Tiina-Elina??

kadfohfa

onko räkälä vai fiksu paikka?`mikä on siistein kahvila raahessa?? Kiitos!

6

2178

Vastaukset

• Kauppakadulta Kauppaporvariin. Jos kävelet ohi, tuoksu vetää varmasti sisälle, maku on yhtä hyvä kuin tuoksu. Pullat ja kakut mainioita, olen ostanut kotiinkin. Kesällä vähän turhan kuuma, kun ei ole ilmastointia.

• Myynnissä olevat tuotteet kyllä "toimivat", ja asiakaspalvelu on ihan ok,, mutta minua on eniten häirinnyt sisustus. Siihen ei paljoa rahaa tarvitse,, vain vähän silmää riittää hyvin pitkälle pienemmälläkin budjetilla. Tyyliä ei Raahen kahviloista, eikä pahemmin muistakaan ravintoloista valitettavasti löydy. En väitä, että tämän tyylin pitäisi olla jotenkin korkeatasoista, enkä väitä, että pitäisi olla trendikästä,, mutta edes joulukoristeet kesällä vois ottaa ihan muodon vuoksi pois......siitä vois vaikka lähteä rakentelemaan kodikkuutta..

Antoisia kahvihetkiä!

• Täytekakut todella hyviä, yritykset tilaavat paljon ja yksityiset myös.
        Kahvihetki ihanan leivonnaisen kanssa kahvilassa on miellyttävä hetki, samalla näkee kun yrittäjä
        tekee työtään. Kesäisin olen tilannut lapsilleni jäätelöannokset ja ne ovat todellakin kaupungin parhaat. Hieno juttu, että pääsee uusiin, hieman väljempiin tiloihin ja toivottavasti saadaan muutama pöytä uloskin.

• tietääkseni muuttaa kauppaporvarille.
      eihän se oo ku joku jäätelö-kahvila, kävin kerran tai pari ku se oli siinä jossain koiratarvikkeen lähellä.

• Tiina-Elinassa kaupungin parhaat pullat, pitkot, piiraat ym. Makua ei voi moittia. Miljöö ei nyt turhan tyylikäs, mutta jospa muuton jälkeen siihenkin tulisi korjausta. Suosittelen!!!

• leipurikondiittori on paras ! ! !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      294
      11915
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      227
      7480