Hannan musiikki

asmed

ketkä ihan oikeesti dikkaa hannan musiikist? eikä vaa osta sitä kun hanna nyt sattui pääsee euroviisuihi ja oli tietty pallo päästä sanoo et mulla onki pakarisen levy!!
mä tykkään siit ja ihannoin Hannan musaa yli kaiken. Musiikkiin sisältyvät sanat ja sävelmät ovat aivan ihanat ja sisältä koskettavia. Mä en vaan tajuu miks täytyy leuhkii sillä et on hannan levy ja sii on se sen euroviisubiisi leave me alone?? sanonpa vaa et se on tosi tyhmää!!

6

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Anis

Hannan esittämät piisit ovat ihan hyviä ja toimivia, kauniitakin. Sopivat Hannan tyyliin, vaikka eiväthän ne Hannan tekemiä ole. Mutta kuitenkin, Hanna on ainoa idolsista julkisuuteen tullut, jolla todella on lahjoja, ja jota ihan mielellään kuuntelee ja katseleekin. Anttituiskut sun muut ovat olleet surkeita ja täysin turhia tapauksia, vaikka tuiskujuntti onkin ollut tyttölasten keskuudessa suositumpi. Minä olen kuullut sen verran valtavan määrän monenlaista erityylistä musiikkia, että on pohjaa sanoa mikä on paskaa ja mikä ei.

• EsaL74

Otsikollani en kiistä Hannan taitoja. Rokkimimminä hänestä ei ehkäpä tule uutta KatriHelenaa tai PaulaKoivuniemeä, mutta tulee lunastamaan oman paikkansa suomalaisen musiikin kestosuosikkina. Ei ehkä kaikista kirkkaimpana, mutta pysyy mukana showbisnneksessä.

Antti T. Sen sijaan saattaa painua unholaan, kunhan tulee liian vanhaksi teinityttöjen märkänä (ja turhana...) unena... Wicholm varmaan tulee esiintyjänä itsensä elättämään.. Tanssikansan suosikki.

Kakkoskausi Idolsia sen sijaan oli täysin mitäänsanomaton. Ilkka J:tä ei muista enää kukaan. Ylander sen sijaan vielä näkyy ja kuuluu jossain.. Mutta en odota hänelle suuria.

Mutta kolmoskausi... Ari tullee vielä pärjäämään, samaten Kristian. Kristiinasta ja Annasta on aikaista sanoa.

• Kummajainen

Pidän Hannasta. Mahtava ääni ja biisit!

• hanna.fani8900

Hannalla on ihana ääni ja biisit on koskettavia :)
        Oikestaan kaikki Hannassa on ihanaa..:=)

• <3 Lovers <3
        hanna.fani8900 kirjoitti:

Hannalla on ihana ääni ja biisit on koskettavia :)
        Oikestaan kaikki Hannassa on ihanaa..:=)

Joo, mäkin tykkään Hannasta artistina, se laulaa hyvin ja sillä on hyviä biisejä. x)

• Musta kans
        <3 Lovers <3 kirjoitti:

Joo, mäkin tykkään Hannasta artistina, se laulaa hyvin ja sillä on hyviä biisejä. x)

Hanna on aivan paras! Hanna on mun lempiartisti ja sen musiikki kolahtaa muhun aina! Ainut artisti jota jaksaa kuunnella päivästä toiseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe