Oisko kellään kokemuksia tai saati jopa "vinkkejä"
fallopia aubertii-köynnöskasvista?
Fallopia aubertii
7
7892
Vastaukset
- ellit
Muuritatar ei menesty muuta kuin etelä-Suomessa. Kaunis se olisi,olen sitä myös ihaillut kuvissa.Mitään vinkkejä ei ole tarjolla ;)
- *pihamyyrä*
Etelä-Suomessa ois tarkoitus kokeilla kaunista köynnöstä...olen kuullut, että Ahvenanmaalla kyseinen köynnös olisi menestynyt?! Siis "suomenkielinen" nimikö olisi sitten tuo muuritatar?
- ellit
*pihamyyrä* kirjoitti:
Etelä-Suomessa ois tarkoitus kokeilla kaunista köynnöstä...olen kuullut, että Ahvenanmaalla kyseinen köynnös olisi menestynyt?! Siis "suomenkielinen" nimikö olisi sitten tuo muuritatar?
Kyllä,sen nimi on muuritatar. Olen nähnyt sitä Ruotsissa seinillä kasvamassa, todella upeita valkoisia pilviä. Kokeile ihmeessä jollain lämpimällä seinällä.
- *pihamyyrä*
ellit kirjoitti:
Kyllä,sen nimi on muuritatar. Olen nähnyt sitä Ruotsissa seinillä kasvamassa, todella upeita valkoisia pilviä. Kokeile ihmeessä jollain lämpimällä seinällä.
On ihan pakko kertoillen ihmetellä, että kyllä on nopeakasvuinen köynnös...vajaa kuukausi ja korkeutta
sekä uusia versoja tekee hurjaa vauhtia!!! Vaikuttaa lupaavalta... - ellit
*pihamyyrä* kirjoitti:
On ihan pakko kertoillen ihmetellä, että kyllä on nopeakasvuinen köynnös...vajaa kuukausi ja korkeutta
sekä uusia versoja tekee hurjaa vauhtia!!! Vaikuttaa lupaavalta...Kiva kuulla että on kasvanut hyvin, kerroppa keväällä kuinka se on menestynyt talven, jos vaikka kokeilisi ;)
- tytytyt
ellit kirjoitti:
Kiva kuulla että on kasvanut hyvin, kerroppa keväällä kuinka se on menestynyt talven, jos vaikka kokeilisi ;)
eli mitä maksaa ja saako helposti ostettua? jotain taimia kun ei löydy mistään
- *pihamyyrä*
tytytyt kirjoitti:
eli mitä maksaa ja saako helposti ostettua? jotain taimia kun ei löydy mistään
Itse ostin köynöksen alut hongkong-myymälästä ja hinta oli noin 3-4 euron luokkaa kappale!!! Eli ei paha...edelleen aivan uskomaton kasvuvauhti on ollut tällä köynnöksellä ja kauniskin on kun mikä, vaaleaa pientä kukkaa!!! Toivottavasti menestyy talven yli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511535Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351528- 381463
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241148
- 231097