Olen aina ollut pulassa itseni kanssa koska tuntuu että minussa on kaksi aivan erilaista puolta, jotka repivät jopa itsestäänselvyyksissä minua eri suuntiin. Otin selvää vähän aikaa sitten horoskoopistani tarkemmin ja kävi ilmi, että nouseva merkkini on Skorpioni!!
Ei siinä muuten mitään, mutta eivätkös nämä kaksi merkkiä sovi todella huonosti yhteen, saati sitten yhden ihmisen sisälle?? En ole tullut toimeen yhdenkään Skorpionin kanssa tähän mennessä (kyllä, olen kysynyt huvikseni horoskooppeja)...
Ristiriitoja kerrakseen!
4
1204
Vastaukset 4
- tieeetäää
Nousevan tai laskevan horoskoooppimerkkinsä?
- katsomassa täältä:
www.astro.fi
- sophy
olen kans härkänainen, nouseva skorppari. ei aina ole helppoa
- täälläkin
Sama täällä, joskus saan "ei härkämäisiä" energiapistoksia, jolloin mennään eikä meinata, yleensä kun härkänä mietin ja pähkin asioita monelta kannalta ennenkuin etenen, jos etenen ;)Muutama vuosi takaperin koin tosi hermoja raastavan "ikäkriisin" jolloin läheiseni sanoivat että en ollut olleenkaan oma itseni.... ja nyt jälkeenpäin kun olen lukenut millainen skorpioni on tuntuu että ne sopivat liiankin hyvin noihin aikoihin... onneksi tilanne on nyt ruvennut rauhoittumaan, ja olen kuulemma palannut osittain takaisin itsenäni... tiedän tosin ettei se skopu ihan unohduksiin jäänyt :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3721692- 1141256
- 1311226
- 1501142
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25964- 111852
- 59631
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.169621Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i113544- 20533