Metallican tuotanto hyvää (osittain)

pc-vihaaja

Ennen en pitänyt metallicasta yhtään. Ei ihme sillä. Aina mitä jotkut kuunteli niin ,jotain unforgiveniä ja nottin else mattersiä ja puppetsia.

Nuo on ihan ok biisejä, mutta ei todellakaan hyviä!

Oikea metallica on raskasta Trash-metallia, eikä nyyhky-biisejä, pojat olleet varmaan ihan kamoissa kun ovat tehneet jonkun unforgivenin :-). En halua olla liian provosoiva, mutta Metallica jos joku bändi on sellainen minkä tuotannosta löytyy oikeasti 'ääripäät'

Eli siis tiivistettynä: Kaikki muu metallica on hirveätä kuraa, paitsi Genren mukaisesti puhtaat/raskaat Trah-metal kappaleet (en nyt jaksa alkaa luettelemaan). Tai jaksan

Esimerkkejä Master of puppets albumilta:
Battery, Things that should not be (aivan mahtava), Orion, Damage Inc

Ehkä siksi Megadethin tuotanto iskee enempi, kun metallicalla enempi (mielenhäiriössä), tehtyjä biisejä. Noh kai jotkut niistäkin tykkää :-)

5

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pc-vihaaja

Tekevälle sattuu!

• hahahahhaahhahahahahahahahah

olla kamoissas :D

• Unforgiven..

En oo kyl kuullu tota Unforgiveniä mistään. Näin kyllä on että One, Master Of Puppets ja Nothing Else Matters(!!!!) soitetaan liikaa joka paikassa. Varsinkin NEM, se jopa soitettiin Tanssii Tähtien kanssa. -_-

Metallicalla on kyl kovia biisejä. Battery, Blackened, Eye of the Beholder, Harvester of Sorrow, Creeping Death, Leper Messiah jne jne jne.

• Amadee

Jokaisella mielipiteensä. En kuuntele Metallicaa musiikkityylin vaan musiikin takia. Master of Puppets kuuluu mielestäni yhtyeen ehdottomasti parhaisiin kappaleisiin. Nothing Else Matters on myös hyvä biisi; mitä sitten, että sitä on soitettu Tanssii tähtien kanssa -showssa tai radiossa? Biisi on melodisesti niin helvetin komea, että vertaista on vaikea löytää.

Mainitsemasi "oikea Metallica" on sinun määrittelemäsi termi. Määrittelet "oikean Metallican" niiksi raskaimmiksi kappaleiksi. Toiset määrittelevät "oikean Metallican" kappaleiksi tyyliin Sanitarium ja MoP.

Trash-metal? Metallica soittaa roskametallia? Metallican musiikkia ei enää voi sanoa thrash metaliksi, ennemminkin hard rockiksi.

Kaikesta huolimatta Metallica on bändien parhaimmistoa.

• Topicin aloittaja

Metallican uusi tuotanto on lähinnä purkkapoppia. And justice for all...Onkin sitten viimeinen hyvä meta-levy mielestäni. Black jakaa mielipiteet, itse en pidä (paitsi sad but true!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe