleen juuri oinaiden kanssa! Lykkyä tykö!)

      -M-

      • takkutukka

        Vallan loistavasti sopivat yhteen!
        Tällähetkellä kihloissa ja korviani myöten rakastunut kaksosmieheen.(jo 1,5v!).
        Eikä kyllästymisen merkkejä ilmassa!
        Sosiaalisuus, iloisuus, loistava huumorintaju, leikkisyys jne... luonteenpiirteitä riittää mitkä tekevät arjesta ja juhlista toimivaa.
        On kyllä kokemusta toisenlaisistakin kaksosista....
        Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.


      • kaksos-oinas sopivuudesta
        takkutukka kirjoitti:

        Vallan loistavasti sopivat yhteen!
        Tällähetkellä kihloissa ja korviani myöten rakastunut kaksosmieheen.(jo 1,5v!).
        Eikä kyllästymisen merkkejä ilmassa!
        Sosiaalisuus, iloisuus, loistava huumorintaju, leikkisyys jne... luonteenpiirteitä riittää mitkä tekevät arjesta ja juhlista toimivaa.
        On kyllä kokemusta toisenlaisistakin kaksosista....
        Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.

        Mulla on nyt ekaa kertaa kaksosmies kiikarissa enkä tiedä merkistä mitään. Oon oinasN ja allekirjoitan tuon ed. minkälainen mies tulee oinaan kanssa toimeen; tervepäinen ja itsetuntoinen. Se on juuri niin. Itse olen ollut neitsyt-magneetti ja nyt olen ajatellut karttaa loppuelämäni sitä p'laatua. Mulla hämää ulkonäkö, joka on kiltin oloinen, mutta miehet ei tajua eikä usko, että kuoren sisällä asuu ihan muunlainen nainen.


      • kaksosmies
        takkutukka kirjoitti:

        Vallan loistavasti sopivat yhteen!
        Tällähetkellä kihloissa ja korviani myöten rakastunut kaksosmieheen.(jo 1,5v!).
        Eikä kyllästymisen merkkejä ilmassa!
        Sosiaalisuus, iloisuus, loistava huumorintaju, leikkisyys jne... luonteenpiirteitä riittää mitkä tekevät arjesta ja juhlista toimivaa.
        On kyllä kokemusta toisenlaisistakin kaksosista....
        Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.

        todella hankalia tapauksia.


      • oot varmaan
        kaksosmies kirjoitti:

        todella hankalia tapauksia.

        kohdannut "vääriä" oinaita.


      • yhteen.
        takkutukka kirjoitti:

        Vallan loistavasti sopivat yhteen!
        Tällähetkellä kihloissa ja korviani myöten rakastunut kaksosmieheen.(jo 1,5v!).
        Eikä kyllästymisen merkkejä ilmassa!
        Sosiaalisuus, iloisuus, loistava huumorintaju, leikkisyys jne... luonteenpiirteitä riittää mitkä tekevät arjesta ja juhlista toimivaa.
        On kyllä kokemusta toisenlaisistakin kaksosista....
        Merkistä riippumatta tervepäinen TODELLA hyvän itsetunnon omaava mies tulee ainoastaan toimeen oinaiden kanssa.

        hyvin Kaksosmies ja Oinas nainen sopivat yhteen. Olen ns. seurustellut yli 4 vuotta mihen kanssa, eikä kertaakaan ole riitaa mistään tullu ja aina on ihanaa keskenämme. MUTTA kaksosmiehellä on usein kaksi eri persoonaa, kuin myös ystävälläni, voue elää ainakin kahta eri elämää (suhdetta), ei se minua sinkkuna haitta, vaan nautin siitä ajasta ja hetkistä kun olemme kahdestaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe