Tuulikintie, Kaijonharju

OK?

Onko tietoa, onko Tuulikintie Kaijonharjussa (tai Kaijonharju yleensä) ok paikka asua, jos aikoo elää ja opiskella suht rauhassa ja edullisesti. Mitä kannattaa maksaa perus yksiön vuokrasta?

4

2355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-harjusta

Minä ainakin olen rauhassa muuten saanut, paitsi naapurit huutaa ja riitelee kova äänisesti,niitähän ei voi itse valita, eikä isännöitsijäkään saa kuriin, 3 varotusta jo.

Muuten ihan rauhallista, pienestä yksiöstä maksan 400ekee ja sähköt.

• k-harju

Hyvä täällä on asua,rauhallista ollut ja halpaa myöskin:) Itse yllätyin myönteisesti Kaijonharjusta,kun tänne muutin,koska aiemmin olin kuullut pelkkää huonoa. Rauhassa täällä on saanut olla ja on myöskin sattunut parhaimmat naapurit koskaan:)

• topias34

Kaijonharju mielenkiintoinen paikka. Itse asuin 5 vuotta aikoinani. Viimeksi tänään poljin siitä läpi ja totesin värikkään meiningin. Keskuksessa riittää elämää. Juoppoja on penkeillä yhtä monta kuin lämpöasteita. Yleensä siinä on joku suurempi draama menossa kuin kauniissa ja rohkeissa. Paikkaan on kotiutunut yliopiston vakkari 'kiinalaiset' ja joka syksy uudet opiskelijat vaeltavat valintataloon ostamaan maksalaatikkoa. Koko viiden vuoden aikana auto ei varastettu kuin kerran. Palvelut on ihan ok; kauppoja useampi, apteekki, pari baaria, kioski, grilli jne...

• 987

Kaijonharjun kauppakeskuksen juopporemmillä täytyy myös rahoittaa harrastuksensa - tänään veivät autosta kolikot ja aurinkolasit. Jokaiselta tutulta, joka on siellä asunut on viety jotain, joko autosta tai terassilta. Asuin itsekin siellä 4-vuotta. Kumma kyllä, lähes yhtä paha paikka autolle tai pyörälle on myös Linnanmaan ja teknologiakylän alue. Vehkeet katoaa yritysten pihoilta keskellä päivää. Kyllä korpeaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82