Applen arvo yli 100 mrd $

Applen arvo ylitti tänään ensimmäistä kertaa sen historiassa sadan miljardin dollarin rajan.
http://macdailynews.com/index.php/weblog/comments/13746/

Näin teki siis "surkean pieni" yritys, jonka asiakkaat ovat "fanaattisia peeloja". (Lainaukset nimimerkittömän Microsoft-kiihkoilijattaren upeasta tuotannosta.)

15

1631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopulit

seuraa markkina-arvoa ja ostaa pää sekaisin kun "halvalla" saa, kannattaisi seurata muuta mittari kuin tuota, tuo ei kerro mitään yhtiöstä...

Mut onhan se kiva kun markkina-arvo hipoo taivasta, niin ne teki joskus it-nyrkkipajatkin..=)

• adsfasfdafsd

"kannattaisi seurata muuta mittari kuin tuota, tuo ei kerro mitään yhtiöstä..."

siis markkina-arvohan kertoo suoraan tulevien odotettavissa olevien kassavirtojen nykyarvon. appleen kohdistetaan suuret odotukset, jolloin osakkeen arvo on korkea -> markkina-arvo korkea. maailma uskoo, että apple tulee menestymään.

• pien sijoittaja

Olet selvästi pörssiasiantuntija joten mikä on oma käsityksesi Applesta ja mihin mittariin se perustuu?

Apple nousi taas muutama minuutti siten uuteen ennätykseen 116.75 ja Morgan Stanley asetti sen tavoitteeksi 150 dollaria jolloin market cap olisi 1,28 mrd, eli enemmän kuin Intelillä ja HP:llä nyt.

Kaiken kokoisten it-pajojen arvo hipoi taivasta vuonna 2000 joten asiantuntijana ymmärrät tietysti että sitä ei voi verrata millään tavalla nykytilanteeseen jossa alan huippuyrityksillä on ollut myös ilkeästi laskevia käyriä ja paikallaan polkevia vielä enemmän.

• Ja jos
        adsfasfdafsd kirjoitti:

"kannattaisi seurata muuta mittari kuin tuota, tuo ei kerro mitään yhtiöstä..."

siis markkina-arvohan kertoo suoraan tulevien odotettavissa olevien kassavirtojen nykyarvon. appleen kohdistetaan suuret odotukset, jolloin osakkeen arvo on korkea -> markkina-arvo korkea. maailma uskoo, että apple tulee menestymään.

kurssi laskee 20% odotettua huonomman osarin takia niin onko yhtiö 20% huonompi silloin, katso ennemmin osakekohtaista tulosta tai jotain muuta joka kertoo todellisen tilanteen, ei odotuksiin ja spekulaatioihin perustuvaa pelkällä palstavedätyksellä nostettaviin markkina-arvoihin, ne kun voi laskea ja rajusti muistakin syistä kuin yrityksen omista tekemisistä johtuvista syistä..

• pien sijoittaja
        pien sijoittaja kirjoitti:

Olet selvästi pörssiasiantuntija joten mikä on oma käsityksesi Applesta ja mihin mittariin se perustuu?

Apple nousi taas muutama minuutti siten uuteen ennätykseen 116.75 ja Morgan Stanley asetti sen tavoitteeksi 150 dollaria jolloin market cap olisi 1,28 mrd, eli enemmän kuin Intelillä ja HP:llä nyt.

Kaiken kokoisten it-pajojen arvo hipoi taivasta vuonna 2000 joten asiantuntijana ymmärrät tietysti että sitä ei voi verrata millään tavalla nykytilanteeseen jossa alan huippuyrityksillä on ollut myös ilkeästi laskevia käyriä ja paikallaan polkevia vielä enemmän.

Tässä jaaritellessa ja spekuloidessa Apple nousi taas enkkaan 117.36.

• pien sijoittaja
        pien sijoittaja kirjoitti:

Tässä jaaritellessa ja spekuloidessa Apple nousi taas enkkaan 117.36.

117.63

• Jippiiiiii

Ja räjähti...

• ketjuja :D
      • se myös näkyy tuolla kiukutelleen ja osoittaneen huimia ennustajanlahjojaan.;)

• pien sijoittaja

Applen arvo on nyt noin 35 % Microsoftista kun se talvella oli 25 %.

• arvo, ,

Eikö Microsoftin arvo ole laskenut viime vuonna huomattavasti?

• pien sijoittaja
        arvo, , kirjoitti:

Eikö Microsoftin arvo ole laskenut viime vuonna huomattavasti?

Katso yahoo financesta, sieltä arvo näet kaiken.

• tänäänkin. Applen arvo noin 36 % Microsoftista (eilen 35 %).

• Tänään Apple on noussut arvoltaan noin 37 prosenttiin Microsoftista.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe