Onkohan normaalia että virtsaa erittyy vuorokaudessa 2-2,7 litraa?
Öisin ei ole virtsaamistarvetta lainkaan.
Juon aika paljon kahvia päivittäin; 1-1,5 litraa, voisikohan tuo kahvimäärä
olla syynä runsaaseen virtsaamiseen?
Jostakin luin että normaali virtsamäärä vuorokaudessa olisi n 1,5 litraa.
Pituuteni on 187 cm ja paino noin 100 kiloa.
Kahvin lisäksi juon päivittäin vettä ja maitoa n 1,5-2 litraa.
Suuret virtsamäärät?
2
2252
Vastaukset
- mitattu typy
Ihan normaalilta kuulostaa.
Minulta mitattiin taannoin vuorokautinen
virtsamäärä ja reilu kaksi litraa sitä tuli.
Olen 172 senttinen nainen. - sillä...
Moron! Mulla on kans mitattu päivittäinen virtsaamistarve.
Olin tarkassa seurannassa. Join litran, enimmillään 1.5 l vettä / kahvia, ei ollut mitään keittoruokia tvst. Samoin oli tarkka virtsan mittaus - ja tuloksena oli päivittäin 2500 - 3800 ml.
Onko sokereita mitattu virtsasta, että tuleeko niitä liikaa? Minulla niitä on liikaa virtsassa, veressä ei. En tiedä, vaikuttaisiko se asiaan.
Minulla on virtsaumpi, eli joudun tyhjentää rakkoni katetrilla useita kertoja päivässä, enkä tunne rakon täyttymistä.
Eli tuo ei ole - näin maallikon mielestä - liian runsasta. Tuleeko heikko olo? Mulle tuli silloin heikko olo kun virtsaa tuli suuret määrät kerrallaan ja nyt olen joutunut rajoittaan juomista, kun en tunne enään virtsaamisen tarvetta. On tutkittu, ettei rakossani ole enää hermotoimintaa. Runsasvirtsaisuuteen ei tullut syytä selville / runsaaseen sokeripitoisuuteen.
Toivotan oikein hyvää vointia ja kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083