Oisko kellään kokemuksia tai saati jopa "vinkkejä"
fallopia aubertii-köynnöskasvista?
Fallopia aubertii
7
7852
Vastaukset
- ellit
Muuritatar ei menesty muuta kuin etelä-Suomessa. Kaunis se olisi,olen sitä myös ihaillut kuvissa.Mitään vinkkejä ei ole tarjolla ;)
- *pihamyyrä*
Etelä-Suomessa ois tarkoitus kokeilla kaunista köynnöstä...olen kuullut, että Ahvenanmaalla kyseinen köynnös olisi menestynyt?! Siis "suomenkielinen" nimikö olisi sitten tuo muuritatar?
- ellit
*pihamyyrä* kirjoitti:
Etelä-Suomessa ois tarkoitus kokeilla kaunista köynnöstä...olen kuullut, että Ahvenanmaalla kyseinen köynnös olisi menestynyt?! Siis "suomenkielinen" nimikö olisi sitten tuo muuritatar?
Kyllä,sen nimi on muuritatar. Olen nähnyt sitä Ruotsissa seinillä kasvamassa, todella upeita valkoisia pilviä. Kokeile ihmeessä jollain lämpimällä seinällä.
- *pihamyyrä*
ellit kirjoitti:
Kyllä,sen nimi on muuritatar. Olen nähnyt sitä Ruotsissa seinillä kasvamassa, todella upeita valkoisia pilviä. Kokeile ihmeessä jollain lämpimällä seinällä.
On ihan pakko kertoillen ihmetellä, että kyllä on nopeakasvuinen köynnös...vajaa kuukausi ja korkeutta
sekä uusia versoja tekee hurjaa vauhtia!!! Vaikuttaa lupaavalta... - ellit
*pihamyyrä* kirjoitti:
On ihan pakko kertoillen ihmetellä, että kyllä on nopeakasvuinen köynnös...vajaa kuukausi ja korkeutta
sekä uusia versoja tekee hurjaa vauhtia!!! Vaikuttaa lupaavalta...Kiva kuulla että on kasvanut hyvin, kerroppa keväällä kuinka se on menestynyt talven, jos vaikka kokeilisi ;)
- tytytyt
ellit kirjoitti:
Kiva kuulla että on kasvanut hyvin, kerroppa keväällä kuinka se on menestynyt talven, jos vaikka kokeilisi ;)
eli mitä maksaa ja saako helposti ostettua? jotain taimia kun ei löydy mistään
- *pihamyyrä*
tytytyt kirjoitti:
eli mitä maksaa ja saako helposti ostettua? jotain taimia kun ei löydy mistään
Itse ostin köynöksen alut hongkong-myymälästä ja hinta oli noin 3-4 euron luokkaa kappale!!! Eli ei paha...edelleen aivan uskomaton kasvuvauhti on ollut tällä köynnöksellä ja kauniskin on kun mikä, vaaleaa pientä kukkaa!!! Toivottavasti menestyy talven yli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343484- 112848
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032615Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732577- 1262509
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3941127Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61058Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501003Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6850