Asia on näin.. testissä selvisi tänään että olen saanut klamydia tartunnan. Vuosi sitten kävin neuvolan yhteydessä samoissa testeissä ja testi oli puhdas. Mieheni on ainoa seksikumppanini elmämäni aikana. Ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Miehellä on ollut pari kumppania ennen minua eli 10 vuotta sitten. Voiko tauti olla näin kauan oireeton ja nyt sitten olisin vasta saanut häneltä tartunnan viimeisen vuoden aikana? Koska hän ainakin väittää kiven kovasti olleen uskollinen kaikki vuodet. En pysty ymmärtämään mistä se olisi muka sitten voinut tulla.
Oireeton klamydia
10
1977
Vastaukset
- mies sinulla...
Voihan klamydia olla kauan oireeton, mutta jos olette 10 vuotta harrastaneet seksiä, niin kuulostaa aika uskomattomalta, että vasta 9 vuoden jälkeen olisi tartuttanut klamydian sinuun. Sitäpaitsi miehesi olisi kyllä jo oireillut 10 vuoden aikana TODELLA MONESTI, ei kuulosta uskottavalta, että miehelläsi on ollut yli 10 vuotta klamydia, ja hän ei muka itse tiedä siitä mitään...
On tainnut käydä hoitamassa omansa oireiluvaiheessa pois, mutta ei ole viitsinyt sinulle mainita asiasta.
Usko tai älä, hän käy pian testeissä, ja hoitaa äkkiä omansa pois, tuo sinulle puhtaat paperit, ja väittää että SINÄ olet ollut uskoton.
Miehet- Aah, niin ihania ja uskollisia, juupa juu. - laboraattori
Klamydia voi kyllä olla 10 vuotta oireeton, mutta on tooooodella häviävän pieni mahdollisuus, etteikö se 10 vuodessa olisi sinulle tarttunut. Huomattavasti suurempi todennäköisyys sen sijaan on se, että se on mieheesi jostain tullut viimeisen vuoden aikana...
- hyväuskoinenko
Keskustelua on käyty miehen kanssa aiheesta koko päivä. Selvisi että ne kaksi seksi kumppania jotka hänellä on ollut ennen minua niin niiden kanssa ei ole kondoomin käytöstä ollut tietoakaan. Eli on ollut silloin 10 vuotta sitten suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä. Itse vaadin kyllä kondoomin käytön meidän suhteesssa pitkään ennen pillereiden aloitusta. vannoo kyllä edelleenkin että ketään muuta ei ole ollut, eikä pettämiseen ole ollut edes tarvetta. On tämä erikoista... Onko jotain tartunta tapaa yksi miljoonaan mahdollista saada tauti jotenkin muuten? Tai olisiko se 10 vuotta oireettomana sitten yksi mahdollisuus kuitenkin?
- mitenköhän
hyväuskoinenko kirjoitti:
Keskustelua on käyty miehen kanssa aiheesta koko päivä. Selvisi että ne kaksi seksi kumppania jotka hänellä on ollut ennen minua niin niiden kanssa ei ole kondoomin käytöstä ollut tietoakaan. Eli on ollut silloin 10 vuotta sitten suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä. Itse vaadin kyllä kondoomin käytön meidän suhteesssa pitkään ennen pillereiden aloitusta. vannoo kyllä edelleenkin että ketään muuta ei ole ollut, eikä pettämiseen ole ollut edes tarvetta. On tämä erikoista... Onko jotain tartunta tapaa yksi miljoonaan mahdollista saada tauti jotenkin muuten? Tai olisiko se 10 vuotta oireettomana sitten yksi mahdollisuus kuitenkin?
että kondylooman voi saada jopa vaikka uimahallin saunanlauteilta, jos ei ole omaa alustaa, eikä peseydy kunnolla.. mutta tiedä sitten, onko tämää vaan jotain pelottelua. todennäköisintähän on, että mieheltäsi olet sen saanut..
- piia79
hyväuskoinenko kirjoitti:
Ikävä tilanne ja epäilys jää varmasti häilymään takaraivoon loppuelämäksi. Ellei toisin todisteta.
Tämä on vähän niinkuin siinä vitsissä, jossa mies jää rysän päältä kiinni. Mies karjuu naiselle: uskotko mieluummin omia silmiäsi kuin minua!! Sori asiatonta ehkä tässä yhteydessä, mutta minun mielestäni olet hyväuskoinen jos se oli alkuperäinen kysymys. :(
- hyväuskoinenko
Mies on kanssa menossa testeihin pikimiten. Ja hyvin todennäköistä minusta myös on että häneltä olisin tartunnan saanut. Mutta hän ei ole oireillut mitenkään näiden vuosien aikana...sekin on kovin erikoista. Ja itse sain nyt raskausaikana tehdyn testin perusteella tietää että tauti on minulla. Oireita oli vain alavatsa kivut ja ennenaikaiset supistukset.
- osaa..
Miehes yrittää nyt kusettaa sua kuus-nolla.. Eihän nyt kukaan oikeasti usko tollasia selityksiä. Vieraissa se on käyny, vaikka kuinka haluaisit muuta uskoa. Ja jos pettää kerran, pettää toisenkin kerran. Muista se. Raakaa mut elämä on..
- katinka
Klamydia voi olla oireeton. Miehellä se yleensä onkin sitä.
Ja naisella myös. Itseltäni löytyi oireeton klamydia. Ja oli ollut vuosia, ilman minkäänlaisia oireita, löytyi sattumalta muussa yhteydessä.
Joten mikäli sinulla ei ole syytä epäillä miestäsi, niin usko häntä, tämän kerran.- laboraattori
Toki klamydia voi olla oireeton. Sekä miehellä että naisella. Mutta on toooodella epätodennäköistä, että toinen ei saisi sitä 9 vuoteen ja sitten olisi saanut sen viimeisen vuoden sisälle yhtä äkkiä.
- tajuaa
Klamydia voi olla oireeton ja naisilla varsinkin oireet ovat vähäisemmät kuin miehillä.Jos kerran olit vuosi sitten puhdas eikä klamydiaa ollut silloin,niin on vain 2 vaihtoehtoa tälle tartunnallesi..1.Miehesi on käynyt vieraissa tai 2.sinä olet käynyt vieraissa!!Ja jos puhtaalla omalla tunnolla voit vannoa ettet ole pettänyt miestäsi,niin se klamydia on tarttunut sinuun mieheltäsi viimeisen kuluneen vuoden aikana!Olen pahoillani,mutta miehesi ei ole puhdas pulmunen:(!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693