Eli kuka on lemppajäsene Bon Jovissa?
Onko se laulaja Jon Bon Jovi, kitaristi Richie Sambora, rumpali Tico Torres, pianisti David Bryan, vai ei varsinaisesti yhtyeeseen kuuluva Hugh Mcdonald, Jonin pitkäaikainen ystävä, joka pumputtaa bassoa keikoilla.
Vastauksia! :)
(Musta ihanin on laulaja Jon, se on niin söpö :D )
Kuka on lempparisi?
3
475
Vastaukset
- just older
Itse olen digannut koko bändiä ja siinä se salaisuus on, että olen jaksanut vuodesta 1984 saakka olla messissä. Tietysti hyvät biisit ennenkaikkea, mutta se henki, mikä bändissä on bändinä, siitä mää diggaan. Alec John Suchin lähtöä inhosin, mutta kaikkeen tottuu ja hän edelleen kuuluu teamiin, kuten nykyään kiertueilla mukana soittavat Jeff Kazee ja Bobby Bandiera. Yleensäkin mä diggaan noitten New Jersey bändien artistien yhteishengestä ja samaan hiileen puhaltamisesta. Kuten, Bon jovi, The boss ja southside johnny jne. Uusi Jovin levy muuten on parhaimpia, vielä kuukausi, että sen saa käsiinsä.
- ........
Olen myös ollut fani alusta saakka : ) Odottelen, että jos vaikka Bon Jovi nyt tulisi vihdoin myös Suomeen. Viimeksi olin katsomassa heitä Tukholmassa vuonna 2000.
Jon on paras ; ) aina ollut....Richie tulee seuraavaksi : ) - fanye
mun mielest se laulaja on nii vitun idiootti ja muut mut se hiukset ja ääni on ihanaa et muute bändi on tosi hyvä ja iteki kuuntelen musaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417477Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393901Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172178Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261477- 441463
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917