ketkä ihan oikeesti dikkaa hannan musiikist? eikä vaa osta sitä kun hanna nyt sattui pääsee euroviisuihi ja oli tietty pallo päästä sanoo et mulla onki pakarisen levy!!
mä tykkään siit ja ihannoin Hannan musaa yli kaiken. Musiikkiin sisältyvät sanat ja sävelmät ovat aivan ihanat ja sisältä koskettavia. Mä en vaan tajuu miks täytyy leuhkii sillä et on hannan levy ja sii on se sen euroviisubiisi leave me alone?? sanonpa vaa et se on tosi tyhmää!!
Hannan musiikki
6
416
Vastaukset
- Pentti Anis
Hannan esittämät piisit ovat ihan hyviä ja toimivia, kauniitakin. Sopivat Hannan tyyliin, vaikka eiväthän ne Hannan tekemiä ole. Mutta kuitenkin, Hanna on ainoa idolsista julkisuuteen tullut, jolla todella on lahjoja, ja jota ihan mielellään kuuntelee ja katseleekin. Anttituiskut sun muut ovat olleet surkeita ja täysin turhia tapauksia, vaikka tuiskujuntti onkin ollut tyttölasten keskuudessa suositumpi. Minä olen kuullut sen verran valtavan määrän monenlaista erityylistä musiikkia, että on pohjaa sanoa mikä on paskaa ja mikä ei.
- EsaL74
Otsikollani en kiistä Hannan taitoja. Rokkimimminä hänestä ei ehkäpä tule uutta KatriHelenaa tai PaulaKoivuniemeä, mutta tulee lunastamaan oman paikkansa suomalaisen musiikin kestosuosikkina. Ei ehkä kaikista kirkkaimpana, mutta pysyy mukana showbisnneksessä.
Antti T. Sen sijaan saattaa painua unholaan, kunhan tulee liian vanhaksi teinityttöjen märkänä (ja turhana...) unena... Wicholm varmaan tulee esiintyjänä itsensä elättämään.. Tanssikansan suosikki.
Kakkoskausi Idolsia sen sijaan oli täysin mitäänsanomaton. Ilkka J:tä ei muista enää kukaan. Ylander sen sijaan vielä näkyy ja kuuluu jossain.. Mutta en odota hänelle suuria.
Mutta kolmoskausi... Ari tullee vielä pärjäämään, samaten Kristian. Kristiinasta ja Annasta on aikaista sanoa.
- Kummajainen
Pidän Hannasta. Mahtava ääni ja biisit!
- hanna.fani8900
Hannalla on ihana ääni ja biisit on koskettavia :)
Oikestaan kaikki Hannassa on ihanaa..:=) - <3 Lovers <3
hanna.fani8900 kirjoitti:
Hannalla on ihana ääni ja biisit on koskettavia :)
Oikestaan kaikki Hannassa on ihanaa..:=)Joo, mäkin tykkään Hannasta artistina, se laulaa hyvin ja sillä on hyviä biisejä. x)
- Musta kans
<3 Lovers <3 kirjoitti:
Joo, mäkin tykkään Hannasta artistina, se laulaa hyvin ja sillä on hyviä biisejä. x)
Hanna on aivan paras! Hanna on mun lempiartisti ja sen musiikki kolahtaa muhun aina! Ainut artisti jota jaksaa kuunnella päivästä toiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019