Moikaikille! mahtaako olla muita samassa tilanteessa olevia lähistöllä.
Homman nimi on se että valkeakoskella tapetaan lapset henkiseti, pompottelemalla lapsia edestakaisin... Eli homman nimi on se, että asun avovaimoni kanssa, hänellä on edellisestä suhteestaan poika, lisäksi meillä on yhteinen pieni tyttö. tämän poikapuoleni biolog.isä teki minusta perättömän ilmiantoilmoituksen poliisille, ja samaan syssyyn hakemaan yksin huoltajuutta! No helvetin hyvä idea, vaikkakin kallis... No tutkinta pyynnön tehtyään, lapsi ei enää saanutkaan tulla kotiin, vaan joutui jäämään viikonloppu reissultaan isänsä luokse vastentahtoaan, puoleksi vuodeksi. No itsehän en poikaa saanut nähdä, ja lapsen äitikin vain parituntia viikossa valvotusti. lapsen kuuleminen oli tärkeätä, että lapsen mieltä ei sekoiteta... Heh, lapselle ei edes saatu kertoa miksi hän ei pääse koti, itki vain aina kun äitinsä lähti tapaamisesta, ja kyseli minun perään. Mainittakoon nyt, että tappouhkaukset ja muu kiusanteko, mitä lapsen isältä tuli, eikä ihan vähäisessä määrin. Niin ei vaikuta asiaan, vaan lastenvalvojan mielestä lapsen on hyvä olla isällään (pulivuotta itkua ja pahaa oloa, ei onneksi sekoita lasta, saati kuinka hyvin tuollainen ihminen joka tuon ilmoituksen teki, on voinut lapsen päätä sekoittaa, niin uskotteko että ei ole yrittänyt manipuloida lasta omalle puolelleen...??! Minä en usko!) No tuli aika lapsen kuulemisen, siellähän selvisi, että lapsen lempiruoka on makkara! Kelatkaa!! Ja sitten kauhean tivaamisen jälkeen lapsi kertoi saman lailla kun isänsä oli poliisillel ilmoittanut, että olen työntänyt makkaraa lapsen kurkkuun... HUH! No juu, todisteenahan tuo lapsen lausunto ei kelpaa, mikäli homma menee käräjille... poika tuossa minulle kertoi, kun pääsi vihdoista viimein kotiin, että isä oli hänen kaskenyt sanoa lääkärille, että näin on käynyt. No makkaran syötihän ei ole onneksi rikollista/laitonta. Niin tähän väliin laitettakoon että poika oli 3.5vee tuolloin kuin homma lähti liikkeelle...
lapsen isä tosiaan lähti hakemaan yksin huoltajuutta, ja tänään tuli väliaikainen ratkaisu käräjäoikeudelta, että lapsen pitää asua isällänsä, kunnes asia on käsitelty. Sairaalan loppulausunto tulee joskus syksyllä... Kesä on piloilla koko perheellä.
Sitten valkeakosken sosiaali toimisto, on ollut hommassa mukana kaiken aikaa, he ovat nähneet, kuinka poika minua kaipaa ja ikävöi, mutta eivät he asiasta välitä, vaikka lapsi kärsii on parempi että häntä kidutetaan vielä lisää! Viimeksi kun poika tuli kotiin, niin eihän hänestä ollut juuri muuta jäljellä, kuin lihat ja luut, ei ollut eloa lapsen silmissä. Pikkuhiljaa saimme kuitenkin lapsen palautumaan normaaliin elämään, ja nyt kun lapsi oli lähes jo normaalien lasten mielentilassa, niin tuli tosiaan tämä päätös että lapsi joutuu isällensä. Minä kerroin pojalle että näi ovat asiastatietämättömät viranomaiset päättäneet. Niin lapsen silmät muuttuivat kuin mustiksi montuiksi ja tuntui että hän tyhjeni kuin ilmapallo jolle tarjotaan parsin neulaa! Pelottaa että kuinka tässä vielä käy? lapsi on totisesti henkisesti tapettu, ja tuntuu että tämä on valkeakosken sosiaalitoiminnan päämäärä!! tuonne olen koittanut soittaa ja käydä, saamatta ketään kiinni... ainoa asia mikä sieltä on selvinnyt, on se että lapsen äidinsaama elatusapu on lakkautettu!
No loppujen lopuksi tämä tosiaan käy raskaasti kaikkien osallisten päälle, itseäni pelottaa, ja on paha olla, kun tiedän kuinka lapsi isänsä luona haluaa olla... eli ei halua. Sanotaas tähän väliin, että itse olen pojalle ollut isä kohta neljävuotta, ja lapsi täyttää viisi, omaa isäänsä hän on nähnyt jokatoinen viikonloppu, mikäli tämä on ryyppäämisiltään kerennyt pojan hakemaan...
Eli me olemme mielestäni se perhe lapselle. Mutta eihän se valkeakoskella ketään kiinnosta.
Tällä hetkellä toivon sydämeni pohjasta että tuo lapsen oma isä ei tule minua vastaan missään!
Lopuksi hän tulee saamaan kumminkin syytteet perättömästä ilmiannosta, Kunnian loukkauksesta, laittomista uhkauksesta, sekä henkisistä kärsimyksistä, ja viranomaisten harhauttamisesta.
korvaus vaade on sellainen että uusi volvo voi olla halpa menopeli ensivuonna!!
Tämä on sellainen juttu mikä olisi kannattanut jättää tekemättä. Tuo isänsä ei edes vielä itse tunnu tajuavan mitä hän on tehnyt....
Kaiken kruunaa se, että tuo lapsen isä sanoi, että toivoo, että voisimme olla ystäviä tämän jälkeen...
Eli terve tuloa valkeakoskelle!!
Valkeakoski mätä mansikkapaikka
4
1165
Vastaukset
- Isä itsekin
Ihan normaalia sossun meininkiähän tuo on... ja pätee koko suomeen. Ainoa erikoisempi juttu on se, että ilmiannon on tehnyt isä, yleensä isät ovat niitä jotka joutuvat taistelemaan lapsistaan sossua vastaan.
Mitä tulee korvauksiin, niin niillä et tule saamaan volvosta kymmenesosaakaan, ellet tyydy käytettyyn. - Älä sekaannu
toisten huoltajuus asioihin, naisilla on tapana vähän vedätellä, teikäläisiä "väliinputoajia"
- joopa joo
et tainnut lukee tota tekstiä oikeen kunnolla tai sit oot ihan saatanan tyhmä ite. Mieshän siinä vedättää täysillä eikä nainen tollo.
- koskilainen84
joopa joo kirjoitti:
et tainnut lukee tota tekstiä oikeen kunnolla tai sit oot ihan saatanan tyhmä ite. Mieshän siinä vedättää täysillä eikä nainen tollo.
Turha noista ongelmista on pelkästään Valkeakoskea syyttää, se on tuurista kiinni ketkä sosiaalitantoista ja muista ihmisistä osuvat sinun juttuasi hoitamaan..
Eli ihan perätöntä lähteä Valkeakoskea mollaamaan. Kaupungilla kuin kaupungilla omat ongelmansa ja voisi ne asiat huonomminkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316