Kannattaako edes yrittää, molemmat välittää toisistaan mahdottomasti, mutta merkit näyttää huonoilta? Mitä tehdä?
leijona ja härkä naimisiin?
8
1863
Vastaukset
- miettikö merkkiä
jos menette naimisiin. Onhan paljon pariskuntia mitkä ei sovi yhteen h.koopin takia.
Tossa on mtv3 linkki mistä voi katsoa horoskooppien yhteensopivuutta....
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/sovittekoyhteen.shtml?Harka_Leijona
Toista pitää vain ymmärtää jos on erilainen luonne.'
tsemppiä! - Summumi
... tekemistä horoskoopilla on naimisiinmenon kanssa?
- mtv3-kooppi-testi
Ei kannata luottaa tuohon testiin, liian ympäripyöreä, pitäisi tietää tarkemmin syntymäaika, kellonaika, paikkakunta (syntymä) ja määrittää nousevat merkit jne,,eli tämä mtv3 lakuri ei sitä laske..käy astro fi sivulla jossa hieman tarkempi..ja siihenkin suhtautuisin kriittisesti
- lissu49
Kolmen härkämiehen kanssa asustellut yhdessä vuosien aikana ja voin sanoa ei onnistu:((Viimeisen kanssa meni poikki,kun hän kyllästyi liian hyvään parisuhteeseen..Leijonat liian kilttejä(itse olen) ja omistautuvat suhteeseen todella.Siinä ei auta aamenetkaan jos suhde ei toimi..
- höheli
nyt 8v kattellu härkämiestä ja riittää kiitos ite oon leijona ja kaipaisin jotai vaihteluu tasapaksuu tuntuu olevan
- Härkä
.. Meillä menee ainakin mukavasti, vaikka ollaankin jellonamies ja härkänainen. Elä suotta kuuntele horoskooppeja tuommoisessa asiassa. Toisaalta, jos noin paljon epäilyttää, ei kannata vielä mennä. Voisi kuvitella, että jellona säikähtäisi hieman häitten jälkeen sitä vastuuta ja sitoutumista. Joten kannattaa ainakin odottaa, että on oikeasti valmis. Mikä kiire mennä naimisiin, jos aikoo olla yhdessä aina? Vanhempana kannattaa mennä naimisiin, jotta arvostaa sitä oikeata ideaa, miksi mennään naimisiin eikä vain sen takia, että se on kivaa. :)
- Leinonanainenkin
Meillä härkä oli täysi narsisti. Ajatteli itseään ja vain itseään. Ei halunnut ja ei vieläkään halua sitoutua. Naimisissa oltiin 8 vuotta. Todellinen materialisti. Piti olla autoa, matkoja. Rakasti näyttäytyä ulkona komeissa vaatteissa. MInulle koti ja sisäiset ominaisuudet tärkeämpiä. Siihempä se kaatui. Uusia exn ihastuksia, tyttökavereita, hienoa elämää. Minä olisin perheenkin halunnut. Lopputuloksena ero. Nyt kaksi puoli vuotta siitä. Ja päässyt takaisin tasapainoon. Leijonat rakastavat läheisiään, puolustavat heitä viimeiseen asti (niin kuin minäkin) . Ero oli suuri häpeä. Mutta kun muuta ei enää voinut
- Lionman35
koskaan ollut niin huonossa suhteessa kuin härän kanssa. Valitsen mieluummin tulisen riidan oinaan kanssa, mikä sekään ei ole herkkua, kuin hitaan ja tuskallisen ahdistuksen härän kanssa. Meillä ei toiminut alkuunkaan. Mutta tuskinpa kukaan nyt naimisiin meno päätöstä horoskooppimerkkien mukaan tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734